PCOS, Letrozol

Licht maakt opzich niet uit, maar het hoort wel op te lopen... zou elke 48h verdubbelen. ik had eerst om half 3 vannacht getest (ik wilde smorgens testen maar moest echt nodig), daarop was eigenlijk uberhaupt nauweijks een streepje te zien. Vervolgens om 7 uur vanmorgen (ik dacht namelijk dat het erom ging hoelang het in je blaas zat, maar is natuurlijk hoelang je niet hebt gedronken). Die van 7 uur was gelijk aan die van eergister half 9... geen idee hoe ik hier een foto toevoeg.
Had het gewoon niet verwacht, was juist misselijk vannacht, maar dat zal dan van iets anders geweest zijn..... ik hoor eigenlijk nooit dat het goed gaat nadat testen niet oplopen

@MilouP, wat balen. Misschien toch morgen nog een keer proberen? Ik heb er echt geen verstand van, maar wellicht ontregeld omdat je er s nachts ook al uit moest? De andere dames zullen er zeker meer over weten? Ik duim voor jullie ?

@MilouP oh niet fijn dat je er zo onzeker door wordt, maar ik zou proberen om niet te lang door te testen eerlijk gezegd... Makkelijker gezegd dan gedaan van mij uiteraard maar ik heb in februari toen maar 1 keer getest om dit te vermijden ?. Moest het weer misgaan, kan je er toch niet echt iets aan doen (cru gezegd) en elk wc-bezoek is in het begin sowieso al spannend genoeg zonder de druk van de tests erbij... Dat kan ik me nog heel goed herinneren! Bij ieder krampje ging ik ook met een klein hartje naar het toilet uit angst om bloed te zien en ik denk dat ik daarin zeker niet alleen was en dat dit bij de andere dames waarschijnlijk ook wel zo was. Ik zou een afspraak maken bij je vk of gyn voor een eerste echo en we duimen met je mee dat je een mooi resultaat mag zien dan! Probeer de moed en de hoop erin te houden ?. 

@justme als ik geen bloed ga verliezen probeer ik het vrijdag opnieuw...
@mateke ik heb de vorige keer ook maar 1 keer getest, maar dit keer was de test zo licht dat ik het nog nodig had om iets duidelijkers te zien. Mijn vriend vond hem zo licht dat hij het niet vertrouwde namelijk (ik weet het een streep is een streep)
https://ibb.co/WG4TdhQ
https://ibb.co/7XD7qw0
hier 2 links naar de testen die ik gedaan heb en hoe ze dus niet oplopen... ook zou zeker die action early na de nod toch echt wel wat donkerder moeten zijn?
ik heb eigenlijk nog weinig hoop over dat het goed gaat :( 

@MilouP makkelijker gezegd dan gedaan, maar echt. Een streep is een streep. Ik testte op dag 12NOD met middag urine een licht streepje op de action early test en op de CB positief 1-2 weken. Ik heb die ochtend erna getest, weer een streepje op de action early. Wij gingen een paar nachten weg, en wilde natuurlijk zien of hij opliep. Heb toen met mijn stomme kop, op 14NOD ook weer 's middags getest (had echt niet veel gedronken!) met een action early, geen streepje te zien. Helemaal in de stress en de hele dag verpest. Bij de kruidvat aldaar een kruidvat normale en vroege test gehaald en de ochtend erna getest, 15NOD. 's morgens op beide een licht streepje. Heb het toen losgelaten, en na een week voor moeders voor moeders weer gedaan, een dikke knaller.
Houd hoop, ik denk aan je ??

@xbo Dankjewel voor je positieve berichtje! Je verhaal klinkt heel herkenbaar en is dus positief uitgepakt, ik dacht echt 99% zeker te weten dat het mis was... zeker omdat er vannacht eigenlijk dus gewoon géén streepje verscheen op de action early, maar dat had jij dus ook! haha nu heb ik weer een klein beetje hoop (hopelijk geen valse). Waren jouw action early testen ook echt zo licht als de mijne? Ik vind het gewoon zo verwarrend omdat ik nog wel echt pijn heb in mijn borsten, ook misselijker ben dan eerst en mijn hartslag is ook veel hoger is dan anders (niet van de stress, haha, maar dat had ik beide keren al voor de zwangerschapstest). Al is de test natuurlijk gelijk gebleven en niet afgenomen, dus opzich is het logisch dat die klachten niet verdwenen zijn... iemand een glazen bol te leen? 

@MilouP ja echt waar. Mijn action early test was zo licht! Kan helaas geen foto invoegen (weet niet hoe dat werkt?) Maar ik zag een streepje, dus ben naar de kruidvat gerend voor een CB. Het kan dus echt ? Maar ik snap je onzekerheid zo goed, ik maakte mezelf helemaal gek. Maar geen bloed geeft moed, en dat hield ik mezelf ook maar voor. Hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan