PCOS, Letrozol

Nou ik snap niks van mijn lichaam.. do avond/vrijdag ochtend beetje bruine afscheiding en menstruatie achtige kramp. Sinds gistermiddag is dat weer helemaal weg.. dus ik dacht, zou het dan toch een innestelingsbloeding/krampen geweest zijn? Maar (extra vroege) test was vanochtend zo negatief als maar zijn kan..

@Ly, nou inderdaad! Beter dat het snel door kwam! En ja, al die kleine dingen waar je ineens over nadenkt. Soms om gek van te worden!

@Lisett, ik had geen wachtbankje deze ronde… de eisprong (hoe of wat het ook was) was of 2,5 week te laat of bizar vroeg op de laatste dag van mijn menstruatie. Hoe dan ook, ik had geen flauw idee van die eisprong en wij werken met een donor. Dus de laatste twee rondes zijn al voor jan met de korte achternaam. Mijn lichaam is echt enorm van slag, vrees dat de letrozol helemaal niets meer doet en dit de pcos is die zo duidelijk merkbaar is… ik had uiterlijk vrijdag mijn menstruatie verwacht. Ik begin morgen met de maand monitoren, (moest komen op dag 1 menstruatie) maar toen ze hoorde dat ik al overtijd ben en dus echt niet zwanger kan zijn moest hoe dan ook komen. Ik begin me nu toch wel echt zorgen te maken…

Hi, 
Ik moet echt regelmatiger kijken, want het gaat zo hard met de berichten! 
@jennifer, ik hoop zo voor je dat het de innestelbloeding is, spannend hoor!! Duurde het meerdere dagen of 1 dag?
@Just-me echt zo balen dat het zo rommelig gaat. Wel fijn dat ze nu wat nauwkeuriger gaan monitoren, maar toch.. Waaraan merk je dat de PCOS zo duidelijk speelt nu?  
@gebruiker...7784 veilig? Is ons nooit verteld dat dat moet en doen we ook niet. Hoe ik er nu in sta heb ik de rest van m'n leven nooit meer veilige seks hahaha 
@Mickie ik moest ook Duphaston gebruiken! Maar ik had het verder nog bij niemand gehoord. Ik weet ook niet waarom er voor gekozen wordt ipv provera. Het duurt toch weer 5 dagen langer.
@smus, wanneer mag/ga je weer testen? Of heeft het inmiddels doorgezet? 
Hier was het enorm ups en downs. Eerst had ik vrijdag 10-12 een eitje van 27mm. Dat weekend veel pijn in m'n borsten en kramp, dus ik dacht toch dat er een eisprong was. Maandag 13-12 bij de echo zat het er nog, maar was het 25 mm geworden. Het was onduidelijk of hij dus gesprongen was, of alleen wat vocht verloren. De gynaecoloog besloot dat ik bloed moest prikken en Otrivelle spuiten. (Wat een beetje gek was, want vrijdag was het volgens een andere gyn te laat om Otrivelle te spuiten). Ik was enorm verdrietig dat ik de signalen van m'n lichaam zo verkeerd geïnterpreteerd had. Dinsdag belde de gyn dat de bloedwaardes lieten zien dat er tóch een eisprong geweest was. Nou de emotionele achtbaan was compleet. 
Eind goed al goed dus, nu in de wachtweken! Stel dat het deze ronde niet gelukt is, wil de gyn wel alsnog de Letrozol ophogen naar 5mg. Ik weet nog niet helemaal hoe ik mij daarover voel..
Ik ben trouwens 29! Vlak na mijn 28e verjaardag gestopt met de pil, dat leek me vroeg genoeg, maar viel dus toch tegen.  

@Sonnie, 
Hoe reageerde jij op Duphaston? Veel bijwerkingen en wanneer werd je ongesteld? 
Jeetje wat een ronde. Hoop voor je dat t gelukt is ?

@Mickie
Echt helemaal geen bijwerkingen gehad! De laatste paar dagen had ik ipv iedere 12 uur iedere 10 uur een pil genomen zodat ik 1 dag eerder klaar was (gekkigheid natuurlijk, maar het gaf me een gevoel van controle). Ik begon op een dinsdag en de zondag 1,5 week later werd ik ongesteld. 

@smus: jeetje zeg, dit maakt het toch allemaal spannend. Is je menstruatie al doorgezet? Anders morgen weer testen ;)?
@Sonnie: wat een ronde zeg! Wanneer is je NOD? Ben heel benieuwd of je misschien toch nog een mooi eindejaars cadeautje krijgt!
@just-me: wat shit zeg dat het zo rommelig loopt. Moet je morgen naar het zkh? Succes!

@Ly, ja morgen ochtend vroeg inderdaad.
Nog steeds geen menstruatie ook, dus wordt met de dag gekker ?

@Sonnie, beetje bij jou ook stress dus! Gelukkig goed afgelopen, nu duimen voor een mooi cadeautje eind van de maand ?

Terug
Bovenaan