Jeetje, wat een hoop verhalen ? het is teveel om iedereen te antwoorden. Maar…
@MilouP, yes! Gefeliciteerd! Ik hoopte het al zo voor je, nu hopen dat deze mooi bij jullie blijft ❤️
Ik moest van de week nog aan je denken!
@AnnekeEs, wauw! Hoe tof is dit!! Net op de valreep, het moest zo zijn denk ik? Super mooi nieuws, gefeliciteerd ook voor jullie!
Aan de dames die nog zoekende zijn naar de juiste dosis of regelmaat, succes ? Lange adem heb je hiervoor nodig… Ik hoop dat het snel duidelijker wordt voor jullie!
Ik zit op 6 dpo (denk ik?) was iets onduidelijker deze maand. Dus nog een ruime week te gaan. We hebben afleiding genoeg, dus ik heb weinig tijd om ermee bezig te zijn. Behalve dan het momentje van die rare temperatuur stijging. Die ik nog steeds niet snap haha? Maar ik heb t losgelaten. Ik had van de week een kort gesprek met de gynaecoloog. Ik wilde graag weten wat nu, ik heb 4 rondes gehad, die waren voorgeschreven. Dus moest even contact opnemen. Ik krijg nu nog 2 rondes voorgeschreven en dan gaan ze vervolg onderzoek doen. Als daar niks geks uitkomt, mogen we in principe nog 6 maanden… Als er wel wat uitkomt, veranderd dat de zaak uiteraard. Ik ga opnieuw niet uit van deze ronde, de donor was niet fit tijdens de dagen dat we hem nodig hadden. Dikke pech natuurlijk, hij was er netjes maar zagen dat hij zich niet topfit voelde. Dan de stress rondom wat familie situaties erop, en mijn lijf leek iets anders dan anders, lijkt mij geen succesvolle mix ? Maar goed, we hebben de kansen toch maar gepakt ??