PCOS, Letrozol

@Sonnie:
Wauw, wat goed ook, gefeliciteerd!!!
Wat bedoel je met "Wij hadden deze rond ook de fertility gebruikt..."?
Ik vind het ook steeds spannender worden. Afhankelijk van wanneer mijn eisprong exact is geweest, zit ik nu tussen de 11 - 14 DPO. Sonnie; had/heb jij klachten, of heb je gewoon getest omdat je het wilde weten?
En yes, allemaal hele fijne dagen gewenst!!! Geniet er allemaal lekker van en op naar een goed jaar!?

Even een heel ander vraagje; maar ben benieuwd naar jullie verhalen. Hoe lang is jullie luteale fase? Ik heb namelijk geen idee naar de mijne...

Bedankt allemaal ? vanmorgen was het streepje ietsie donkerder, maar nog steeds wel heel vaag.
@Lisett ik begrijp zo goed dat je er een traantje om moet laten. Dikke knuffel voor jou! 
@Smuss en @Juliass de fertilily is een soort menstruatiecup die je inbrengt na het seksen op je vruchtbare dagen. Het zorgt ervoor dat het sperma beter beschermd is tegen de zuren van de vagina en dichter bij de cervix komt. Zo heb je dus meer kans op een bevruchting. Het is ontwikkeld door iemand die zelf met vruchtbaarheidsproblemen te maken heeft gehad, dus ik vond het wel de moeite waard om te testen. Hij kost 30 euro en je kunt hem 4-6 cycli gebruiken. (Ik heb geen aandelen haha). 
@Juliuss: ik had een beetje vage buikpijn, verder niks. M'n man wilde vooral heel graag testen haha. Wanneer ga jij testen? 

Sonnie:
Ah, kende ik helemaal niet joh! Of het nou wel of niet heeft bijgedragen, je bent gewoon lekker zwanger! ?
Ik weet nog niet zo goed wanneer ik ga testen, durf op de een of andere manier niet echt. Als ik nu test is de kans heel groot dat 'ie negatief is en als ik over een paar dagen test (en dus overtijd ben) is de kans een stuk groter. Het is een beetje een mindfuck voor me haha!

@Zootje
Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden. Aan de ene kant natuurlijk een beetje balen, aan de andere kant ook wel weer heel fijn dat ik voor het eerst een goede cyclus heb gehad van 32 dagen! ? We gaan gewoon vol goede moed verder en hopelijk mag het ergens komende rondes raak zijn.

Terug
Bovenaan