[quote quote=10510352]@MilouP, ah balen.. bij jou ook zo onrustig.. ? wat een gedoe ook allemaal zo. Hoop dat het in jou geval misschien gewoon vertraagd is! Maar wellicht dat de miskramen inderdaad de boel wat in de war schoppen? Anders wellicht toch bellen om te overleggen als er met een paar dagen echt niks gebeurd? Echo’s durf ik niet te zeggen, ik heb nog niets gehoord vanuit mijn ziekenhuis. Ik hoop dat het ondanks alles wel wat beter met je gaat? @Lisett, ik kan altijd bellen. Zit zelf ook ook Diak Utrecht, dus heel fijn! Maar in dit geval denk ik dat het nog niet veel verschil maakt omdat ik nog net te vroeg in mijn cyclus zit. In dit geval heb ik dus even geduld? Ik ben erg benieuwd wat ze me kan vertellen en wat eventuele vervolgstappen zijn. En of inderdaad de echo’s gewoon door mogen gaan? Die vind ik zonder partner geen probleem. Voor eventuele onderzoeken zou ik dat wel lastiger vinden.. @Juliass: ophogen is wel overlegd inderdaad, omdat mijn laatste cyclus precies 35 dagen was. (Normaal dus 29) Maar ze waren bang dat dit wellicht een eenmalig ding was, of ik toch op die 35 blijf hangen. En dan is het risico met ophogen op overstimulatie groter dan nu een maand afwachten met 2,5 mg.. Wat ik op zich wel met ze eens was hoor! En eens, je zult ongetwijfeld even balen! Maar in mijn geval was de opluchting die eerste keer groter dan de teleurstelling! Dus dat scheelde wel! Nu is dat wel anders, ik ga elke ronde meer balen merk ik, wat ook niet mee helpt ? Je lijf geeft onbewust best wel signalen af, maar soms is het zo moeilijk om ze te begrijpen! Maar ik ben er ook zo een, ik probeer altijd wel echt goed te luisteren naar wat ik voel en naar de signalen die mijn lijf geeft door de cyclus heen. Helaas sinds een paar weken spreekt mijn lijf Chinees ofzo, hoe dan ook: ik kan er niks van maken haha. Ik hoop dat dit een mooie stabiele ronde wordt voor je, dat geeft toch een beetje vertrouwen![/quote]
Ik had in het begin van mijn zkh traject altijd wel gewoon echo's ondanks de corona maatregelen (vorig jaar december/begin dit jaar t/m maart). Dus ik neem aan dat dat nog wel gewoon doorgaat voor je dan ook!
Maar ik ben idd benieuwd wat ze donderdag te zeggen hebben! Hopelijk krijg je niet zo'n zelfde antwoord als wat ik heb gekregen (je bent nu "normaal" dus ga maar nog een halfjaar door...) ? Keep us posted ??
Ik had in het begin van mijn zkh traject altijd wel gewoon echo's ondanks de corona maatregelen (vorig jaar december/begin dit jaar t/m maart). Dus ik neem aan dat dat nog wel gewoon doorgaat voor je dan ook!