PCOS, Letrozol

Wat super Mickie, gefeliciteerd!
Zeker een vruchtbare maand.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had vanmorgen ook een heeeeel dun streepje op de zwangerschapstest. 3 dagen voor NOD, wel heel spannend dus nog!
Wij hadden deze ronde ook de fertilily gebruikt, geen idee natuurlijk of het echt iets gedaan heeft, maar het is wel gelukt..! 

[quote quote=10515154]Wat super Mickie, gefeliciteerd!Zeker een vruchtbare maand.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had vanmorgen ook een heeeeel dun streepje op de zwangerschapstest. 3 dagen voor NOD, wel heel spannend dus nog! Wij hadden deze ronde ook de fertilily gebruikt, geen idee natuurlijk of het echt iets gedaan heeft, maar het is wel gelukt..![/quote]
Je meent het!!! Wat super mooi!! :-D oh ik hoop zo voor je dat de testen verder oplopen!! ? heel stiekem wel al gefeliciteerd! ❤️

Wat een bizarre en heerlijke vruchtbare ronde zo! ? Al moet ik zeggen dat ik stiekem wel een traantje wegpink dat ik wederom een ronde door moet. Maar hoe dan ook, het is jullie allemaal zo gegund!! ?❤️ 

[quote quote=10515133]En voor alle dames hier; Alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2022 ???. Hopelijk gaat iedereen van ons zwanger worden/blijven komen jaar ?.[/quote]
Inderdaad! Fijne dagen voor iedereen en een gelukkig en heeeeel vruchtbaar 2022 voor iedereen ?!

@Smus, ah jammer! Duimen voor een goede volgende ronde!

@Lisett, ja ik ben wel blij dat ik iets nieuws kan proberen in plaats van wachten! Al vind ik het wel spannend, doet het nog wat? Eventuele bijwerkingen erger dan hiervoor? Fingers crossed! De donor heeft aanstaande maandag de afspraak voor controle. Zijn huisarts vond het niet nodig, zei ze toen hij er was om te informeren ? Het was immers nog maar 6 maanden dus hij hoefde niet onderzocht te worden, zei ze! Ik dacht echt: waar bemoeit zij zich mee haha! Hij komt toch met een duidelijke vraag vanuit een ziekenhuis en een helder verhaal, alsof ie dit voor z’n lol doet! Maar hij heeft volgehouden dat hij dit gewoon wil, dus was het ok. Ik verwacht daar eigenlijk niks geks, maar toch… wat nou als het niet ok is… dus ben er ook wel een beetje zenuwachtig over eerlijk gezegd :(

Maar wat een mooie maand! Ik ben stiekem wel positief jaloers op jullie dames! Ik hoop dat alles goed gaat! En uiteraard hoop ik ook dat wij, de overige dames, snel hetzelfde nieuws mogen delen hier ❤️ ik wens jullie allemaal gezellige, maar vooral liefdevolle feestdagen en 2022, wat zullen we daar eens over zeggen… Een jaar vruchtbaar jaar graag uiteraard, haha! En daarbij een beetje positiviteit, kracht en geluk ? ? Ik denk zomaar dat wij allen ongeveer dezelfde wens hebben, wie weet komt hij uit als hij zo groot is ❤️

@ Sonnie: Wauw jij ook nog! Alvast licht gefeliciteerd.. Hopelijk loopt de test nog op. Het is voor een groot deel van ons gelukkig wel een vruchtbare maand geweest!
Ik lees dat jij de ferti Lily hebt gebruikt. Eerste keer? Lees daar ook wel veel goede dingen over, maar vooral in reviews (dus weet je nooit of het echt klopt haha).
Ik wens ook iedereen alvast hele fijne feestdagen en op naar een vruchtbaar jaar (en hopelijk vol met goede zwangerschappen).

@sonnie: wauw, ook jij gefeliciteerd!! Hopelijk gaan je testen mooi oplopen en mag je 2022 gewoon zwanger beginnen!

He meiden! Heb even van twee weken bijgelezen, veel ontwikkelingen zeg. Ik ben zelf even een maand of twee weg geweest, merkte dat ik mezelf een beetje gek zat te maken rondom de 'wachtbank-tijd'. Daarnaast zaten we midden in een verhuizing (naar een andere stad, dus ook weer intake in nieuw ziekenhuis etc, verliep gelukkig heel soepel). 
In het nieuwe ziekenhuis weer een ronde helemaal gevolgd, omdat ik eerst met 2,5mg letrozol een redelijk lange cyclus had, maar toen ineens een bloeding kreeg met 27 dagen. Bleek achteraf gelukkig gewoon een goede eisprong te zijn geweest:)
Welnu; rondom de verhuizing was ook mijn NOD, maar doordat het steeds zo onregelmatig was en ovulatietesten bij mij niets aangeven, had ik nog niet bedacht wanneer ik wilde gaan testen. Na de eerste nacht in het nieuwe huis werd ik heel vroeg wakker en had ik het gevoel: ik moet nu testen! Er kwam met héél veel fantasie een streepje op:) Daarna een CB early gedaan, en daar stond het ook echt. Zwanger! Jeetje, zo bizar en spannend. 
Inmiddels ben ik 6,5 week en heb ik dinsdag mijn eerste echo. Ben echt bloedzenuwachtig. 
Wilde het toch even delen omdat ik zelf echt heel veel hoop haalde uit de verhalen hier als het was gelukt. Nu maar heel hard duimen dat alles goed blijft gaan. Ben in elk geval héél moe en af en toe flink misselijk, dus dat zie ik maar als een goed teken. 
Liefs!

Terug
Bovenaan