PCOS, Letrozol

O wauw, wat een nieuwe dames allemaal! Welkom! 

In ga morgen jullie verhalen lezen en uitgebreider reageren. Heb veel pagina's terug te lezen en dat is onhandig zo op mijn telefoon. 

Maar nu even snel: @Lisett: wij lopen deze maand gelijk! Spannend! Hopelijk brengt het ons allebei geluk ???

Vraagje dames, ik heb al sinds 6 dpo pijn in mijn borsten. Normaal een dag of 3 voor menstruatie wel eens last van, maar niet zoals dit. Maar heb een duidelijke menstruatie, dus ik twijfel geen seconde. Echter zakt de pijn normaal echt op dag 1 van de menstruatie al. Deze keer alleen niet! Ik begrijp niks van mijn eigen lijf ? haha. Iemand die dit herkent?

[quote quote=10508661]O wauw, wat een nieuwe dames allemaal! Welkom! In ga morgen jullie verhalen lezen en uitgebreider reageren. Heb veel pagina’s terug te lezen en dat is onhandig zo op mijn telefoon. Maar nu even snel: @Lisett: wij lopen deze maand gelijk! Spannend! Hopelijk brengt het ons allebei geluk ???[/quote]
Dan vind ik inderdaad dat we nog een mooi kerstcadeautje moeten krijgen in de vorm van positieve test! ????

[quote quote=10509033]Vraagje dames, ik heb al sinds 6 dpo pijn in mijn borsten. Normaal een dag of 3 voor menstruatie wel eens last van, maar niet zoals dit. Maar heb een duidelijke menstruatie, dus ik twijfel geen seconde. Echter zakt de pijn normaal echt op dag 1 van de menstruatie al. Deze keer alleen niet! Ik begrijp niks van mijn eigen lijf ? haha. Iemand die dit herkent?[/quote]
Ik zou je graag zeggen ja dat is was omdat ... maar ik heb echt geen idee... haha ik ga altijd maar gewoon van het meest positieve uit als m'n lichaam raar doet ???!

Goedenavond allemaal, ik ben hier voor het eerst, maar wil ook graag mijn verhaal even kwijt! Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil, maar toen gebeurde er niks.. bij de huisarts geweest en vanwege vermoeden pcos doorgestuurd voor een echo. Zelf had ik dit ook al bedacht omdat ik weer last kreeg van acne! Uitslag echo: niks geks te zien. Toen bloedonderzoek: niks geks te zien. 10 dagen provera gehad als een soort van reset. Mocht het niet werken doorverwijzing naar fertiliteitskliniek. Natuurlijk deed het niks dus doorverwezen.. eerste afspraak gehad en toen werd toch pcos bevestigd en bloedonderzoek gedaan. Ik moest een hele maand op de uitslag wachten en de conclusie was: trage schildklier. Dit kon ik bijna niet geloven omdat het bloedonderzoek een paar weken daarvoor dit niet uitwees. Aan de medicijnen gegaan, maar hier ging ik echt heel slecht op. Na aandringen vervroegd bloed laten prikken en de conclusie was dat ik ze inderdaad niet nodig heb! Inmiddels was het augustus en mocht ik eindelijk beginnen met clomid. Ik het ingepakt toen we op vakantie gingen en toen koffers kwijt!! Duurde het nog langer voordat ik kon beginnen.. Inmiddels 50/100/150 gehad zonder resultaat. Volgende stap was spuiten, maar dit durf ik niet zo goed en gevraagd om Letrozol. Dinsdag eerste echo gehad en toen was er een follikel van 18mm! Maar kan ook een cyste zijn.. morgen weer terug, maar met mijn geluk zal het wel een cyste zijn. Sorry voor mijn hele verhaal, maar zit het bij jullie ook allemaal zo tegen?!

@ lisett, ja 20 december volgende echo. Ik moet elke 3 maanden komen voor die ene grote cyste. Als die spingt moet ik meteen naar de hap. 20 december gaan we zien of die gegroeid is. Zo niet mag die nog blijven zitten, zo wel dan moet die eruit inclusief eierstok... Op 20 december kan ik ook vermelden dat ik nog niet zwanger ben en dan zouden we het toch ooj maar eens hebben over eventuele volgende stappen. Mijn laatste bloedonderzoek wees namelijk uit dat ik wel een eisprong had, maar toch omdat ik wel vastgestelde PCOS heb moeten we dan kijken wat we gaan doen. Denk dat ik in dat geval medicatie oversla?  Afgelopen keer was het allemaal zo veel informatie en overspoelde het mij gewoon een beetje. Vanaf volgende keer mag mijn vriend ook mee obdanks de corona. Ik heb daar een groene kaart voor moeten aanvragen ?‍♀️  Ik moet al jullie berichten nog eens teruglezen maar kan helaas weinig antwoorden ondat jullie allemaal al dieper in trajecten zitten..?
Liefs x zootje

Terug
Bovenaan