PCOS, Letrozol

Lilo1988: ik had altijd wat meer last van stemmingswisselingen van dag 3 t/m 7 daarna nam dat weer af, niet heel erg ofzo ? overstimulatie zou kunnen maar kans is veel kleiner als bij clomid met deze dosis, ik zou het gewoon lekker gezellig maken en zien wat deze dosis bij je doet? Heb jij ook letrozol ivm pcos en had je hiervoor wel een eisprong?
o meiden ik zit in 2 strijd, vandaag 1 of 2 dagen na nod, maar wat nou als ik negatief test dan heb ik en een witte test en geen menstruatie ? nu kan het nog alle kanten op dan ook wel maar dan kan ik echt niet anders als wachten.. pff ben je zolang bezig ben je een keer overtijd durf je niet ?
 
Lilo1988: temperaturen wilde ik eigenlijk echt niet aan beginnen ? ik werk in de gehandicaptenzorg en heel onregelmatig ook veel slaapdiensten en ga dat echt niet meenemen, vond ovulatietesten meenemen al een ding als ik daar ging slapen maar had clearblue ?
 
Goedemorgen,
 
Mariska,
Bedankt voor het welkom en je antwoorden ?. Wat fijn om te lezen dat je geen bijwerkingen hebt met Letrozol. Ik heb tot nu ook nog nergens last van gelukkig. Ik ben echt benieuwd naar de echo. Of er een eitje gegroeid is enzo. Ben er echt soort van door gefascineerd. Het feit dat een paar dagen zo'n klein pilletje slikken effect kan hebben en de echo's op zich en wat daar allemaal op te zien is. 
 
Wilkindje
Ook bedankt voor het welkom. Ik zal dan inderdaad niet te moeilijk doen over het gezellig maken ?. Ik heb inderdaad ook PCOS. We proberen onderhand bijna 1,5 jaar voor een 2e kindje. Had daarom 7 november de 1ste afspraak bij de gyn. (eerst 4 maanden op de wachtlijst gestaan voor de fertiliteitspoli) voor het testen van allerlei waarden enzo.
Sinds ik mijn temp. bijhoud ben ik erachter dat ik niet elke cyclus een eisprong heb. De laatste cyclus voor de huidige toevallig wel en omdat ik toen precies 10 dagen na de eisprong mijn 2e afspraak had bij de gyn., heeft ze inderdaad meteen m'n bloed geprikt op progesteron en er stond al een echo gepland om de PCOS te verifiëren.
Uit het bloedprikken bleek dat mijn progesteron iets te laag was, nl. 23.4. De gyn zei dat zij min. 25 aanhouden voor een goede eisprong, maar normaal ook op dag 7 na de eisprong bloedprikken. Dus daar kon het ook aan liggen. Mijn baarmoederslijmvlies was wel netjes, nl. 7.2mm. Ze zei dat het min. 7 moest zijn. Ze vond het voor ons verder onnodig om langer te wachten dan na mijn ongie afgelopen weekend voordat we zouden kunnen beginnen met Letrozol. Dus daar gaan we ?. 
Ik snap wel heel goed dat je niet gaat tempen als je wisseldiensten enzo hebt hoor. Dat maakt het ook veel lastiger. Want je moet eigenlijk elke ochtend meteen bij wakker worden, als je nog in bed ligt, je temp opnemen. Dan wel elke dag rond dezelfde tijd en je moet daarvoor ook nog min. 3 uur aaneengesloten geslapen hebben. Anders is je meting niet betrouwbaar. Kortom is best wel gedoe.
Ik hoop echt heel erg voor je dat je overtijd bent met een reden en dat je straks toch echt een positieve test in handen hebt. Ik duim voor je! ?
 
Terug
Bovenaan