Hi,
Ik moet echt regelmatiger kijken, want het gaat zo hard met de berichten!
@jennifer, ik hoop zo voor je dat het de innestelbloeding is, spannend hoor!! Duurde het meerdere dagen of 1 dag?
@Just-me echt zo balen dat het zo rommelig gaat. Wel fijn dat ze nu wat nauwkeuriger gaan monitoren, maar toch.. Waaraan merk je dat de PCOS zo duidelijk speelt nu?
@gebruiker...7784 veilig? Is ons nooit verteld dat dat moet en doen we ook niet. Hoe ik er nu in sta heb ik de rest van m'n leven nooit meer veilige seks hahaha
@Mickie ik moest ook Duphaston gebruiken! Maar ik had het verder nog bij niemand gehoord. Ik weet ook niet waarom er voor gekozen wordt ipv provera. Het duurt toch weer 5 dagen langer.
@smus, wanneer mag/ga je weer testen? Of heeft het inmiddels doorgezet?
Hier was het enorm ups en downs. Eerst had ik vrijdag 10-12 een eitje van 27mm. Dat weekend veel pijn in m'n borsten en kramp, dus ik dacht toch dat er een eisprong was. Maandag 13-12 bij de echo zat het er nog, maar was het 25 mm geworden. Het was onduidelijk of hij dus gesprongen was, of alleen wat vocht verloren. De gynaecoloog besloot dat ik bloed moest prikken en Otrivelle spuiten. (Wat een beetje gek was, want vrijdag was het volgens een andere gyn te laat om Otrivelle te spuiten). Ik was enorm verdrietig dat ik de signalen van m'n lichaam zo verkeerd geïnterpreteerd had. Dinsdag belde de gyn dat de bloedwaardes lieten zien dat er tóch een eisprong geweest was. Nou de emotionele achtbaan was compleet.
Eind goed al goed dus, nu in de wachtweken! Stel dat het deze ronde niet gelukt is, wil de gyn wel alsnog de Letrozol ophogen naar 5mg. Ik weet nog niet helemaal hoe ik mij daarover voel..
Ik ben trouwens 29! Vlak na mijn 28e verjaardag gestopt met de pil, dat leek me vroeg genoeg, maar viel dus toch tegen.