Hoi allemaal,
Het is zo moeilijk bij te houden nu er zo veel meekletsen! Wel gezellig maar maakt het lastig om jullie allemaal te volgen. Ik zal een paar reacties geven op de laatste berichten, maar het is nu een beetje veel werk om alles terug te lezen. Sorry alvast!
@Lisett en Just-Me: Ik zit ook bij het Diak! Wat toevallig! Ben blij om te horen dat de zorg daar door is gegaan tijdens corona. In de eerste golf was wel alles stop gezet en vorig jaar was ik precies op tijd zwanger. Was dus een beetje onzeker over dit jaar.
@Lisett: shit zeg! Hoeveel cycli moet je nog voordat je het gaat evalueren in het ziekenhuis?
@Just-me: echt heel irritant dat het nu zo onzeker is voor je. Ik kan daar zelf ook slecht tegen. Je wilt toch ergens het gevoel van controle hebben ofzo. Heb je het telefonisch overleg al gehad? Zou fijn zijn als je weer even 1 ronde gemonitord word. Gewoon om weer even gevoel van controle terug te krijgen
@MilouP: Bij jou is het ook nog rommelig lees ik. Zou goed kunnen komen van de eerdere miskramen inderdaad. Wanneer heb jij het gesprek om te evalueren? Hopelijk is dat niet meer nodig straks. Ik hoop het echt voor je!
@Juliass: Wat een mooi ei!! Ik herken het gevoel helemaal. Ben zelf ook altijd heel enthousiast als er een moooie klaarzit

Succes!!
@Ly: wat verdrietig die miskramen. En dan is het ook een flinke domper dat deze dosering niet meer aanslaat. Wel super fijn dat je meteen langs mocht komen en je ook door kon pakken. Hopelijk doet 5mg weer meer voor je en ben je net zo snel zwanger als met de 2,5

@Gebruiker: mijn collega's weten van het traject. Het scheelt wel dat ons ziekenhuis vooral echo's in de vroege ochtend heeft. Ik kan dus prima voor werktijd even langs. En met het thuiswerken gaat dat ook wel onopvallend. Overigens hoef je ook niet alles aan je collega's te vertellen. Ik heb in eerste instantie gewoon verteld dat ik een rare menstruatiecyclus had en dat ik daarvoor controles had in het ziekenhuis om dat weer een beetje op orde te brengen. Gewoon doen wat bij jou past.
@Alle overige dames: Welkom! Hopelijk gaat letrozol zijn werk doen voor jullie!!
@hier: ik was vorige cyclus al ongesteld op 9 DPO. Dus heb met mezelf afgesproken dat ik al zo vroeg mocht testen als ik nog niet ongesteld was. Nu dacht ik op 8 DPO al wat krampjes te voelen die ik herkende van de vorige keer rond de innesteling. En inderdaad.. op 9 DPO niet ongesteld én een heel licht streepje op de test. Inmiddels zitten we op 11 DPO en is het streepje duidelijker. Ik heb al eerder een hele vroege miskraam gehad, dus ik durf nog niet te juichen. Maar het is wel een heel fijn idee dat ik NU in ieder geval zwanger ben. En hopelijk blijft dat nog 8 maanden zo

Ik ga in ieder geval door met testen tot zondag. En doe maandag een Clearblue voordat ik het ziekenhuis ga bellen (dat durf ik nu nog niet). En in de tussentijd duim ik heel hard dat de lijnen blijven oplopen en dit gewoon een goede gezonde zwangerschap gaat worden met een gezonde baby die ik levend mee naar huis kan nemen