PCOS, Letrozol

Vanmorgen heb ik een echo gehad en alles ziet er goed uit. De 2 follikels waren weg. Het lijkt erop dat ik onvoldoende progesteron heb aangemaakt waardoor mijn menstruatie zo vroeg gestart is. Zou goed kunnen dat alles nog wat ontregeld is geweest door mijn zwangerschap. 
We doen nu gewoon weer een ronde van 5mg met echo's en hopelijk gaat het deze keer wat beter. Zo niet, dan gaan we verder kijken naar andere mogelijkheden.  Hopelijk heb ik deze maand wel wat meer geluk ?? 

Zo had ik vanochtend iets voor zes uur ineens twee knalpositieve testen in handen. De testlijnen waren bijna zo donker als de controlelijnen. Ik heb de afspraak van vandaag bij het ziekenhuis daarom kunnen afzeggen, de telefoniste moest hard lachen om de ironie. We moeten het ons nog wel goed beseffen. En hard bidden dat alles goed gaat.
@xBo: fijn dat de kwaaltjes meevallen. Is dit voor jou ook de periode dat je het aan familie en vrienden kunt gaan vertellen?
@MilouP: ik heb ook last van gevoelige borsten en tepels. En misselijkheid, de hele dag. En soms lichte buikpijn. Hopen dat alles nu wel goed voor je gaat.

@Annekes Neeeeee eeeecht?! Wauw! Ik had vandaag al een paar keer gekeken omdat ik zo benieuwd was, haha. Wat geweldig voor jullie!!! Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat!!
de misselijkheid heb ik niet! Gevoelige borsten en tepels en buikpijn wel. Zolang dat even heftig blijft is het voor mij wel een geruststelling, haha dus ik voel nog best vaak xD. Lopen we echt gelijk op!! 

@Rshaa Dankjewel lieverd ❤️. Spannend maar fijn dat ze je goed volgen komende ronde!! 

@Rshaa wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet. Hopelijk is het inderdaad een gekke nasleep van de zwangerschap enmag komende ronde normaal verlopen.
@AnnekES familie hebben we het al een tijd verteld, beste vrienden ook. Na de uitslag van de NIPT zetten we het op FB zodat alle overige mensen het ook weten :) En WAUW! Van harte gefeliciteerd! Geniet van dit mooie nieuws!
@MilouP haha, nou ik hoop je deze dagen daar snel te zien. Zo onwijs gegund!!

En jij ook gefeliciteerd AnnekeES! Wat fijn!!!! 

Ik ben wel op het goede moment aangehaakt hier ? Hopelijk brengt mijn aanwezigheid voor meer mensen geluk ? (en pik ik daar zelf ook nog wat van mee ?)

Jeetje, wat een hoop verhalen ? het is teveel om iedereen te antwoorden. Maar…

@MilouP, yes! Gefeliciteerd! Ik hoopte het al zo voor je, nu hopen dat deze mooi bij jullie blijft ❤️
Ik moest van de week nog aan je denken!

@AnnekeEs, wauw! Hoe tof is dit!! Net op de valreep, het moest zo zijn denk ik? Super mooi nieuws, gefeliciteerd ook voor jullie!

Aan de dames die nog zoekende zijn naar de juiste dosis of regelmaat, succes ? Lange adem heb je hiervoor nodig… Ik hoop dat het snel duidelijker wordt voor jullie!

Ik zit op 6 dpo (denk ik?) was iets onduidelijker deze maand. Dus nog een ruime week te gaan. We hebben afleiding genoeg, dus ik heb weinig tijd om ermee bezig te zijn. Behalve dan het momentje van die rare temperatuur stijging. Die ik nog steeds niet snap haha? Maar ik heb t losgelaten. Ik had van de week een kort gesprek met de gynaecoloog. Ik wilde graag weten wat nu, ik heb 4 rondes gehad, die waren voorgeschreven. Dus moest even contact opnemen. Ik krijg nu nog 2 rondes voorgeschreven en dan gaan ze vervolg onderzoek doen. Als daar niks geks uitkomt, mogen we in principe nog 6 maanden… Als er wel wat uitkomt, veranderd dat de zaak uiteraard. Ik ga opnieuw niet uit van deze ronde, de donor was niet fit tijdens de dagen dat we hem nodig hadden. Dikke pech natuurlijk, hij was er netjes maar zagen dat hij zich niet topfit voelde. Dan de stress rondom wat familie situaties erop, en mijn lijf leek iets anders dan anders, lijkt mij geen succesvolle mix ? Maar goed, we hebben de kansen toch maar gepakt ??

@MilouP: een lichte streep is toch ook een streep? Hij is dus wel zichtbaar. Misschien een Clearblue proberen? Ik las gister nog iets over dat bij sommige vrouwen de HCG soms trager op gang komt. Kun je een HCG bloedonderzoek aanvragen?

Terug
Bovenaan