PCOS, Letrozol

@ zootje, Sonny en ly: nog geen menstruatie, maar ook zojuist geen positieve test.. ik weet het niet. Misschien zat ik er helemaal naast met mijn eisprong? Denk zelf dat die op 4-12 was, maar in theorie zou het ook tot 9-12 geweest kunnen zijn. Er is op de 10e pas geprikt om te kijken of het gelukt was. Dan zou mijn nod ook aanstaande zaterdag pas kunnen zijn? Ik wacht het nu maar gewoon even rustig af.. heb ook geen zwangerschapssymptomen.

@Just-Me: sorry ik had wat dingen door elkaar heen gegooid hihi, zoveel berichten ook steeds ?. Maar wat irritant dat je nu ook nog geen menstruatie hebt dan... Hoe ging het vanmorgen in het ziekenhuis? Is er nu eindelijk wat meer duidelijk? Hoop voor je dat de Letrozol nog gewoon werkt en je lichaam gewoon een beetje van slag is, maar fijn is het niet natuurlijk. Hopelijk snel meer duidelijkheid ??!

@Smus: vandaag is dus je NOD, tenminste dat dacht je als eerste... Ik ken je frustratie van je weet het zeker, maar beide blijven uit. Hoe stom en irritant ook zit er inderdaad niets anders op dan wachten... Heb je een maximale wachtdatum volgens het zkh? Ik moet bijvoorbeeld bellen als mijn cyclus langer dan 35 dagen is en geen menstruatie of positieve test heb... Succes in ieder geval komende spannende dagen, hopelijk straks alsnog een positieve test in handen ?! 

@Mickie: succes met de Duphaston, hopelijk heb je er niet of weinig bijwerkingen van! En dan na deze pilletjes dus ook Letrozol of weet je dat nog niet? 

@Ly: hoe gaat het deze ronde met de Letrozol slikken? Merk je er meer van dan met de 2,5 of geen verschil? Ben benieuwd wanneer je voor de echo moet om te zien of deze ronde aanslaat! ??

@Sonnie: wat een rollercoaster weer zeg ?! Wanneer verwacht je ongeveer je NOD? Ik zou vooral naar je eigen gevoel luisteren met de Letrozol hoor! En goed bespreken in het zkh. Iemand hier zei al keer: beetje eigenwijs zijn is handig! En laat ze het vooral maar eens worden daaro met je eerst kan niet spuiten en daarna als nog en ohnee toch niet. Hoe dan ook: spannende wachtweken weer ?!

Dag dames, 
Hier even een update:
Vandaag dus naar het zkh geweest. De grote cyste is gelukkig niet gegroeid. Ze gaat het nu met de collegas bespreken wat we ermee gaan doen, zolang het eigelijk geen pijn doet willen ze het risico niet nemen dat mijn eierstok eruit moet. Ik werd naar huis gestuurd met de mededeling dat ik het nog eens 6 maanden moet proberen zonder hulpmiddelen omdat ik toch ook vrij jong ben. Wel moest ik ook bloed laten prikken om voor de zekerheid mijn waardes te bekijken. En dan maandag een belafspraak!
Nu belde ze net al naar mij...ik was een beetje verrassd. De complete uitlsag is nog niet bekende maar ze wilde mij niet het nieuws onthouden dat ze in mijn bloed wel degelijk de hcg heeft gedetecteerd in een mate die dus op een zwangerschap wijst. Mocht ik van de week toch ongesteld worden ("miskraam") dan is het natuurlijk niet gelukt. Anders zondag voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen, en dan maandag de koers even wijzigen.
Ik ben dus gewoon even zwanger....?? ik kan gewoon even niet uitleggen hoe ik mij voel. ?  
@smus: en?? Ik ben zo benieuwd naar jou! 
@lisett: hoe zat het nou bij jou ookal weer? Jij zat een tijdje op de wachtbank maar heb even het een en ander gemist. 

@Zootje: jaaa!! Wat een goed nieuws, ook al is het nog voorzichtig. Maar dan nog! Je had zo'n heftig verhaal, fijn dat de cyste ook niet gegroeid is en voorlopig mag blijven zitten! Maar het allerbelangrijkste natuurlijk dat je toch een hogere hcg hebt, heel voorzichtig gefeliciteerd! ? zou toch super zijn als het dan nu zo mag zijn ?!!

Ik zat inderdaad op wachtbankje, maar werd ongesteld. Dus nu in ronde 9 alweer, met een eisprong rond kerst. Dus ben errug benieuwd of die wel gaat lukken, iets met veel drank enzo haha ?. Maar goed deze ronde voor de rest ook even alles losgelaten, geen ovu.testen en geen temperatuur. Ga volgende week 1x temp doen om te checken of deze hoog is en of er dus eisprong is geweest. Voor de rest gaan we het wel zien ;-)

@ lisett: ga je zien dat dit jouw ronde gaat zijn! Alles losgelaten, lekker een drankje tijdens kerst en oud en nieuw en dan zou het toch geweldig zijn als het voor jou en alle anderen trouwens ook raak mag zijn! En dankjewel, vind dit wel allemaal super spannend nu?

Wauw zootje wat een top nieuws! Heel voorzichtig gefeliciteerd, maar wat fijn als  het op deze manier gewoon gelukt is! Duim in ieder geval voor je! 

@ lisett: het ziekenhuis heeft daar eigenlijk niks over gezegd.. langer dan 35 dagen is natuurlijk ook te lang, dus dat lijkt mij wel logisch. Zit nu op dag 30, dus als ik over de 35 heen ga (zonder positieve test) dan ga ik ook bellen.

@zootje: waaaauw jeetje! Dat is in eens een verrassing. Hopelijk gaat je hcg mooi oplopen en ben je gewoon zwanger! Op welke cyclusdag zit je nu?
@Lisett: Vandaag op dag 3 van Letrozol en tot nu toe nergens last van, dus dat is erg fijn! Heb volgende week maandag op CD 12 echo gepland staan. Ben mega nieuwsgierig hoe die gaat zijn ???. 
Wel fijn om het rondom de feestdagen een beetje los te kunnen laten, wie weet levert het wat op ;)!!
@smus: Ik zou inderdaad dag 35 als de max van de cyclus aanhouden, en anders contact opnemen met je zkh.

Terug
Bovenaan