A
Anoniem
Guest
@Lisett: dankjewel! Net terug na de echo en helaas geen eitje te zien die op springen staat ?. Grootste follikel was nu 10mm, dus bij dit termijn geen verwachting meer dat dit gaat uitgroeien tot een springend eitje (en anders duurt het nog heel lang misschien). Ben blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en niet nog een paar dagen heb gewacht.
Heb direct een nieuwe Provera kuur meegekregen en Letrozol 5mg.
Hopelijk gaat dit voor een goede cyclus en mooie eisprong zorgen! ?
Toch wel even een domper weer, maar niks aan te doen ??♀️
@zootje: Ik ben open geweest op mijn werk over de hele situatie. Merk dat ik hierdoor alle vrijheid krijg en mijn collega's heel begripvol zijn. Werk overigens wel in een relatief klein team.
De dagen dat ik naar het ziekenhuis moet probeer ik de afspraken wel zo veel mogelijk vroeg in de ochtend te plannen (voor werk als dat kan).
Heb direct een nieuwe Provera kuur meegekregen en Letrozol 5mg.
Hopelijk gaat dit voor een goede cyclus en mooie eisprong zorgen! ?
Toch wel even een domper weer, maar niks aan te doen ??♀️
@zootje: Ik ben open geweest op mijn werk over de hele situatie. Merk dat ik hierdoor alle vrijheid krijg en mijn collega's heel begripvol zijn. Werk overigens wel in een relatief klein team.
De dagen dat ik naar het ziekenhuis moet probeer ik de afspraken wel zo veel mogelijk vroeg in de ochtend te plannen (voor werk als dat kan).