Dankjewel ❤️. Had ook gewoon niet moeten googlen, ik kwam echt alleen maar verhalen tegen van mensen waarbij het mis ging nadat de testen licht bleven en niet opliepen, echt tientallen en 0 waarbij t wel goed ging. Nooit googlen, haha. Al is het natuurlijk gek dat er geen verhalen vindbaar zijn waar het wel goed gaat (maar nu de jouwe!) Heb nogsteeds helemaal geen bloedverlies gehad, en de 'klachten' die ik had zijn nog hetzelfde, worden niet erger en niet minder. Ik vind het ook zo gek dat mn borsten vorige keer meer pijn deden, dan denk ik komt dat omdat ik toen wel meer hcg had (toen wel meteen donkere test namelijk) maar gister zei mn vriend heel droog: toen ging het mis, dat zou ik nou niet echt als voorbeeld nemen hoe je je zou moeten voelen. Haha. Wel had ik gisteravond echt vreselijke lage rugpijn, was er echt beroerd van, wat ik ook heb als ik ongesteld ben. Toen dacht ik daar komt het, maar niet dus. Kan ook goed bij een zwangerschap horen natuurlijk. Ik denk dat ik vrijdag weer ga testen, en dan alleen als ik er 's nachts niet uit ben geweest omdat ik zo nodig moest plassen...