Hee allemaal, ik ben weer terug van vakantie! Veel berichten hier in de tussentijd, hoop dat ik niemand vergeet:
@Flipflap fijn dat je meteen door mocht naar de 5mg én dat dat wel meteen goed werkt! Nee je kunt het zelf echt niet beïnvloeden, al zijn er als je gaat zoeken natuurlijk allerlei dingen die volgens bepaalde onderzoeken zouden moeten helpen. Maar of het dat ook echt doet?
Ik moet zeggen dat ik het me ook wel blijf afvragen hoor. Ik kwam laatst echt puur toevallig, ik zocht iets heel anders, dit artikel tegen https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6036781/ het is niet echt een vooraanstaand tijdschrift en ook niet vaak geciteerd wat het wetenschappelijk minder betrouwbaar maakt, maar toch staat er dat bij de 130 vrouwen met PCOS in dit onderzoek die naast letrozol ook NAC nemen (gewoon een vrij verkrijgbaar voedingssupplement) de kans op zwangerschap 3.9x groter is dan bij letrozol zonder NAC. Als ik zoiets lees ga ik twijfelen om het toch te bestellen, maar volgens mij zijn er heel veel van ditsoort onderzoeken, met positieve verhalen over vitamine D, B12, DCI, omega 3 en ga zo maar door. Haha dan ben je snel blut.
@xbo WAAAUW wat super dat jullie 2 goede kansen krijgen!! Hehe, na alle afgebroken rondes en gekke uitslagen is dat je zo gegund!
@SophieTH&Poffertje Ik geloof dat jullie eerste vragen al wel beantwoord zijn inmiddels, maar welkom! Succes maandag poffertje.
@Annekes jammer

Toch weer succes met de volgende ronde
@KaatjeM Dankjewel voor je berichtje. Ik heb eerst ook een tijdje meegelezen voor ik hier iets schreef (ik ben er ook niet van) en nam me toen hetzelfde voor!
@justme succes op het wachtbankje!
Ik heb dus lekker even vakantie gehad. Op CD12 heb ik een echo gehad en toen was het follikel 13,5mm, daarna geen echo’s meer gehad. Normaal voel ik heel duidelijk wanneer ik mijn eisprong heb gehad, deze ronde was dat onduidelijker. Ik verwacht tussen morgen en dinsdag ongesteld te worden. Ik kon het deze ronde goed van me af zetten, mede door de vakantie, maar ik voel nu mijn buik wel een beetje dus daardoor lukt dat nu wat minder goed. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, want alles voelt precies hetzelfde als anders, maar goed het zou natuurlijk nog kunnen… duimen! Hopelijk is de teleurstelling deze ronde minder groot, vorige ronde had ik er echt last van…
Het duurde deze ronde trouwens allemaal net iets langer dan de vorige ronde. Zou het kunnen dat de letrozol minder goed gaat werken of zit daar gewoon altijd variatie in? De volgende 2 rondes zijn helemaal zonder echo’s.