PCOS, Letrozol

Wat spannend wilkindje! Ik ben niet zo thuis in hcg waardes helaas.  Ga zelf vanmiddag naar het zh en vind het wel spannend. Ik begon nu net wat vertrouwen te krijgen in de medicatie en nu dit :(
 
Dankje. 
Zelf denk ik dat pril zwanger niet mogelijk is want ik was laatst ziek dus heb na de huiswerkopdrachten even minder gezellig gedaan haha. Maar duidelijkheid over wat dan wel zou fijn zijn. 
Bij jou wordt het wel heel spannend als er nu nog geen tekenen van ongesteldheid zijn! Ben je van plan morgen te testen?
 
Ja hoor. Nog geen uur voor mijn afspraak een beetje vers bloed en zo te voelen begint nu ook mijn menstruatie. Durfde het niet af te zeggen maar vrees dat dit gewoon de volgende ronde is. 
 
He kak gebruiker, wel duidelijkheid en volgende ronde extra controle maar toch kut.. ik durf niet te testen denk ik, misschien is het eitje toch niet gesprongen of later dan ik nu denk ofzo ? heb ook steeds menstruatiekramp ofzo maar heb ik normaal ook niet en liep weer alleen wit spul uit 
 
Jammer gebruiker. Wel fijn dat ze het nu weer goed in de gaten gaan houden. 
Spannend wilkindje. Hcg ben ik niet heel bekend mee weet wel dat het zich snel vermeerderd. Bij sommige vrouwen kan het even duren voordat het zichtbaar is.
Hier ook nog op het wachtbankje. Sinds vandaag buikpijn soms gespannen borsten. Vanmorgen een beetje roze afscheiding. Daarna niks meer. Dat heb ik nooit dus dacht eigenlijk dat ik door was naar de volgende ronde.  Donderdag is mijn nod.  We wachten dus nog even verder
 
Terug
Bovenaan