Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Zootje, @Lisett,
Idd, zal echt tof zijn! Duim voor je.
Met mij gaat het prima hoor. Begin denk ik morgen met dupasthon. Hoop daardoor snel ongesteld te worden, zodat ik ook snel met Letrozol kan beginnen.
@juliass: ja natuurlijk ben ik super blij! Maar tegelijkertijd besef je even dat het ook echt zo is op dat moment, lichte paniek gehad omdat ik er gewoon geen rekening mee had gehouden dat het serieus eens raak zou kunnen zijn?? maargoed de komende tijd is en blijft spannend. Fingers crossed ?
Omg. Ik wilde vanavond beginnen met Duphaston voor het opwekken van mn menstruatie. Ik dacht: vooraf toch even een test. Deze is super positief ??. Ben blij, maar bang tegelijk! Hoop zo dat het deze keer goed mag gaan.
Wat een verrassing Mickie! Kan mij voorstellen dat je daar dan toch even van schrikt als je er niet op gerekend had! Maar wel positief, dus gefeliciteerd! Hopelijk mag het inderdaad allemaal goed gaan!
Ik heb sinds maandagavond weer bruine afscheiding, maar nog geen helderrood bloedverlies.. Ga er wel vanuit dat het nu door gaat zetten!
@mickie: YESSSS!! Ik voel je...heel leuk maar de komende tijd wordt spannend! Heb je eerder al eens positief getest dat het niet goed ging en je daarom wellicht wat bang bent?
@smus: ik duim voor je dat het niet doorzet en ook jij positief mag testen❤
@Mickie & @Zootje:
omg!!! Zo leuk voor jullie gefeliciteerd ❤️❤️. Hoop dat alles goed blijft gaan bij jullie. Ik heb echt al 2 dagen last van m'n borsten.. denk dat ik toch weer ongesteld ga worden..
@Mickie: waaaaauw jeetje wat een surprise! Heb je al contact gehad met het zkh? Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan en je gewoon zwanger bent ? Gefeliciteerd!