Hee meiden, ik ben een beetje overgestapt naar het gonal f en ovitrelle forum. Ik heb gister namelijk overlegd met de fertiliteitsarts en besloten dat ik inderdaad overstap op gonal f en ovitrelle. Ze gaf eigenlijk 5 opties: letrozol nog een keer 5mg (onder t motto het sloeg 4 keer wel aan en 1 keer niet, dus wie weet werkt het weer), letrozol 7.5mg, clomid ipv letrozol, gonal f en ovitrelle of een kijkoperatie (LEO). Nog een keer 5mg zag ik niet zitten, voor niks nemen vind ik helemaal zonde en grote kans dat ik dan weer een maand verspil! 7.5 durf ik gewoon niet aan met mn oog en migraine. Clomid wilde ik liever niet, slagingskans is lager en meer bijwerkingen tov letrozol, kijkoperaties doen ze nu niet ivm corona en vind ik ook echt wel heftig. Dus het wordt prikken. De arts gaf vooral aan dat het zwaarder wordt ervaren door de vele afspraken, maar ze vond het het proberen waard om te kijken of de migraine minder wordt. En liever veel geplande afspraken dan veel ongeplande aanvallen! Mochten de bijwerkingen hetzelfde blijven blijft de optie om terug te gaan naar letrozol er. Ik ben gister begonnen met provera, dus wordt waarschijnlijk volgende week woensdag ‘ongesteld’. (Tot nu altijd direct de dag na de 7 dagen provera). Volgende week donderdag heb ik de prikinstructie, dus vermoedelijk op CD2. CD3 dan beginnen met prikken.
Maar ik blijf hier ook meelezen hoor! En ook ervaringen delen, als jullie dat ook willen weten natuurlijk
Maar ik blijf hier ook meelezen hoor! En ook ervaringen delen, als jullie dat ook willen weten natuurlijk