PCOS, Letrozol

@ly: ik zit nu op cyclusdag 26. Ik heb eerder een cyclus van 24, 25 en 28 dagen gehad. Dus ik weet nu niet wat mijn cyclus is. Normaal voel ik ook voor mijn menstruatie een beetje krampen maar heb nu niks. En zoals ik vorige week al zei, mijn borsten doen echt enorm zeer...nou dit is dus de reden. Hoe gaat het nu bij jou?

Hi dames,

Sorry ik ben even niet helemaal meer bij, wat een berichten, wel heel gezellig zeg!

@MilouP:
Oh jeetje dat van jouw oog is wel velen malen erger. Hopelijk heb je hier straks geen last meer van en gaat het spuiten je beter af! En nog belangrijker; levert het het gewenste resultaat voor je op!!

@Ly:
Ik neem Letrozol altijd ’s avonds in tijdens het eten. 
Fijn dat je zo snel ongesteld bent geworden na de Provera, dat is altijd heel fijn, dan kun je eindelijk weer door!

@Zootje,
Wauwww wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!! 

Ik zit lekker in de wachtweken en heb uiterlijk vorige week maandag mijn eisprong gehad. Vind het spannend. Voel niet per se dingen maar geloof dat dat ook niet altijd zo hoeft te zijn. Zou ook wel te mooi zijn om waar te zijn; in de eerste ronde letrozol die aanslaat.

@ juliass: ik voel ook niks! Als ik niet toevallig voor een bloedonderzoek moest zou ik het niet eens weten. Ik duim heel erg voor je! Hou ons wel op de hoogte he. ?
@mickie: ja heel spannend! Ben elke dag bang om ongesteld te worden. Maar laten we even van het positieve uitgaan en inderdaad, dan is het echt het beste kerstcadeau ooit! ? hoe gaat het nu bij jou?

@Smus: groot gelijk, zou met 35 dagen inderdaad ook bellen dan! :) maaarr hopelijk natuurlijk niet nodig en gewoon een positieve test in handen :-D 

@Ly: wat fijn dat je er geen last van hebt! :) voor nu dan lekker van de kerst genieten en maandag op naar de echo! Ben benieuwd ???!

@Mickie: nog even afwachten dus, spannend. Wanneer mag je beginnen met je Duphaston? :)

@Juliass: Spannend he die wachtweken! ;-) wanneer is je NOD, rond de kerst toch? 

@Zootje: wat een spanning inderdaad! Heb je zelf al een test gedaan die ook positief is of nog niet? Zo niet, wanneer ga je testen? ?

@lisett: de gyn zei dat ik zondag nog een test moet doen want maandag gaat ze mij bellen. Ik zou in principe nu al die clearblue kunnen doen want daarvoor heb ik al genoeg hcg maar ik wacht het netjes af tot zaterdag of zondag ?

@Zootje:
Als jij ook helemaal niets voelt dan is er hoop hihi. Heb zo het gevoel dat ik iets zou moeten merken mocht het raak zijn. We wachten het rustig (makkelijk gezegd, haha!) af. Voor jou: geniet lekker van je zwangerschap, het is je zo gegund. Ik gun het iedereen, maar de vrouwen waarbij het niet vanzelf gaat, een klein beetje meer ;-). Haha. Ik houd jullie zeker op de hoogte. Enne, jouw opmerking "ik kan gewoon even niet uitleggen hoe ik mij voel" vond ik grappig om te lezen. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen hoe ik me voel als het straks (hopelijk) een keer raak mag zijn. Ik denk dat ik het gelukkigste mens op aarde ben dan. 
@Lisett:
Hou op schei uit, wist niet dat het zó spannend zou zijn haha. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Het enige wat ik wel zeker weet, is dat mij eisprong ergens tussen donderdag 9 dec. (na 10:00 uur, toen had ik mijn echo en was een follikel van 19 mm zichtbaar) en dinsdag 14 dec. (voor 09:30 uur, toen had ik mijn echo en was mijn follikel verdwenen) geweest moet zijn. Stel mijn eisprong was maandagavond 13 dec. (als ik van het uiterste uitga) dan is mijn NOD aankomende maandag (als ik van 14 dagen uitga, geen idee ook hoelang mijn LF is). De gynaecoloog zei: als je woensdag 29 december nog niet ongesteld ben, dan ben je zeker weten overtijd. Maar denk dat ik bijv. zaterdagochtend wel een testje ga wagen, iets met kerst en alcohol enzo. 

Terug
Bovenaan