Het is teveel om alles terug te lezen, dus sorry als ik niet op iedereen reageer.
@FlipFlap wat balen dat er afgelopen ronde helemaal geen eisprong is geweest. Helaas hoor ik van meerdere dames dat het met Letrozol onwijs kan wisselen, of dat de werking afneemt. Helaas heeft het bij mij helemaal niets gedaan toen. Van de Provera had ik gelukkig zelf weinig last, maar de bijwerkingen kunnen enorm ellendig zijn. Schrik niet als ze het spuiten gaan bespreken, daarmee zijn er zo ontzettend veel opties (geloof me, ik was een heel moeilijk geval!). Dus houdt hoop ?
@Just-Me met de Linodol geen ervaring. Gebruik(te) wel veel basissupplementen, maar niet iets echt specifiek voor PCOS. Mijn orthomoleculair therapeut zei toen ook weleens dat dat niets voor mij was (toen ze me in kaart had gebracht etc). Vond het dan te duur om het zomaar te proberen. Wanneer is je NOD?
Omtrent de temperatuurmetingen heb ik geen idee, vond dat echt veel te veel gedoe en dat kan onwijs fluctueren. Vond dat maar niets haha.
@AnnekES morgen staat je afspraak in het ZH gepland toch om het eventuele vervolgtraject te bespreken? Hopelijk is het vervolg niet nodig en krijg je een deze dagen toch mooi nieuws. Hoe gaat het nu?
@Rshaa volgensmij is het zo, dat wanneer Letrozol wel werkt maar je ei(tjes) te laat springen in je cyclus ze daar helaas niets aan kunnen doen en de dosering inderdaad ophogen. Wel enorm balen dat je 4 dagen na je eisprong al ongesteld bent geworden zeg.. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid.
@SophieTH als je zeker weet dat je eisprong op CD 16 was is een eisprong op CD16 super netjes, en de waarde van je progesteron met (een week erna gok ik?) 41 ook. Of nouja, je hebt dan in ieder geval een goede eisprong gehad!
Met mij gaat het goed! Afgelopen week een griepje gehad maar ben gelukkig opgeknapt. Qua kwaaltjes gaat het ook onwijs goed, ik mag dus echt niet klagen. Ook de termijnecho van afgelopen donderdag was goed en hebben de kleine zelfs al zien bewegen. A.s. dinsdag ben ik 11 weken en ga ik bloedprikken voor de NIPT, en 3 november staat de 13 weken echo gepland. Spannend en nog steeds onwerkelijk, maar het besef komt steeds iets meer.