@Lisett:
Ah fijn dat jullie ervan genoten hebben!
Goede tip, kan me voorstellen dat dat de eerste keer even schrikken was (zeker als je daardoor niet op tijd seks zou hebben gehad zeg maar).
@Ly:
Ik werd zaterdag om 06:50 uur wakker (door de weeks neem ik m’n temperatuur rond 07:30 uur op) en toen was ‘ie 36,33, vond ik best wel vreemd aangezien ie steeds rond de 36,5/36,6 ligt nu. Heb toen om half 10 nog eens gemeten (toen ik daarna weer wakker werd) en toen was ‘ie 36,73. Hecht aan die meting niet te veel waarde. Vanmorgen was ‘ie rond half 8 (was toen tussendoor wakker geworden uit mezelf) 36,72. Benieuwd hoe het zich ontwikkelt de komende dagen.
Mn vriend moet van de week weg voor werk 3 dagen, net geen goede timing… maar maar ja we doen het dan gewoon dinsdagochtend voordat hij weggaat en daarna donderdagavond als hij terugkomt. Zou voldoende moeten zijn hoop ik.
Ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt van de week. Fijn dat je eisprong zo vroeg was. Ergens vind ik het wel een fijn idee dat ik niet de hoogste dosis nu heb en altijd nog kan ophogen indien nodig. EDIT: lees nu je berichtje pas…. Balen zeg!!! Hoe lang is je LF nu geweest?
Hoeveelste ronde was dit nu voor jou?
@NCY:
Je hebt helemaal gelijk, dat vind ik ook fijner! Merk dat het deze ronde heel goed gaat en het zelfs vaker vanuit m’n vriend komt dan vanuit mij, dit was vorige ronde anders omdat ik toen wat meer gefixeerd erop was.