@Rshaa: wat fijn dat je testen oplopen! Wanneer mag je naar het zkh (of vk) voor je eerste echo?! Hopelijk heb/krijg je niet te veel last van corona en blijft het bij deze verkoudheid!
@Ly: ik herken je gevoel ook met dat het toch als een teleurstelling voelt dat de 2,5mg niet werkt. Maar zoals je hier op het forum leest, werkt de 2,5 eerder niet dan wel en werkt de 5mg voor de meeste hier wel! Dus houdt vertrouwen, dat moet goed komen! :-D
@Sarah/Smus: wat fijn dat je eisprong daadwerkelijk geweest is en dat je nu een halfjaar zelf verder mag! Als ik het mij goed herinner was het jouw eerste ronde met 2,5mg toch? Super fijn dat dit direct werkt! En nu maar hopen op snel een mooi resultaat ?!
@Mickie: Fijn dat het onderzoek van je vriend wel goed was! En dan nu aan de slag voor jouw cyslus. Jammer dat er PCOS is geconstateerd, maar nu kun je er wel mee aan de slag toch? ? Heb je nu provera meegekregen en al aan het slikken? Ben benieuwd of de 2,5mg direct bij je werkt!
@RCeline: ik slik zelf geen andere vitaminen behalve foliumzuur. Heb dus er ook geen ervaringen mee ?. Jullie gaan dus volgend jaar ook het traject in, weet je al hoe die er uit gaat zien? Moet je inderdaad aan de Letrozol of gaan ze eerst nog meer dingen onderzoeken?
@MilouP: Heb je al een keuze voor jezelf kunnen maken? Snap wel wat je zegt met dat spuiten wat meer voelt als "laatste optie". Wat zegt het ziekenhuis daar over? Zijn er nog wel meer opties eventueel ná dit gedeelte? Hopelijk natuurlijk gewoon niet nodig! Maar misschien toch fijn om te weten dat het bijvoorbeeld niet werkelijk de laatste optie is? Hoeveel rondes ben jij eigenlijk al bezig, ook al best een tijd toch?
@Sonnie: hoelaat is vandaag je afspraak? Weet je al meer? Hopelijk heb je alsnog een eisprong gehad dit weekend! Ik heb zelf geen ervaring met een goede reactie en toch afbreken van de cyclus. Ik ben benieuwd wat er vandaag uit komt in je afspraak/echo?! Hou je ons op de hoogte?
@Just-Me: hoe gaat het nu bij jou? Want je hebt dus recent een eisprong gehad, maar dus niet kunnen benutten. Moet je nu wachten tot menstruatie of krijg je er provera voor?
@Juliass: klinkt inderdaad dat je afscheiding een aankondiging van je eisprong was! Ben benieuwd wat er morgen met de echo uitkomt!
@Zootje: jij zit dus nog 1 week te wachten en dan eindelijk je afspraak! Ben benieuwd en ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent dan en niet die vervelende operatie moet ?!
@Hier: bij mij is gisteren inderdaad de menstruatie begonnen zoals verwacht... ;-) dus helaas we gaan weer een ronde door. Ronde nummer 9... @Rshaa: ik vind dan inderdaad dat ronde 9 gewoon dé ronde moet zijn en dat deze maar eindelijk eens raak moet zijn ?! Enige lastige is wel dat ik dan een eisprong rond kerst heb #drank, dus hopelijk heeft dat niet teveel invloed haha ?! Haha maar goed, we gaan het weer zien. Krijg er iedere ronde toch minder vertrouwen in, wat eigenlijk wel weer helpt want daardoor worden de teleurstellingen steeds minder erg ;-)