PCOS, Letrozol

@Ly:
na 2 maanden dci slikken raakte je op een natuurlijke manier zwanger? Ik vind t heel erg om te horen dat je een miskraam hebt gehad.. ?

@RCeline: fijn dat je doorverwijzing is aangemaakt! Mocht je nou een oproep krijgen van het ziekenhuis die pas over 2 of 3 maanden is, dan kun je ook een ander ziekenhuis zoeken. Ik had dat namelijk ook. Had oproep voor zkh in Amersfoort, over 2,5 maand. Toen heb ik zorgbemiddeling van mijn zorgverzekeraar gehad en kon ik ineens 2 weken later terecht in het Diak in Utrecht. Dus ik zou daar wel naar kijken, ik was er destijds erg blij mee dat het sneller kon! 

@Juliass: ik snap inderdaad dat je dan met kerst voor de zekerheid alvast een test doet, kun je met een iets geruster hart een drankje nemen ?. Herkenbaar hoor, ik had ook geen moeite met rekening er mee houden, je weet tenslotte waar je het voor doet. Ik moet wel toegeven dat ik er inmiddels geen rekening meer mee houd, dat heb ik na 6 mislukte rondes de deur uitgegooid hihi ??.

@Rshaa: wat een spannende tijd ga je dan nu tegemoet zeg! Ik duim zoooo hard voor je dat 3-1 gewoon een top echo wordt en dit kindje wel gewoon fijn en gezond met je mee naar huis mag, het is je zo gegund! ❤️

@Mickie: duphaston ken ik niet, is dat ook om je menstruatie op te wekken? Hoever ben je daar nu mee? En heb je last van bijwerkingen of valt het je allemaal mee? :) 

@Smus: ah je had al wel Clomid geprobeerd! Wat fijn dat de Letrozol dan wel gewoon ineens goed aanslaat en dat je gewoon lekker zelf door mag. Hoe gaat het nu met je? Wanneer is je NOD ongeveer? Spannend zeker op het wachtbankje?

@MilouP: fijn dat je een keuze voor jezelf hebt kunnen maken. ? En ook fijn dat er nog opties genoeg zijn, eveneens terug gaan naar de Letrozol! Ben heel benieuwd hoe het spuiten je af gaat, maar vooral hopelijk dat je migraine en oog beter worden!
Wel jammer dat je na 4 (eisprong)rondes toch ineens iets anders moet, kan me voorstellen dat dat echt wel even een domper is, juist omdat je dan al paar rondes onderweg bent :-( Hopelijk gaat het spuiten gewoon goed en heeft dat dan eindelijk het gewenste resultaat ❤️?! hou je ons op de hoogte?

@Gebr...3472/Jennifer: ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wat ik online wel eens lees is dat je ook een innestellingsbloeding kunt hebben. Ik zou het als ik jou was gewoon even de in de gaten houden. Stopt het weer? Dan over een paar dagen testen. En als het doorzet weet je natuurlijk ook genoeg :) spannend wel!! ?

@Just-Me: hoe gaat het bij jou? Als ik het me goed herinner zit je nu op de wachtbank, wanneer is je NOD?

@Ly: jij begint morgen aan een nieuwe Letrozol toch? Dit keer de 5mg?! Ben benieuwd of deze dosis bij jou ook gaat werken! ?

@Sonnie: hoe gaat het nu bij jou? Heb je al wat meer duidelijkheid?

@Lisett:
bedankt voor de tip! Ik wil echt perse naar het LUMC in Leiden omdat ik voorheen het voorstadium van baarmoederhalskanker heb gehad. Ze hebben mij daar heel goed geholpen en hebben alles ook uitgelegd hoe m'n traject eruit gaat zien als ik een kinderwens heb. Hierdoor vind ik t erg lastig om naar een ander ziekenhuis te gaan. 

[quote quote=10513488]@Lisett: bedankt voor de tip! Ik wil echt perse naar het LUMC in Leiden omdat ik voorheen het voorstadium van baarmoederhalskanker heb gehad. Ze hebben mij daar heel goed geholpen en hebben alles ook uitgelegd hoe m’n traject eruit gaat zien als ik een kinderwens heb. Hierdoor vind ik t erg lastig om naar een ander ziekenhuis te gaan.[/quote]
Dat kan ik me dan inderdaad voorstellen. Wat heftig dat je dat ook hebt gehad! Hopelijk gaat dat nu dan geen roet in het eten gooien? :-( Snap wel dat je daar dan blijft, dan maar wat langer wachten ?

@Lisett:
Als het goed is niet nee. Ze hebben uitgelegd dat alles prima werkt dus dat het geen probleem zou moeten zijn! Natuurlijk wel met een beetje hulp ?. Dan idd maar wat langer wachten. T heeft geen haast we hebben netjes geduld haha.

@Lisett: mijn nod zou volgens mijn berekening maandag zijn, maar ik voel al wat gerommel en zag al wat bruine afscheiding.. denk dus dat we door kunnen naar de volgende ronde!

@RCeline: Nee dat was mijn eerste ronde met Letrozol 2,5mg. Dus denk dat dat meer doorslaggevend is geweest dan de DCI, haha ;). Maar ga gewoon even kijken hoe andere dingen reageren zoals mijn huid, die is ook erg onrustig door de pcos. Snap dat je door jouw situatie liever bij het ziekenhuis gaat waar je een fijne ervaring hebt.
@Lisett: Ik start vandaag inderdaad met de Letrozol! Super spannend hoe dit gaat. Maandag nog even overleggen met zkh, dan vrijdag of maandag daarna controle echo. Ik zit ook in het Diak, echt wel een fijn ziekenhuis. 
@Smus: Spannend, maar jammer dat je al het voorgevoel hebt dat de nieuwe ronde er aan zit te komen. 
2022 moet gewoon het jaar worden voor ons allemaal ?

@Lisett, 
Ik begin er komende week mee. Mij is gezegd van wel. 10 dagen die tabletten. De kliniek zitten de week tussen kerst en oud en nieuw dicht, dus kan dan niet voor een echo ivm hormonen innemen en te kijken hoe ik daarop reageer. Ben benieuwd..

Terug
Bovenaan