@Rshaa:
Wauw, gefeliciteerd! Ik begrijp dat het onzeker voelt als je al eerder een hele vroege miskraam hebt gehad, maar we gaan keihard duimen dat het dit keer gewoon lekker goed gaat. Hopelijk kun je er snel helemaal van gaan genieten.
In latere berichten lees ik dat het streepje oploopt. Dat is super!!!
@Just-Me:
Fijn dat ze je gaan monitoren. Natuurlijk is het fijn als je het ‘zonder’ (als in; zo min mogelijk) het ziekenhuis mag doen, maar dat brengt ook weer onzekerheid met zich mee. Ik ben de vorige (2,5 mg; deed niks) en deze cyclus flink gevolgd, ondanks dat het best intensief is vind ik het ook wel weer een fijn idee. Ik kijk er zelfs een beetje tegenop om het de volgende rondes zelf te moeten doen. Ik heb morgen nog een echo - omdat ik die zelf heb aangevraagd - om te checken of het eitje is gesprongen. Het idee dat ik dat morgen zeker weet geeft me zoveel rust. Ik schrik van de verhalen dat de follikels zó groot worden dat het eigenlijk geen goede eisprong meer wordt. Dan denk je goed op weg te zijn…
Bizar van jouw laatste cyclus, zo zie je, goed dat je naar je eigen lichaam hebt geluisterd!
@MilouP:
Balen dat de 5 mg niet meer voor je werkt. Ik ben even benieuwd; wat merk je aan je oog? Ik heb namelijk ook sinds ik letrozol slik vaker een brandend gevoel in mijn ogen en dan gaat het soms ook ineens als een gek tranen, het stopt dan pas weer als ik bijv. een doekje met water er tegenaan houd. Ook is mijn rechter ooglid best droog, dus dat smeer ik nu steeds in.
@Ly:
Ik was ook zo onzeker toen 2,5mg niet had aangeslagen, maar 5 mg dus wel! Ik ga duimen voor je. Echt vervelend dat doseringen in bijv. de eerste ronde(s) wel aanslaat/aanslaan, en later niet meer. Denk je eigenlijk het juiste ‘recept’ voor je lichaam gevonden te hebben, dat zou het een stuk makkelijker maken allemaal he?
RCeline:
Wauw, wat een prestatie. Super knap!
Ik had toen ik door het ziekenhuis werd gebeld net een aantal dagen teunisbloemolietabletten geslikt, maar ik ben hier gelijk weer meegestopt omdat ik naar het ziekenhuis mocht. Heb daar wel goede verhalen over gelezen.
Ik slik Davitamon Compleet Zwanger Omega-3 Visolie en extra 1000mg vitamine C.
@Sonnie:
Ik laat het jullie zeker weten als ik morgen mijn echo heb gehad.
Vervelend om te lezen dat je een mindere week hebt gehad. Heb je dat wel eens eerder gehad? Als je een echo krijgt waarop een eitje van 19mm te zien is denk je dat je wel goed zit. Laat je weten als je straks meer weet? Ik ga duimen dat je eitje gesprongen is.
Met hoeveel mm springt jullie eitje over het geheel gezien? Ik heb er nog onvoldoende een gevoel bij bij mezelf. Ergens denk ik dat ik vrijdag een eisprong heb gehad (had toen echt ontzettend rekbare, dikke, snot-achtige afscheiding bij mezelf ontdekt, heb dat nog niet eerder zo meegemaakt). Maar is een gevoel en weet het niet zeker. Daarom ben ik ook zo blij dat morgen gecheckt wordt of ‘ie gesprongen is.