Ben ik weer! Ik reageer de laatste tijd wat minder, ben er allemaal wat minder mee bezig deze maand. Maar de meesten die langer in deze groep zaten dan ik zijn inmiddels zwanger, dus wie weet zijn wij binnenkort aan de beurt, haha!
@just-me Super dat de test toch nog positief werd, succes met de wachtweken! Ik zit ook in de wachtweken, denk 23 of 24e NOD. Herken het helemaal hoor, ik ben ook al voorbij deze ronde aan het denken, maar tuurlijk hou je hoop!
@juliass Balen dat het niet aanslaat. Bij mij deed 2.5mg ook niks en toen was ik ook heel bang dat 5mg niks zou doen, maar volgens mij werkt 2.5mg echt bij meer mensen niet dan wel. 5mg werkte bij mij iig wel!
@Rshaa Gelukkig voel je je weer wat beter! Ik hoop dat het je geluk brengt!! Lijkt me wel een soort ‘herbeveling’ ofzo, ook heel pittig..
@flipflap Heel spannend inderdaad zo’n onderzoek. Wat gaan ze allemaal onderzoeken? Ik begreep dat je voor een deel van de onderzoeken 3 maanden niet (pril) zwanger mag zijn geweest, daarom wachten wij er nog even mee, maar misschien onderzoeken ze alles waarbij dat niet belangrijk is? Iniedergeval genetisch kan alvast natuurlijk…
@Hier Ik voel me eindelijk lichamelijk weer wat beter, gewoon weer energie om mn ding te doen, niet meer zo moe. Denk echt dat mn Hb heel laag was of iets. Wel heb ik erg vaak migraine de laatste tijd, wat alles met de hormonen te maken heeft… ik had het 2 keer per jaar nu is het elke paar weken raak… ook zie ik los van de aanvallen vaak vlekken met 1 oog, maar niet per se in de periode dat ik de letrozol slik (nu CD31) dus ik weet niet of ik het moet melden (oogproblemen kan een bijwerking zijn)… ben bang dat ik dan eerst naar de oogarts moet voor ik verder mag, daar heb ik geen zin in….
Over 3 of 4 dagen is mijn NOD. Had vanaf het begin van deze ronde al niet het gevoel dat het ‘de’ ronde zou worden, omdat ik steeds niet lekker en moe was. Ik voel ook nog niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen, wat vorige rondes wel zo was. Dus tuurlijk hoop ik het nog, maar meer vertrouwen in de volgende ronde!