PCOS, Letrozol

@Mickie @Zootje, wat een mooi nieuws zo net voor kerst!! Voorzichtige felicitaties! Hopelijk brengen de feestdagen geluk ?

@Hier: maandag ochtend de echo. Alles zag er heel rustig uit, duidelijk begin cyclus. De echoscopiste twijfelde, omdat het er zo rustig uit zag of ik nog wel zou gaan menstrueren. De echo duurde best lang, omdat ze alles nauwkeurig wilde zien. Ik denk dat dat wat los heeft gemaakt haha, want s avonds brak ineens zonder waarschuwing toch mijn menstruatie door! Halleluja, dacht ik! Eindelijk iets waarmee we vooruit kunnen! Nu hoorde ik vandaag dat ik toch mag ophogen naar 5 mg, dus daar gaan we morgen mee beginnen. En dan weer echo’s. Fingers crossed dat het goed zijn werk doet.

ik ga vandaag bellen. Heb nog geen behandeling gestart, ik zou komende week beginnen. Dus volgensmij hoeft het niet via de kliniek? 

Clearblue gaf vanmorgen 2-3 wk aan?

@ just-me: fijn dat de menstruatie begonnen is en je nu door kunt! Bij mij ook vannacht doorgekomen, dus ik kan zaterdag opnieuw met de letrozol beginnen. Aan de ene kant jammer, maar ook fijn dat ik nu duidelijkheid heb en weer verder kan! 

@ mickie: ik zou de kliniek wel even laten weten dat je zwanger bent. Volgens mij willen ze dat wel weten en dan kunnen ze wel vertellen of je nog langs moet komen of niet.

@Mickie: jaaa wat een mooie verrassing ook ineens! Mega tof kerstcadeau zo ? voorzichtig alvast gefeliciteerd, zo fijn ook nét voor het traject hihi ?

Het is wel een vruchtbare maand zo met @Rshaa, @Zootje en ook nog Mickie! ?

@Juliass: wie weet is het voor jou dan ook wel raak deze ronde! ? snap goed dat je inderdaad met kerst even test vanwege alcohol enzo haha. ?

@Smus: ik wilde vragen of je al wat wist, maar zie in je laatste bericht dat je toch ongesteld bent geworden, balen :-( eerste ronde met werkende Letrozol toch? Moet je deze nieuwe ronde weer naar het ziekenhuis of mag je zelf door? 

@Just-me: irritant soms he dat lijf?! Haha ik had ook wel eens met over tijd zijn, ga je eindelijk testen, negatief en dan in de avond ineens "spontaan" ongesteld, bloedirritant ?. Maarrrr fijn dat je menstruatie er is én dat je mag ophogen! Ben benieuwd hoe deze ronde je dan weer af gaat, hopelijk werkt de 5mg dan helemaal en kun je weer lekker door! Je had het laatst ook over dat ze de donor opnieuw wilde controleren op kwaliteit: gaat dat nog door en/of heb je daar al een update over? Hopelijk wordt de volgende ronde dan eindelijk jullie ronde ?!

Wauw @Mickie, wat een super nieuws! Goed dat je nog even een test had gedaan voor de zekerheid zeg. Gefeliciteerd!!! Wat lijkt me dat bijzonder als je het helemaal niet verwacht en je de test 'even voor de zekerheid' doet. Voel(de) je helemaal niet dat je zwanger bent? Geen symptomen e.d.? Ik zou zeggen; geniet heerlijk van je zwangerschap!
Het is inderdaad een vruchtbare maand zo @Lisett! Ik durf het niet te hopen maar dat zou inderdaad wel echt helemaal fantastisch zijn als het deze ronde gewoon raak is. 
Als het gewoon iedere maand een geluksmaand is voor één of meerdere van ons, dan komen we er uiteindelijk allemaal wel hihi! ???

Dank jullie wel☺️. 
Niet echt symptomen, maar dacht ook geen seconde aan zwanger kunnen zijn. 
Ben snel hongerig, wat rugpijn en iets gevoelige borsten. Zo spannend allemaal. Hoop voor de rest ook dat het snel mag lukken?

@just-me: Fijn dat je menstruatie is doorgebroken en je verder kan met de Letrozol!
@smus: balen dat je ongesteld bent geworden.. maar anderzijds wel fijn dat je weet dat je een goede cyclus hebt gehad nu met Letrozol. Op naar een volgende ronde, hopelijk een goed begin van het nieuwe jaar ?.

En voor alle dames hier;
Alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2022 ???.
Hopelijk gaat iedereen van ons zwanger worden/blijven komen jaar ?.

Terug
Bovenaan