PCOS, Letrozol

@Lisett, 
Ik heb Duphaston meegekregen. Ben heel benieuwd. 
Hoe is het met jou? 
@Juliass, 
Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad !

@ Lisett: eerste ronde letrozol inderdaad, na 3x clomid wat niks deed, ben dus erg blij! Hopelijk meteen raak, maar als het niet zo is, dan was deze maand toch al een hele overwinning! Ik dacht namelijk echt dat ik de enige persoon op aarde zou zijn waarbij niks zou werken haha! Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Nu lekker genieten van de feestdagen en hopelijk volgende ronde meer geluk!
@ Zootje: ik ben 32.. Ik heb een maand of 4 gewacht of ik ongesteld zou worden na het stoppen met de pil, maar toen dat uitbleef ben ik naar de huisarts gegaan en meteen doorgestuurd voor onderzoek. Mij viel het dus alles mee dat ik niet meteen naar huis werd gestuurd om het nog maar een paar maanden af te wachten. Toen pcos werd vastgesteld kon ik ook meteen door in het proces.. misschien ook wel omdat ik al 32 ben!

@RCeline: mijn vriend en ik zijn nu 7 jaar samen maar inderdaad nog niet zo lang bezig voor een baby. Stond er al van te kijken dat ik niet eens moest zeuren bij de dokter voor een verwijsbrief (dat moet hier altijd...zeiken tot je het krijgt). We gaan het zien. Komende maandag gaan we het allemaal wel horen. Vorige keer zoveel info over me heen gekregen, dus deze keer even pen en papier mee ? ik ben wel echt suppppeeer zenuwachtig...gewoon omdat ik niet weet wat ik moet verwachten.
Rshaa: hou je ons op de hoogte? Ik denk dat ik voor iedereen spreek wanneer ik zeg dat we echt met zn allen alle liefde en hoop jouw richting uit sturen en dit echt een gezonde baby mag zijn❤
Alle anderen die gereageerd hebben en dus 30+ zijn: ligt het aan de PCOS dat jullie er (nog steeds?‍♀️) mee bezig zijn op deze leeftijd of puur uit de keuze om "later" kinderen te krijgen? 

@Zootje: dankjewel, heel lief ☺️❤️

Ik vond de start ook mega spannend. Echt zo’n gevoel van ‘nu gaat het beginnen’. Succes maandag!

Ik ben ‘pas’ op mijn 29e (bijna 30) gestopt met de pil om mijn cyclus te leren kennen. In mijn omgeving beginnen de meesten ook pas rond hun 30e met kinderen. De PCOS heeft alles maar iets van 6 maanden vertraagd denk ik.

@ zootje: Eerlijk gezegd was ik mijn hele leven er heilig van overtuigd dat ik absoluut geen kinderen wilde. Pas toen ik 30 was geworden leek het mij toch wel leuk, maar mijn vriend snapte er natuurlijk niks van en hij vroeg zich af of ik het wel echt wilde haha. Het heeft daarom ook nog even geduurd voordat we het echt gingen proberen (kwam ook nog verhuizing/verbouwing tussendoor). Achteraf gezien hadden we dus misschien eerder moeten beginnen, maar daar was ik toen niet klaar voor! Heb daar dus geen spijt van. Als het niet lukt voor ons, dan niet. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je ook zonder kinderen een fantastisch leven hebt! 

@Zootje;
Spannend! Ben heel benieuwd hoe het maandag gaat lopen voor jullie. Jaa dan doen ze niet zo moeilijk als jullie 7 jaar samen zijn. Heel veel succes maandag

@Rshaa: ben je nog steeds aan het testen? Of laat je het nu even voor wat het is? Hoop zo voor je dat de Corona niet teveel invloed heeft. 
@Juliass: spannend!! Snap best dat je ivm de feestdagen iets eerder zou willen testen. En dan natuurlijk fingers crossed dat je dat drankje toch moet laten staan met kerst ;)!
@Rceline: Op naar een vruchtbaar 2022!!! Ik slik Davitamon mama met omega3 en DCI (sinds deze week weer, poos gedaan, daarna mee stopt en ga het nu toch weer er bij proberen). 
@zootje: vreselijk hè dat wachtbankje. Ik ben 29! Succes maandag!   Heb gisteren mijn laatste Provera tablet ingenomen, hopelijk snel ongesteld en dan met de 5mg verder! Heb er wel vertrouwen in na alle positieve berichten ?.

Terug
Bovenaan