PCOS, Letrozol

Nou meiden, ben helaas al ongesteld geworden.. cyclus heeft nu maar 24 dagen geduurd, echt wel heel kort! Morgen maar even zkh bellen of dat niet te kort is. Op naar een nieuwe ronde ??‍♀️

@Lisett:
Ah fijn dat jullie ervan genoten hebben!
Goede tip, kan me voorstellen dat dat de eerste keer even schrikken was (zeker als je daardoor niet op tijd seks zou hebben gehad zeg maar).

@Ly:
Ik werd zaterdag om 06:50 uur wakker (door de weeks neem ik m’n temperatuur rond 07:30 uur op) en toen was ‘ie 36,33, vond ik best wel vreemd aangezien ie steeds rond de 36,5/36,6 ligt nu. Heb toen om half 10 nog eens gemeten (toen ik daarna weer wakker werd) en toen was ‘ie 36,73. Hecht aan die meting niet te veel waarde. Vanmorgen was ‘ie rond half 8 (was toen tussendoor wakker geworden uit mezelf) 36,72. Benieuwd hoe het zich ontwikkelt de komende dagen.

Mn vriend moet van de week weg voor werk 3 dagen, net geen goede timing… maar maar ja we doen het dan gewoon dinsdagochtend voordat hij weggaat en daarna donderdagavond als hij terugkomt. Zou voldoende moeten zijn hoop ik. 

Ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt van de week. Fijn dat je eisprong zo vroeg was. Ergens vind ik het wel een fijn idee dat ik niet de hoogste dosis nu heb en altijd nog kan ophogen indien nodig. EDIT: lees nu je berichtje pas…. Balen zeg!!! Hoe lang is je LF nu geweest?
Hoeveelste ronde was dit nu voor jou? 

@NCY:
Je hebt helemaal gelijk, dat vind ik ook fijner! Merk dat het deze ronde heel goed gaat en het zelfs vaker vanuit m’n vriend komt dan vanuit mij, dit was vorige ronde anders omdat ik toen wat meer gefixeerd erop was. 

@Juliass: wel een verschil in temperatuur inderdaad! Succes deze week, moet vast goedkomen als je dinsdagochtend en donderdagavond aanhoudt! Ik heb ook regelmatig een lage uitschieter in mijn fase voor de eisprong. M'n LF is nu 12 dagen geweest, echt wel kort. Ben benieuwd wat het zkh er van vindt. Als ik een beetje online lees zou het nog geen problemen moeten geven voor een eventuele zwangerschap (innesteling), maar ga het even navragen morgen. Anderzijds wel fijn dat er zo snel weer een nieuwe kans komt, al hoop je die niet nodig te hebben natuurlijk..

@ncy; aaah ja snap ik heel goed hoor! Hou dat gevoel vooral lekker vast, wie weet lukt het gewoon in één ronde ?

@ Ly, wat jammer zeg! Echt rot. Ik duim voor je dat je de volgende keer meer gelukt hebt! 
Donderdagavond heb ik zelf mijn laatste pil Duphaston genomen voor een doorbraakbloeding en die kwam al zaterdagavond laat. Best snel! Maandag even ziekenhuis bellen om te checken of ik de zaterdag al als dag 1 moet rekenen of zondag. En dan door naar de Letrozol. Spannend! 
liefs, Patty  
ps: offtopic: HOE verander ik mijn gebruikersnaam? Ik zie steeds staan 'gebruiker12456789' terwijl ik mijn eigen naam zie staan als ik ben ingelogd. Ben echt een kneus met die dingen :) 

@Patty: wat fijn dat je al zo snel ongesteld bent geworden, kan je deze week eindelijk starten met de Letrozol!!
als je naar 'mijn ouders van nu' gaat kan je je forumnaam aanpassen ?

Oops hij plaatst het twee keer, lukt me niet om de dubbele reactie te verwijderen ? @Patty: wat fijn dat je al zo snel ongesteld bent geworden, kan je deze week eindelijk starten met de Letrozol!! als je op jouw naar klikt en vervolgens op 'mijn ouders van nu', kan je je forumnaam aanpassen ?

@Ly, ah helaas! Goede hoop voor de volgende ronde ?? Korte cyclus inderdaad, ik weet nog dat ik het vroeg vorige week. Heb nooit onder de 28 dagen gezeten, dus ik zei: wow, dan is het hooguit 26 dagen, is dat niet heel kort? Was geen probleem zei de echoscopiste.. die 28 dagen is ook maar een gemiddelde ??‍♀️Ik heb nog helemaal geen idee, ik voel niks anders dan anders. Dus verwacht er weinig van ?

@Julias, ik heb vaak een of twee dagen voor mijn eisprong een dipje in mijn temperatuur. Kan even duren voordat je een soort ritme ontdekt in je temperatuur. En deze kan door allerlei omstandigheden natuurlijk een beetje afwijken, dat is wel irritant soms ?

@Patty, fijn dat het zijn werk doet! En al best snel ook! Nu fingers crossed dat de letrozol dat ook doet ?

Terug
Bovenaan