@Ly:
Wat is jouw ervaring qua temperaturen? Vind je altijd gemakkelijk je eisprong? Ik hoop dat het temperaturen me juist duidelijkheid gaat geven en niet juist onzekerheid doordat ik ‘m niet goed herken en straks weer denk dat er iets niet goed zit terwijl dat wel zo is hihi.
Hoe is je temperatuur voor je eisprong normaal gesproken en met hoeveel en hoe snel stijgt ie na je eisprong? Heb je toevallig een overzichtje van deze cyclus voor me?
Duimen dat je over een week positief test!!
Hoe merkte je dat 2,5 mg op een gegeven moment niet meer werkte? Werd je nu wel gevolgd deze ronde, omdat je een nieuwe dosis hebt?
@Camhay:
Jeetje, je geduld is destijds flink op de proef gesteld. 3,5 jaar… maar wat super dat je gelijk in de 1e ronde zwanger was, dat moet een heerlijk gevoel hebben gegeven.
Het is wel veelbelovend dat 2,5 mg direct aansloeg. We lopen een beetje gelijk op; ik ben nu aan de 3e ronde bezig (waarvan de eerste ronde niets was, kreeg geen eisprong), dus de 2e ronde waarbij de medicatie aanslaat. Ik zit nu op CD9. Hoe lang was je cyclus vorige ronde met 2,5 mg en op welke dag had je (ongeveer) je eisprong? Spannend he dat je geen echo’s meer krijgt? Hier hetzelfde.
Fijn dat je minder klachten hebt. Ik merk er eigenlijk helemaal niets van, op droge plekken op 1 ooglid na. Maar ja, dat goed te overzien. Ik kan nog niet heel veel ervaringen met je delen, ben pas net bezig, maar hoop binnenkort een succesverhaal met je te kunnen delen, haha!
Wat betreft je man; dat is balen zeg, Hoe was dit voorheen? Was zijn zaad destijds wel van goede kwaliteit? Hopelijk is het over 2 maanden verbeterd, ik zal voor je duimen.
Het zaad van mijn vriend is nog niet gecheckt; wilden het eerst even de kans geven. Dit soort verhalen zorgen er wel voor dat ik steeds meer ga twijfelen om het onderzoek niet al te lang uit te stellen.
In een later berichtje geef je trouwens aan dat je de 10 rondes hiervoor wel ovuleerde? Wat is de reden dat je nu aan de letrozol moet als ik vragen mag, terwijl je wel ovuleert?
Hoe zit dat met de andere dames hier, is het zaad wel al checkt?
@Lisett:
Dank je wel, jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Yes klopt, heb zondag mijn laatste pilletjes geslikt. Verwacht volgende week ergens mijn eisprong te krijgen (als mijn cyclus enigszins lijkt op voorgaande ronde). Ik heb geen controles deze ronde, dus duimen dat het deze ronde ook gewoon weer goed aanslaat!
Oh jee, kan me voorstellen dat je nerveus wordt van het temperaturen. Ik ben zelf dus ook bang dat ik er nerveus door ga worden als ik ‘m niet goed kan vinden. Ik weet niet of er echt een hele opvallende stijging moet zijn? Misschien heb je wel gewoon je eisprong gehad? Ik hoop het voor je!!