@Ly:
Dat ben ik met je eens, als je erover praat en je er bewust van bent, dan is het goed denk ik.
Vertellen jullie je partners als je vruchtbare dagen eraan zitten te komen? Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen dat niet doen om er zo minder druk op te leggen, maar ik heb ook weer zoiets van; we doen het samen, ik heb er weinig zin in dat het dan steeds vanuit mij moet komen. Ik zeg gewoon tegen m'n vriend; we mogen weer, dan weet hij ook wat ons te doen staat haha. Ik heb vamorgen wel al wat meer (als in: dat het minder wit is, de afscheiding zelf is nog niet heel veel) doorzichtige afscheiding gespot, dus daar ben ik wel blij mee. Hopelijk een goed teken dat mijn eisprong eraan zit te komen. Zit nu op CD12. Vorige ronde heb ik 'm ergens tussen CD15 - CD20 gehad.
Ik ben trouwens wel blij dat ik begonnen ben met temperaturen (op CD8 ben ik pas begonnen); hopelijk gaat me dat houvast geven. Zit nu steeds rond de 36,5 /36,6. Ben er alleen nog niet overuit of ik dit weekend echt mijn wekker ga zetten om m'n temperatuur op te nemen. Het scheelt dat we sowieso nooit super laat wakker worden; max. 1,5 uur later dan dat onze wekker door de weeks staat.
@NCY:
Fijn dat je er nog van kan genieten. Gelukkig lukt ons dat ook nog wel; maar wel op een andere manier dan buiten mijn vruchtbare dagen.
Precies wat jij zegt; je doet er zóveel moeite voor en uiteindelijk kan je maar zwanger raken van 1 ding en dat is seks, dus dat wil ik dan ook zo goed mogelijk doen.
Ik hoop het ook! Hopelijk zien we komende maanden weer hele mooie berichten hier op dit forum verschijnen. ?