Zo, wat een hoop berichten weer haha ?. Als eerste voor iedereen: de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een mooi vruchtbaar en liefdevol jaar mag worden ?!
@Sonnie: hoe gaat het nu bij jou? Je laatste bericht was dat je zwangerschapstesten iets verder op liepen, maar hoe is dat nu? Heb je al een definitieve positieve test?! Ik hoop het zo voor je! ?
@Just-Me: Wat slechts trouwens nog van de huisarts van jullie donor zeg! Inderdaad, waar bemoeit die zich mee?! ? maar goed, fijn dat hij nu alsnog een check krijgt. Ik dacht dat je zei dat die eerder ook al gecheckt was en dat toen alles goed was. Of heb ik dat verkeerd? Ik snap hoe dan ook dat het toch spannend is. Weet je inmiddels al meer?
Hoe gaat het verder met je? Inmiddels op de wachtbank zeker, is de je eisprong nog definitef gecontroleerd door het zkh? Fijn dat de 5mg in ieder geval zijn werk doet! ?
@Smus: hoe gaat het nu bij jou? Waar in je cyclus zit je nu? Als ik het goed lees gebruik je dus de 2,5mg die goed werkte, dat is fijn!

Eerste ronde zonder het ziekenhuis dus, spannend wel!
@Zootje: hoe gaat het nu met jou? Je moest van de gyn alsnog binnenkomen voor een echo, dat was gisteren als het goed is. Dus hoe was die??? ?
@Rshaa: als je nog mee leest, jij moest ook gisteren voor je eerste echo: hoe was die??? Ik ben zooo benieuwd!! ?
@Mickie: en als jij ook nog mee leest: wanneer mag jij voor je eerste echo? ?
@Juliass: jij bent dus helaas een ronde doorgeschoven, jammer. Wel fijn dat je een duidelijke cyclus had! Inmiddels de Letrozol weer op denk ik en dus weer wachten op je eisprong. Heb je deze ronde ook nog controles of dat niet?
@Ly: jij had een mooi eitje net na de kerst zeg! Neem aan dat je inmiddels dus je eisprong hebt gehad, is dit door het zkh ook nog bevestigd of niet? En nu verder zonder zkh? Voor nu in ieder geval op dat irritante wachtbankje dus ? hihi!
@NCY: welkom! Goed dat je voor jezelf al voorbereid bent op dat het misschien niet werkt, maar zoals je ook hebt kunnen lezen werkt het bij sommige meiden wel! Dus niet gelijk opgeven ?. Dat control-freak herken ik ook wel hihi. Maar ik moet zeggen dat na zoveel mislukte rondes (bij mij) ik dat best heb kunnen loslaten, althans dat dacht ik ? haha. Hopelijk gaat de Letrozol voor jou hoe dan ook mooie dingen doen!
@Patty: jij ook welkom! Wat vervelend eigenlijk dat al je scans en uitslagen goed zijn, maar je toch geen cyclus hebt :-( Ik heb zelf geen ervaring met Duphaston maar volgens mij werkt het inderdaad (zoals Juliass ook al zei) gewoon als Provera en dat is enkel om een bloeding op te wekken. Pas daarna ga je aan de Letrozol en die moet er voor gaan zorgen dat je cyclus terug komt. Anyway hopelijk wordt je snel ongesteld en gaat de Letrozol mooie dingen voor je doen! ?
@Hier: deze ronde alles dus een beetje losgelaten, en ik zou afgelopen week controleren of m'n eisprong geweest is d.m.v. temperatuur, maar nou stijgt die dus niet voldoende... En dus tot zover het loslaten hahaha ?. Enfin, we doen er verder niets mee, einde week ga ik nog een keertje tempen voor de zekerheid en anders wachten op dag 35. Dan testen en indien negatief, dan gaan we weer naar het ziekenhuis. Door het verhaal van @just-me ben ik nu ook wel beetje bang dat de Letrozol ineens zijn werk niet meer doet... :-( En dat zou ik echt méga kut vinden, want ik kon het tot nu toe nog redelijk volhouden al die rondes. Nou goed, er zit (zoals altijd) weer niets anders op dan gewoon doorgaan met de seks om de dag en afwachten... ? We hopen maar op het beste... ??