Zo even een tijdje minder gereageerd, maar nu weer wat uitgebreider

heel lang bericht zie ik achteraf ?
@just-me ja ik hoop dat het stomme pech is inderdaad, en de kans op domme pech is gewoon groter bij pcos.. wat herkenbaar wat je schrijft, zo graag het nog net aan oma kunnen vertellen (met mijne gaat het ook slecht, al krabbelt ze wonderbaarlijk genoeg weer een beetje op, dat zag niemand aankomen), en het leek mij leuk om het met sinterklaas te vertellen (als het gelukt was hadden we dat misschien wel gedaan, bijv met chocoladeletters opa erbij, haha), maar zo krijg je steeds plaatjes in je hoofd inderdaad… wat kut dat je weer ongesteld geworden bent ? wat een geduld moeten we hebben hè!
@juliass heel spannend dat je morgen gaat beginnen! Ik duim mee!!
@lisett Dankjewel ❤️. Ik hoop inderdaad echt op 3x is scheepsrechts, optimistisch denken want het is al zwaar genoeg ??. Succes nog met wachten komende week!
@flipflap Ik heb geen idee of het uitmaakt dat mn menstruatie langer is, maar ik ben bang dat ik dan toch nog te veel hcg in mn bloed had (wat niet uit de urinetest kwam) of iets anders waardoor t niet goed werkt… we hebben geen echo’s meer, alleen de eerste ronde hadden we dat.. Heb jij afgelopen weekend inderdaad je eisprong gehad?
@Rshaa Goed om te weten dat die hartslag niet echt abnormaal is! Ik las dat ze pas onderzoek kunnen doen naar stollingsfactoren enzo als je 3 maanden niet zwanger geweest bent, tsja daar wil ik gewoon niet op gaan zitten wachten… dus ik heb uiteindelijk niet aan de bel getrokken. Nee de begeleiding bij de vorige miskraam was gewoon… tsja non-existent. Niet eens een ‘wat naar’ ofzo, die telefoniste vroeg mij eigenlijk hoe nu verder (omgekeerde wereld), toen heb ik aangedrongen op een afspraak bij de gyn, dat kon 2 weken later (?!) en ze zei nog even ‘oh dan kan de echo met 7 weken er wel uit hè? Je moet trouwens bellen als je bloedverlies hebt’. (Bloedverlies bij een miskraam?!) En dat ik geen nieuw recept kreeg voor letrozol omdat ik moest afwachten. Nou je begrijpt misschien waarom ik deze keer geen moeite heb genomen om te bellen. De gynaecoloog heeft hier later wel heel fijn op gereageerd toen ik het terugkoppelde, ze ging er iets mee doen, want vond dit ook niet kunnen.
Ik duim mee dat vervolgbeleid bij jou inderdaad niet nodig is!! Fijn dat dit een geslaagde ronde is en dat je ovitrelle mocht spuiten.
@Hier Inmiddels zit ik op CD13, misschien moet ik het tellen als 12 want ik ben 1 dag later met de letrozol begonnen. Het bloedverlies is uiteindelijk na 9 dagen gestopt. Ik voel nog geen eisprong aankomen. Vorige ronde merkte ik al op CD11 aan mijn afscheiding dat er een eisprong aankwam, nu helaas dus (nog) niet. Ik voelde in vorige rondes tussen dag 15 en dag 17 mn eisprong. Ik heb voor deze ronde weinig verwachtingen merk ik, het was natuurlijk een beetje een gok om zo snel na de miskraam weer aan de letrozol te gaan. Maar als ik het niet deed was deze tijd sowieso weggegooid. Natuurlijk hoop ik gigantisch dat het (wellicht iets later) toch aanslaat!!
Verder heb ik door mn migraine altijd wel wat last van mn ogen, maar het lijkt erger de laatste tijd. Dat kán een bijwerking zijn van letrozol. Weet ook niet goed wat ik daarmee moet, deze ronde had ik er vooral ná het nemen van de letrozol last van, dag of 3 erna. Zou het er dan nog door komen? Ben ook bang dat ik straks geen letrozol meer mag als ik aangeef dat ik er last van heb. Maar ik wil ook niks aan mn ogen krijgen natuurlijk.
Verder gaat het wel goed, alleen ik ben zo vreselijk moe. Mijn werk lijdt er echt onder, op een thuiswerkdag val ik overdag echt in slaap, werkdagen in het ziekenhuis gaan opzich wel (al smokkel ik wel met wat later beginnen of eerder weggaan). Tsja, is dat omdat het mentaal zwaar is? Laag hb door al het bloedverlies? Bijwerking van medicatie? Heb geen idee… hoop dat het snel wat beter is, want het gaat binnenkort echt opvallen dat ik mijn werk niet afkrijg…. En het is ook gewoon heel erg frustrerend.
edit: net ineens toch iets wat leek op vruchtbaar slijm, de vorige keer kreeg ik 4 dagen daarna een eisprong... hopen dat het inderdaad vruchtbaar slijm was!! Al hebben we door het lange bloedverlies, alle emoties, dat ik me niet echt lekker voel etc niet geklust. Dus ik blijf proberen niet te veel verwachtingen te hebben van deze ronde.