@Zootje: wat heftig dat dan ook gelijk je eierstok eruit moet! Ik heb ook een cycste, ter grootte van een normaal eitje, maar ze hebben het er echt nog nooit over gehad dat die er misschien uitgehaald moest worden. :-O Al helemaal niet inclusief eierstok! Misschien is het iets wat bij mij nog later komt als mijn Letrzol jaar voorbij is? Geen idee! Maarrrr wat heftig voor jou
Kan me voorstellen dat je vorige keer zoveel info kreeg dat je niet meer helemaal weet hoe of wat. Kun je niet tussendoor nog eens bellen om dingen op te helderen? Ik kan het ziekenhuis altijd bellen en mailen als ik met vragen zit. Dan weet je misschien een beetje wat je te wachten staat de 20e... Wel fijn dat je in ieder geval niet alleen hoeft! Samen hoor je meer dan alleen. 
@ Gebr...4932: wat een verhaal zeg, jeetje! Ik moet wel zeggen dat ik wat dompers/teleurstellingen heb gehad, maar zo te lezen niet zo erg als bij jou ? Als ik het goed begrijp heb je dus nu een eerste ronde Letrozol erop zitten waarnaar je echo gemaakt is? Of heb je nog niet geslikt maar had je bij een controle echo wel een follikel? Kan natuurlijk goed dat het wel een cyste is, maar daarmee is het nog niet over. Ik had dat namelijk ook en mocht vervolgens gewoon met hogere dosis Letrozol doorgaan.
Maar een cyste is dus niet direct slecht nieuws volgens mij 
@Jennifer: hoe ging je echo vandaag?
Ben errug benieuwd! Hoop dat je een mooie groei had :-D
@Mickie: kom je de tijd een beetje door richting je afspraak? Of heb je moeite om het los te laten tot dan?
@ Gebr...4932: wat een verhaal zeg, jeetje! Ik moet wel zeggen dat ik wat dompers/teleurstellingen heb gehad, maar zo te lezen niet zo erg als bij jou ? Als ik het goed begrijp heb je dus nu een eerste ronde Letrozol erop zitten waarnaar je echo gemaakt is? Of heb je nog niet geslikt maar had je bij een controle echo wel een follikel? Kan natuurlijk goed dat het wel een cyste is, maar daarmee is het nog niet over. Ik had dat namelijk ook en mocht vervolgens gewoon met hogere dosis Letrozol doorgaan.
@Jennifer: hoe ging je echo vandaag?
@Mickie: kom je de tijd een beetje door richting je afspraak? Of heb je moeite om het los te laten tot dan?