Goedenavond allemaal, ik ben hier voor het eerst, maar wil ook graag mijn verhaal even kwijt! Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil, maar toen gebeurde er niks.. bij de huisarts geweest en vanwege vermoeden pcos doorgestuurd voor een echo. Zelf had ik dit ook al bedacht omdat ik weer last kreeg van acne! Uitslag echo: niks geks te zien. Toen bloedonderzoek: niks geks te zien. 10 dagen provera gehad als een soort van reset. Mocht het niet werken doorverwijzing naar fertiliteitskliniek. Natuurlijk deed het niks dus doorverwezen.. eerste afspraak gehad en toen werd toch pcos bevestigd en bloedonderzoek gedaan. Ik moest een hele maand op de uitslag wachten en de conclusie was: trage schildklier. Dit kon ik bijna niet geloven omdat het bloedonderzoek een paar weken daarvoor dit niet uitwees. Aan de medicijnen gegaan, maar hier ging ik echt heel slecht op. Na aandringen vervroegd bloed laten prikken en de conclusie was dat ik ze inderdaad niet nodig heb! Inmiddels was het augustus en mocht ik eindelijk beginnen met clomid. Ik het ingepakt toen we op vakantie gingen en toen koffers kwijt!! Duurde het nog langer voordat ik kon beginnen.. Inmiddels 50/100/150 gehad zonder resultaat. Volgende stap was spuiten, maar dit durf ik niet zo goed en gevraagd om Letrozol. Dinsdag eerste echo gehad en toen was er een follikel van 18mm! Maar kan ook een cyste zijn.. morgen weer terug, maar met mijn geluk zal het wel een cyste zijn. Sorry voor mijn hele verhaal, maar zit het bij jullie ook allemaal zo tegen?!