@Zootje:
Als jij ook helemaal niets voelt dan is er hoop hihi. Heb zo het gevoel dat ik iets zou moeten merken mocht het raak zijn. We wachten het rustig (makkelijk gezegd, haha!) af. Voor jou: geniet lekker van je zwangerschap, het is je zo gegund. Ik gun het iedereen, maar de vrouwen waarbij het niet vanzelf gaat, een klein beetje meer ;-). Haha. Ik houd jullie zeker op de hoogte. Enne, jouw opmerking "ik kan gewoon even niet uitleggen hoe ik mij voel" vond ik grappig om te lezen. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen hoe ik me voel als het straks (hopelijk) een keer raak mag zijn. Ik denk dat ik het gelukkigste mens op aarde ben dan.
@Lisett:
Hou op schei uit, wist niet dat het zó spannend zou zijn haha. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Het enige wat ik wel zeker weet, is dat mij eisprong ergens tussen donderdag 9 dec. (na 10:00 uur, toen had ik mijn echo en was een follikel van 19 mm zichtbaar) en dinsdag 14 dec. (voor 09:30 uur, toen had ik mijn echo en was mijn follikel verdwenen) geweest moet zijn. Stel mijn eisprong was maandagavond 13 dec. (als ik van het uiterste uitga) dan is mijn NOD aankomende maandag (als ik van 14 dagen uitga, geen idee ook hoelang mijn LF is). De gynaecoloog zei: als je woensdag 29 december nog niet ongesteld ben, dan ben je zeker weten overtijd. Maar denk dat ik bijv. zaterdagochtend wel een testje ga wagen, iets met kerst en alcohol enzo.