@Just-Me: sorry ik had wat dingen door elkaar heen gegooid hihi, zoveel berichten ook steeds ?. Maar wat irritant dat je nu ook nog geen menstruatie hebt dan... Hoe ging het vanmorgen in het ziekenhuis? Is er nu eindelijk wat meer duidelijk? Hoop voor je dat de Letrozol nog gewoon werkt en je lichaam gewoon een beetje van slag is, maar fijn is het niet natuurlijk. Hopelijk snel meer duidelijkheid ??!
@Smus: vandaag is dus je NOD, tenminste dat dacht je als eerste... Ik ken je frustratie van je weet het zeker, maar beide blijven uit. Hoe stom en irritant ook zit er inderdaad niets anders op dan wachten... Heb je een maximale wachtdatum volgens het zkh? Ik moet bijvoorbeeld bellen als mijn cyclus langer dan 35 dagen is en geen menstruatie of positieve test heb... Succes in ieder geval komende spannende dagen, hopelijk straks alsnog een positieve test in handen ?!
@Mickie: succes met de Duphaston, hopelijk heb je er niet of weinig bijwerkingen van! En dan na deze pilletjes dus ook Letrozol of weet je dat nog niet?
@Ly: hoe gaat het deze ronde met de Letrozol slikken? Merk je er meer van dan met de 2,5 of geen verschil? Ben benieuwd wanneer je voor de echo moet om te zien of deze ronde aanslaat! ??
@Sonnie: wat een rollercoaster weer zeg ?! Wanneer verwacht je ongeveer je NOD? Ik zou vooral naar je eigen gevoel luisteren met de Letrozol hoor! En goed bespreken in het zkh. Iemand hier zei al keer: beetje eigenwijs zijn is handig! En laat ze het vooral maar eens worden daaro met je eerst kan niet spuiten en daarna als nog en ohnee toch niet. Hoe dan ook: spannende wachtweken weer ?!