PCOS, Letrozol

@Gebruiker10363472:
Wauw, dat is een hele mooie echo, wat super! Je hebt straks je echo toch? Ben benieuwd hoe groot ze nu zijn. Laat je het straks weten? Ben benieuwd!
@Sonnie:
Ik ben net voor mijn echo geweest en ben zó blij. Zit op CD12 en ze hebben een follikel gemeten van 12 mm en mijn bms was 6,5 mm. Deze dosis (5mg) lijkt dus aan te slaan. Moet donderdag (CD15) terug en de gynaecoloog gaf aan dat 'ie dan naar verwachting 18 mm moet zijn. Zal ik deze ronde dan eindelijk een eisprong krijgen? Grappig hè dat mensen zonder pcos dat vanzelfsprekend vinden en pas blij zijn als ze zwanger zijn; ik ben gewoon al helemaal blij door de gedachte dat ik deze week misschien wel een eisprong krijg. Jij hebt vandaag ook een echo he? Ben benieuwd, laat je weten hoe het is gegaan? Op welke CD zit je nu? :) 
Ik ga voor ons allemaal weer heel hard duimen. 

@ juliuss 
ja ze waren weer gegroeid? eentje bijna 18mm en eentje ruim 18mm. 
Ze gaan deze week springen. Dus heel gespannen. Hoop t zo ??

@ sonnie, ja wel 10 procent meerling kans ja. Maar dan moet het zo zijn hè ?

liefs 

Gebruiker....:
Wat een super nieuws! Dat moet een heel goed gevoel zijn. Ik kan ook niet wachten tot donderdag, hopelijk krijg ik dan ook weer goed nieuws.
Ik heb een vraagje voor jullie allemaal;
Hoe vaak hebben jullie seks en hoe ver van tevoren beginnen jullie voor je eisprong? Begrijp me niet verkeerd mijn vriend en ik hebben buiten mijn vruchtbare dagen om ook wel geregeld seks (ik heb voor zover ik weet nog nooit eerder echt vruchtbare dagen gehad haha), maar wil het nu ik weet/hoop dat einde deze week mijn eisprong is, het goed aanpakken. ? Probeer een goede weg te vinden tussen ideaal om zwanger te raken en het zo min mogelijk een 'moetje' te maken. 

@sonnie: euh haha jawel. Doet enorm zeer tijdens het vrijen. Had voordat ik wist van de cyste altijd zoiets van ja...zal er wel bij horen zeker. Hoop dat ik ooit als die weg is dus meer plezier uit het vrijen kan halen. ?
@gebruiker...932: ik heb ook vaak ovulatietesten gedaan en nog nooit een positieve test gehad. Mijn gyn echter had wel een eisprong geconstateerd...dus denk niet dat je je daar aan moet binden wat die testen zeggen. Ik ben er mee gestopt.

@juliass: daar ben ik ook benieuwd naar. Wij hebben vanaf de dag dat mijn menstruatie voorbij is om de dag sex. En dat totdat de nieuwe menstruatie begint. Wij weten allemaal onze cyclus niet dus ja dan liever het zekere voor het onzekere toch? 

Liefs x zootje

Gebruiker...:
Je moet natuurlijk doen wat goed voelt maar dat lijkt me niet nodig zo's lange tijd. Zeker niet in de maanden dat je met echo's gevolgd wordt. Ben benieuwd hoe anderen dat doen! ?

@Sarah: ik werd helemaal gek van de ovulatietesten. Er was altijd een licht streepje en soms ook best wel een donker streepje, maar nooit donkerder dan de controlestreep. Uiteindelijk ben ik er maar mee gestopt..
@Jennifer: Yess wat een goede groei! Blij voor je. Moet je nu nog terug naar het ziekenhuis deze week of niet meer? 
@ Juliass: echt zo hè, wij zijn helemaal blij als er ook maar iets te zien is qua eitjes. Ik hoop maar dat we op een dag dan ook extra van onze zwangerschap genieten door de extra moeite die het gekost heeft! 
Wij hadden op CD13 een eitje van 13 mm en sindsdien hebben we om de dag seks. Daarvoor gewoon als we zelf zin hadden, anders zijn het wel veel moetjes (vinden wij). En dan een dag of 8/9 denk ik.

Vandaag weer een echo gehad (CD 16) en het eitje was nu 19mm dus echt heel blij mee! 

@ sonnie..  ja zo blij mee ? nu alleen maar hopen?
nee hoef nu niet meer terug. Heb de letrozol mee gehad.  Moet of bellen als menstruatie begonnen is, of bellen als ik een positieve test in handen heb??
max wacht datum op ongesteldheid is 26dec. 
dus nu ook afwachten en hopen?

wij hebben nu ook om de dag gemeenschap, maar ben geneigd om t elke dag te doen omdat je weet dat t een deze dagen is.. ben zo bang om hem te missen?
maar dat is niet goed voor de kwaliteit van t zaad als ik t goed begrijp allemaal.. 

liefs 

Wat een fijne berichten! Goede echo’s en groeiende eitjes! Jee!! Super fijn als het begint aan te slaan, dat haalt de spanning er een klein beetje af. Natuurlijk begint nu het echte wachten, das ook weer een ding ?

Heel herkenbaar wat jullie hoor zeggen, ik weet nog dat ik tijdens mijn eerste ronde helemaal happy was met een eisprong en menstruatie die ik kon uittellen! Was helemaal blij haha! En dat die ronde niet zwanger was, vond ik toen niet heel erg. Want mijn lijf werkte, dat vond ik toen echt heel fijn om ook eens mee te maken ?

Ik hoop op veel goede eisprongen en berichten de rest van de maand!

Hier is het rommelig, ik ben echt even helemaal het vertrouwen kwijt. Het ging zó goed op de 2.5 en nu weet ik het niet meer. Ik mag niet af gaan op alleen vorige maand, maar ik voel zo duidelijk dat mijn lijf helemaal in de war is. Alle verschijnselen komen door elkaar, te vroeg of te laat. Iets wat ik 5 maanden echt niet heb gehad. En ik heb zo’n pijn in mijn borsten dat ik ondanks een echte ongesteldheid en letrozol een zwangerschapstest heb gedaan omdat ik echt dacht: dit klopt van geen kant. Ik heb nooit door de hele cyclus heen zoiets. Uiteraard negatief. Merk dat ik nu vooral toe ben aan meer duidelijkheid, zeker willen weten dat er niks anders speelt. Ik heb donderdag een telefonisch overleg over vervolg stappen en wil vragen of ze me deze maand willen monitoren en bloed willen prikken om te zien wat mijn waarden doen nu. Gewoon zodat ik zelf de stress van oneindig testen en temperaturen even kan loslaten. Gezien onze afhankelijkheid van onze donor kan ik niet anders dan testen en timen.. Hopelijk willen zij dit een maandje doen ??

Terug
Bovenaan