PCOS, Letrozol

Gebruiker10077600: hopelijk word dit nu jou ronde! Gaan ze deze maand prikken op progesteron na je eisprong of krijg je meer echo’s nog, ivm vorige maand? Hoeveel rondes letrozol krijg je nog voor je weer een afspraak hebt om verder te kijken? 
Lilo1988: o super fijn dat er toch maar 1 doorgegroeid is, 2 was ook geen probleem maar niet meer ? voelde me al bijna schuldig omdat ik gezegd had dat er meestal maar 1 of 2 groeien ?
succes met het gezellig maken en de wachtweken ☺️ Ik heb 17-12 mijn eerste echo bij fertiliteit ben dan 7 weken, ben vandaag begonnen plassen in potten voor moeders voor moeders en behalve overdreven emotioneel voel ik me prima, geen erge kwaaltjes nu 5+6 ? blijf duimen voor jullie!
 
O Lilo1988 wat fijn!!! Zet hem op haha. 
 
Wilkindje spannend de eerste echo! Hopelijk kan je na het zien van je kindje echt genieten en blijf jij je zo goed voelen. 
Ik krijg woensdag nog een echo om te zien of het ei gesprongen is.  Dit is mijn 4e ronde met Letrazol en ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er nog mag/ moet voordat ze verder gaan kijken.  Hoop gewoon dat het deze ronde of anders snel lukt zodat dat niet nodig is. Ik heb al een pracht van een zijn dus met een goede eisprong zou het mogelijk moeten zijn. 
 
Lilo en gebruiker wat een goede echo's. Word er bij jullie nog bloed geprikt om te kijken of hij echt gesprongen is?
Wilkindje wat heerlijk om te horen dat het zo goed met je gaat. Spannend een eerste echo van je kindje.
Ben net terug van mijn echo en mijn ei is 14mm en mijn bms is 10mm. Donderdag weer terug voor een volgende echo. De laatste 2 keer sprong mijn ei op dag 15 de gyn denkt nu iets later omdat mijn ei iets kleiner is dan de keren hiervoor. Bms is nog nooit zo dik geweest. We moeten het al wel gezellig maken om de dag want ze denkt dat mijn ei ineens heel snel door gaat groeien. 
Dames heel veel plezier de aankomende dagen. Fingers crossed???
 
Wat fijn dat we alle drie goede echo's hebben gehad! Dan zou er toch wel iemand geluk moeten kunnen hebben.  Spannend! 
Bij mij prikken ze niet standaard bloed.  Vorige maand werd het helemaal niet opgevolgd maar toen was mijn eisprong blijkbaar toch later dan verwacht.  Daarom mag ik nu wel nog een echo om te checken dat hij ook daadwerkelijk gesprongen is. 
 
@Wilkindje. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Zelfs de gyn had in eerste instantie gezegd dat de kans op overstimulatie heel klein is bij Letrozol en ze was ook echt even in de war bij die echo van vorige week. Kortom, jij kon het ook niet weten ? Wel heel fijn dat je je goed voelt zeg. Echt zo goed dat het gelukt is. Ik hoop dat dit een voorteken is voor je hele zwangerschap (mocht je toch nog misselijk of moe oid worden, dan heb je het er met alle liefde voor over. Geloof me ?). Geniet in ieder geval van die eerste echo. 
@Gebruiker. Deze eisprong klinkt in ieder geval echt als een hele goede. Ik weet niet zo goed hoe lang je normaal door mag gaan met Letrozol, maar ik duim gewoon voor je dat het deze ronde gelukt is. 
@Mariska. Ik moet volgende week woensdag alleen bloed prikken om te kijken of het ei gesprongen is. Ik heb gisteren iig nog geen eisprong gehad en ik denk vandaag ook niet. Ik denk dat de gyn gelijk krijgt en het morgen wordt. Jouw echo klinkt ook niet verkeerd trouwens. Bms is inderdaad lekker dik! Wel grappig. Zoals het er nu uitziet lopen we alledrie redelijk gelijk op. Mogen we straks ook gezamenlijk afwachten. Ik duim iig ook voor jou ?. 
@MimiRosie. Dankjewel! Echt heel fijn inderdaad ?
Ik wens iedereen bij deze ook nog veel plezier en gezelligheid de komende dagen. Dat het z'n vruchten mag afwerpen ?
 
En, zijn er al eitjes gesprongen?
Ik had gisteren ochtend een echo maar hij zat er nog.  Toen al 2,6. Wel in de loop van de dag meer afscheiding en ik voelde wel iets dus hopelijk is hij inmiddels gesprongen.  Fingers crosser!
 
Hoi!
Ik denk dat ik toch dinsdag een eisprong heb gehad. Ik houd m'n temp natuurlijk bij en die was gisteren en vanochtend iets omhoog ten opzichte van de rest van mijn cyclus. Wel maar 1 tiende hoger dan de reeks lagere temperaturen, dus dat is een beetje twijfelachtig. Als het de komende dagen nog iets omhoog gaat weet ik het zeker ? En ik moet natuurlijk as woensdag bloedprikken. Dus weet ik het daarna snel genoeg.
Jouw eitje groeit dan wel goed door zeg. Ik hoop ook voor je dat die inmiddels gesprongen is. Moet je hierna nog een keer een echo om er kijken hoe het ervoor staat? 
 
Terug
Bovenaan