Oh ik vergeet af en toe echt gewoon te reageren, sorry! ?
@Mickie: jammer dat je nog 2 weken moet wachten, maar goed je traject is in ieder geval gestart. Dat vond ik destijds wel fijn

Heel eerlijk, mijn man is nog nooit mee geweest haha. We hebben de intake telefonisch (samen) gedaan net als het overleg na een halfjaar. Dus dat heeft hij ook gehoord. Maar voor de rest, alle echo's, bloedprikken, etc deed ik altijd alleen. Wel bracht hij me meestal weg en haalde me op zodat we het direct erna samen konden bespreken
@Zootje: welkom bij de club ook. Hoe ziet jouw "traject" er voorlopig uit? Is 20 dec echt pas je volgende afspraak en gaan ze dan verder kijken? En gebruik je op dit moment medicijnen of helemaal niet?
@Juliass: Hoe gaat het nu met jou? Nog de Letrozol aan het slikken denk? Wanneer heb je de echo? Ik weet eerlijk gezegd echt niet meer of ze bij mij op CD12 al wat zagen of dat dit later was. Dat is echt te lang geleden haha... ?
@Sonnie: ook jij welkom! Wat een nieuwe meiden ineens allemaal

Fijn dat we elkaar op deze manier in ieder geval kunnen steunen! Jij dus eerste ronde Letrozol, is de 2,5 mg neem ik aan? Spannende tijd weer! En vandaag dus al je eerste echo? Dat lijkt vroeg of hoeveel CD is het voor jou?
@Just-Me: wat stom dat je toch weer ongesteld bent geworden

Heb je al contact gehad met het ziekenhuis? En ga je nu meer controle krijgen om te zien of die 2,5mg toch nog werkt? Je zei natuurlijk al (o.a. door je latere ovu.testen) dat het een langere cyclus zou worden, dus ik zou er niet enkel daardoor vanuit gaan dat het minder werkt hoor! Ben beneiuwd hoe je afspraak gaat in ieder geval!
@Jennifer: hoe graag we allemaal willen dat het werkt, is die 2,5 inderdaad meestal niet genoeg. Denk dat slim is inderdaad om daar ook vanuit te gaan, als het dan wel werkt is dat een hele leuke verrassing! ? Ik ben benieuwd naar je echo, aanstaande vrijdag toch?
@Rshaa / @MilouP / @Flipflap : hoe gaat het met jullie cyclus deze ronde?
@Hier: ik zit weer op de wachtbank ?. NOD ergens weekend van 11/12 december. We gaan het weer zien.