PCOS, Letrozol

@MilouP, ja die plaatjes die ontstaan toch vanzelf.

Helaas krijgen wij de kans niet meer om het oma nog te vertellen, ze is twee dagen geleden overleden op de mooie leeftijd van 97 jaar. Na heel wat ups en downs, ze krabbelde áltijd weer op. Maar dit was echt haar laatste beetje. Drie dagen voor ze overleed vroeg ze aan mijn vrouw of ik al zwanger was… We stonden wel even te kijken, want we hebben haar nooit verteld dat we bezig zijn. Misschien hoopte zij hetzelfde…
En als het al niet ingewikkeld genoeg was deze week, valt hoogstwaarschijnlijk mijn eisprong begin volgende week op de dag van de begrafenis ? Ik heb nog niet bedacht hoe we deze gekke dagen gaan plannen, we laten het maar even komen zoals het komt deze keer denk ik.

Hoe is het met iedereen hier verder?

@just-me Ach nee wat verdrietig, heel veel sterkte! Wat bijzonder dat ze er nog naar vroeg.. Volgende week inderdaad maar op je af laten komen.
Hier gaat het oke, nog een aantal keer vruchtbaar slijm verloren dus ik denk dat ik mijn eisprong morgen of overmorgen ga voelen aankomen. Mijn gevoel zegt dat deze ronde niks wordt, maar we proberen het gewoon en dan zien we wel. Kan het deze maand wel beter loslaten. Dat is misschien ook omdat ik het rollercoaster van positief testen en dan toch weer een vroege miskraam krijgen even niet weer wil meemaken. Heb liever dat het gewoon niet raak is deze maand, dan dat dat gebeurt. Ik ben ook zo moe, dus zet mijn hoop meer op een volgende maand(en). 

Het is hier rustig zeg de laatste tijd!
@flipflap hoe gaat het met de wachtweken? Is je nod volgend weekend?
@just-me gaat het een beetje allemaal? Sterkte komende week…
@Rshaa Ook op het wachtbankje toch? Duimen dat dit een normale, kansrijke ronde wordt!
@juliass Hoe ging het nemen van letrozol? Iets van bijwerkingen gemerkt? Hopelijk viel het mee!

Ik voel sinds gisteravond dat mn eisprong er weer aankomt. Dus blij dat de medicatie gewoon is aangeslagen ondanks de vroege miskraam vorige ronde!! (Alleen eisprong dus rond dag 20 pas ipv 15 in de vorige ronde, maar dat is met zo’n begin niet vreemd). Dus mijn NOD is denk ik 23 november ?? 

@MilouP, ja dat snap ik wel… het is allemaal intensief, even rust is dan wel welkom..
wij hebben vandaag de begrafenis en de donor staat al 2 dagen klaar.. ik had al 2 dagen een positieve test moeten hebben maar er lijkt niets te gebeuren ? Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken, ik heb echt als sinds ik het slik op dezelfde dag een positieve test in handen, behalve nu dus. Mijn vrouw vroeg al net, kan het misschien de stress zijn? Ja, dat kan uiteraard al dacht ik zelf dat het met de stress wel mee viel. En tja, ik heb wel vaker stress? dat had ook nooit invloed! Ik test maar gewoon door in de hoop dat ik door de omstandigheden wat later ben.. Maar ben ook wel bang dat de letrozol minder goed zijn werk gaat doen ? De standaard kwaaltjes voel ik al een paar dagen, al begonnen deze wel erg vroeg deze keer dus ik ben al vroeg begonnen met testen, dus kan hem denk ik ook niet gemist hebben? Wat denken jullie?

Voor vandaag eerst maar afscheid nemen van oma… en dan kijken we wel verder…

@MilouP, verdrietig om te lezen hoe je je voelt. Neem tijd voor jezelf en hopelijk mag het weer snel blijvend raak zijn! Goed om te lezen dat de letrozol is aangeslagen, dat is iig al heel fijn!!!
Ik voelde me gister (CD7) wel wat emotioneel en verder heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Afkloppen, hopelijk blijft dat (iedere ronde) zo! ?
Vrijdag (CD12) heb ik de eerste echo. Ben zo benieuwd wat ze dan kunnen/zullen gaan zien, ben best een beetje zenuwachtig. Op welke dagen krijgen/kregen jullie echo's en wat was er dan op CD12 (al) te zien? Ben ook benieuwd op welke CD ik mijn eisprong kan verwachten.  

Hey meiden, jeetje wat een berichten weer hihi. Ik ga snel bijlezen! 

@Just-Me: gecondoleerd met het overlijden van oma :( en heel veel sterkte vandaag met de begrafenis! Hopelijk hebben jullie een mooi afscheid, voor zover dat kan. Wel super bijzonder inderdaad dat ze dat zo ineens vroeg! Misschien moet het deze ronde dan ook maar gewoon zo zijn ?! Sterkte in ieder geval en hopelijk beinvloed het je eisprong niet te veel, en wordt het zelfs een mooie ronde ?.
Zag later ook je andere bericht nog. Het kan natuurlijk hartstikke goed dat er toch stress of iets anders zit waardoor het ineens later wordt. Ik had ook niets door deze ronde (stress of iets) en kon de afgelopen 6 rondes exact timen, maar nu ook ineens 5 dagen later... Ik heb alleen 1 dag een beetje schrale keel gehad en wat honing genomen daarvoor en toen was het over. Blijkbaar toch iets in me lichaam die voor de vertraging zorgde... Dus het hoeft echt niet meer te betekenen dat de Letrozol minder werkt. Al ken ik dat gevoel wel heel erg, want ik had deze ronde exact hetzelfde ?! Anyway ik zou zeggen gewoon blijven door testen: hopelijk komt die mooie positieve ovu.test. dan toch nog gewoon om de hoek kijken! 

@MilouP: haha ik moest inderdaad ook weer reageren, want het was steeds stil en nu ineens weer veel berichten hihi! Fijn dat je deze ronde wat meer los kan laten, hoe tegenstrijdig dat soms ook voelt. Maar wel mega fijn dat de Letrozol deze ronde gewoon weer zijn werk heeft gedaan! Je voelde je eisprong zaterdagavond aankomen, dus heb je hem inmiddels gehad of nog in afwachting? Spannend weer! 

@Juliass: fijn om er iets van te merken lijkt me, hopelijk is je echo vrijdag ook goed! Ik duim voor je! 
Ik had mijn echo's ook meestal rond CD12 volgens mij. De ronde dat het werkte/de juiste dosis was had ik in ieder geval op de echo een follikel van zo'n 19mm en BMS van bijna 10 geloof ik. En op CD 16/17 had ik vervolgens ook mijn eisprong! Dus ik ben benieuwd wat ze vrijdag bij je gaan zien, hopelijk heb je een mooi aankomend eitje! ?

@Rshaa: je laatste echo was een goeie en je had Ovitrelle mee gekregen: hoe is dat verder gelopen? Prikken was goed gegaan, maar weet je nu al meer? Heb je definitief weer een eisprong gehad? En hoe denkt de arts dat je in de toekomst verder moet? Ben benieuwd naar je!

@Flipflap: jij zit inmiddels weer in je wachtweken of niet? Wanneer is je NOD? 

@AnnekES: als je nog mee leest: jij hebt volgens mij vandaag je echo? Hopelijk is die prachtig en precies zoals het hoort ❤️?! Succes!

@hier: ik moet volgens mijn telling uiterlijk woensdag ongesteld worden, maar ik ben bang dat dit vandaag of morgen al wordt. Ik kan er niet echt meer een pijl op trekken... ? Vanmorgen dropte m'n temperatuur in ieder geval weer, eerder dan ik had verwacht. Meestal is dat wel een teken dat ik die dag of de dag erna ongesteld wordt. Kortom, we wachten het maar weer af...... ?

Dank jullie wel, het was een mooie dienst. Afscheid blijft verdrietig, maar het is ook goed zo voor haar. Ik ga de komende week door met testen en hopen dat er nog een positieve test komt..

Hoe gaat het met jullie allemaal? Hopelijk snel weer wat positieve berichten ??

Terug
Bovenaan