PCOS, Letrozol

@gebruiker. Dat is al best een groot ei voor cd 11, of niet? Wel fijn voor je! Ik hoop dat je bms ook goed groeit. Dan zou je deze ronde een mooie kans hebben ?
Bedankt voor het duimen! Ben ik zelf ook goed mee bezig. Mijn bms was nl. wel weer goed; 7mm. Dus hoop echt dat alleen dat ene ei lekker doorgroeit en dan op maandag nog niet gesprongen is. Mijn cervix slijm geeft iig nog geen aanwijzingen dat ik vandaag of morgen een eisprong heb. En ik heb meestal ook wel een dip in m'n temp de dag van de eisprong. Daar kan ik me dan iig aan vasthouden.
@Mariska. Wat grappig dat we inderdaad allemaal op maandag een echo hebben. Ik hoop dat bij jou de letrozol z'n werk weer heeft gedaan ?
 
Ik begin dus pas mijn volgende cyclus met Letrozol, maar ik heb wel ook ooit een eitje van 10 en 1 van 13 gehad. Uiteindelijk is alleen die van 13 doorgegroeid, dus hopelijk is dat hij jou ook het geval. 
 
@MimiRosie. Ik hoop het zo erg. En dat dat ene ei dan maandag bij de echo nog niet gesprongen is zodat deze ronde niet voor niks is ?. Lief dat je meeleeft! Moet je nu echt afwachten tot je vanzelf ongie wordt of mag je een menstruatie opwekken? Ik weet even niet meer of je dat al uitgelegd had. Ben ook niet bekend met de aandoeningen die jij noemde. Wil je daar meer over vertellen?
@gebruiker. Goed dat je optimistisch bent. Van negativiteit krijg je denk ik meer stress. En dat lijkt me niet handig als je zwanger probeert te worden.
Dit is inderdaad het eerste medicijn wat ik probeer. Als het inderdaad overstimulatie oplevert ben ik benieuwd wat de gyn dan wil gaan proberen.
Die vermoeidheid herken ik wel een beetje. Ben daarnaast de afgelopen 1,5 week ook wat onhandiger en vergeetachtiger dan normaal. Weet niet of dat normaal is. 
 
@Lilo
Ik word gelukkig wel zelf ongesteld en heb zelfs mijn vroegste eitje ooit gehad! Dus schiet op deze ronde gelukkig haha. Volgende week maandag moet ik ongesteld worden. Tenminste.. Tot nu toe is het op 1x na steeds 10 dagen na mijn eisprong gekomen. Ik ga het alleen slikken omdat ik wel heel onregelmatig ben en een slechte eisprong schijn te hebben en daardoor een te laag progestosteron.
ME is een multi systeenziekte wat oa. extreme vermoeidheid veroorzaakt. Fibromyalgie is reuma in de wekedelen en POTS is een neurologische aandoening waarbij je bloed na het opstaan een afnamen heeft naar je hart en hersenen wat duizeligheid, benauwdheid en misselijkheid veroorzaakt.
 
 
@MimiRosie. Jeetje dat is niet niks allemaal. Heel veel sterkte daarmee. Wel fijn om te lezen dat je nu binnen vrij korte tijd met de letrozol mag beginnen. Ik heb zelf op dus een klein beetje vemoeidheid en onhandigheid volgens mij geen last van bijwerkingen. Dus hoop dat jij die dan ook niet zult hebben.
@Gebruiker. Ik ben ook net terug van de gyn. Ben helemaal blij. Alleen het ene ei was doorgegroeid en zat nu op 1,8. BMS was ook een mooie 8mm. De gyn denkt dat m'n ei woensdag zal springen. Ik heb zelf ook zo'n vermoeden want m'n cervix slijm is sinds vandaag echt vochtiger meer als eiwit aan het worden. Kortom wij mogen ook vanavond! ?? Deze cyclus is gelukkig niet voor niks. 
 
Terug
Bovenaan