PCOS, Letrozol

Menstruatie krijg ik gelukkig wel, maar heel onregelmatig. Cyclus is minimaal 24 dagen en maximaal 42 dagen tot nu toe.. In totaal 13 of 14 rondes nu zonder de pil.
Testen dan Wilkindje ? Ik ben benieuwd! Dan ben je in ieder geval weer wat rustiger als je geen streepje hebt. Tenminste dat heb ik dan altijd. 
 
Ow hey huh haha, ik had die andere berichten op een of andere manier niet gelezen haha, maar jaaaa zo fijn! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het plakken en goed groeien ❤️
 
Wauwwww wat een goed nieuws gefeliciteerd wil kindje! Geniet van deze mooie tijd en natuurlijk de tijd daarna❤.
Lieve mensen ik ga me uit de groep trekken. Ik wens iedereen heel veel succes, en hele mooie zwangerschappen tegemoet, en natuurlijk de mooiste, liefste, en knapste babytjes?❤
 
 
Hallo!
Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Zit vandaag op cd 12 en heb van cd 3 t/m cd 7 letrozol 2,5mg geslikt.
Uit de echo vanmorgen bleek helaas dat er nu 5 eiblaasjes gegroeid zijn tot ongeveer 10mm - 11mm. Er was er ook één van ongeveer 13,5mm. Ik moet nu dus as. maandag weer terug voor een echo. Dan hopen we dat alleen die grootste is doorgegroeid en nog niet gesprongen. We mogen het in ieder geval tot maandag even niet gezellig maken. 
Ik baal wel een beetje. De gyn zei nl. dat het lastig wordt om vervolgstappen te bedenken als het inderdaad overstimulatie is. Omdat ik de laagste dosering letrozol heb geslikt en juist letrozol weinig kans op overstimulatie/meerlingen zou moeten geven volgens haar.
Zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben gehad met letrozol? 
 
@lilo1988 wat vervelend :( ik heb zelf geen ervaring met over stimulatie door Letrazol.  Duim voor je dat alleen die ene mooi door groeit!
Zelf ben ik even blij want ik heb weer een mooi potentieel ei! :) nu op dag 11 was hij 17,5. Bms is nog maar 4mm dus moet ook nog wat groeien.  Maandag terug en ik hoop dat we dan weer een goede kans hebben!
 
@lilo jammer van de overstimulatie. Hopelijk groeit er maar 1 goed door. Even de volgende echo afwachten.
Ik heb geen ervaring met overstimulatie.
@gebruiker. Dat is al een mooi ei inderdaad. bsm moet zeker nog even groeien. maar dat komt vanzelf. 
Het is maandag wel echo dag want ik ga dan ook. Dan is het cd 13 altijd weer spannend om te zien of letrozol weer gewerkt heeft.
 
Terug
Bovenaan