Hey meiden, ik was er even tussenuit dus even niet hier gekeken. Maar ik ben er weer
@Juliass: wat jammer dat de groei toch niet heeft doorgezet...

Heb je inmiddels de provera kuur weer achter de rug? En is de menstruatie al doorgekomen?
Bij mij deed de 2,5 mg ook helemaal niets (al leek eerst van wel) en moest toen dus ook weer aan de provera en toen naar de 5mg. Die werkt bij mij dus wel goed

Hopelijk gaat deze dosis voor jou ook werken ?
@Rshaa: fijn dat je je weer iets beter voelt! Hoe is je echo geweest gister? Gek idee lijkt het mij inderdaad dat je deze cyclus bijna gelijk loopt met toen je vorig jaar zwanger was. Laten we er het positiefste van denken en misschien is het daarom deze ronde gewoon weer raak ❤️ Het is je zo gegund! Ik hoop voor je dat deze ronde inderdaad iets langer duurt, je moest nu ook weer gaan spuiten toch?
@Flipflap: wat vervelend dat je weer geen positieve test had :-( Wanneer heb je de echo deze week? Ik dacht dat jij trouwens ook op de 5mg zat of is dit de eerste keer met 7,5mg? Anyway ik blijf voor je duimen dat de Letrozol deze ronde gewoon weer netjes zijn werk doet! ? Spannend! En wat voor onderzoeken gaan ze precies doen voor de miskramen? Kan me hoe dan ook goed voorstellen dat het confronterend is... Hopelijk komt er meer duidelijkheid in ieder geval. Al zou het allermooiste natuurlijk zijn dat het niet eens meer nodig is ❤️!
@Just-Me: Hoe gaat die bij jou in de wachtweken? Wanneer is ongeveer je NOD? Ik herken je gevoel enorm met vooruit denken/kijken haha... Beide kanten, ene kant door met de volgende ronde en andere kant juist wat als haha! Ach iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om denk ik dan maar ?
@MilouP: Ik wilde zeggen wat fijn dat je je weer ietsje beter voelde, ook qua energie enzo. Maar wat stom om daarna weer te lezen dat je alsnog eerder ongesteld bent geworden... :-( Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat het deze ronde in ieder geval direct duidelijk is. Maar ik ken je verdriet heel erg, ondanks dat je jezelf toch er op voorbereid etc... Moet je trouwens iedere ronde nog bellen met het ziekenhuis? Omdat je zei dat je voor deze 5e ronde ook moest bellen? En inmiddels weer aan de Letrozol begonnen?
@Jennifer: welkom bij de club ;-) ! Aantal meiden hier zijn net begonnen, andere zijn al langere tijd bezig. Hopelijk gaat de Letrozol mooie dingen voor je doen! En spannende tijd, volgende week echo. Duimen voor een mooie groei :-D
@Hier: alles rustig ;-) ik zit te wachten op m'n eisprong die deze ronde wederom te laat is haha. Maar goed, we blijven weer rustig testen tot de ovu. positief is!