PCOS, Letrozol

Zo grappig hoe iedereen het wel een beetje hetzelfde ervaart. Ik vind het wel lastig hoor, om het een beetje leuk te houden. Misschien ook omdat we al een hele tijd bezig zijn zonder resultaat. Dan komt er toch onbewust meer druk op te staan. Seks wordt in mijn hoofd meer een doel om een baby te maken dan dat het voor het leuke samen is. 
MAAR, gisteren heb ik mijn laatste pillen Duphaston gekregen dus hopelijk snel een onttrekkingsbloeding en dan kan ik beginnen met de Letrozol. Hoop zo enorm dat het iets gaat doen hè. Super blij (en dankbaar) dat dit allemaal kan. Maar omdat alles bij mij en hubby helemaal goed schijnt te zijn denk je dan toch van tsja, straks gaat ook dit weer niet zoals het 'zou moeten'. Nu eerst maar afwachten. Gelukkig weekend zo direct dus ruimte om afleiding te zoeken!! 

@Juliass: fijn dat het lijkt dat je een beetje op de goede weg bent richting je eisprong! Ben heel benieuwd hoe het temperaturen je na een cyclus bevalt en of je ook een duidelijke stijging gaat zien.
Ik denk dat de tijd qua invloed nog wel meevalt als er 1-2 uur tussen zit dan de tijd die je zou gebruiken als je vroeg op staat. Ik heb vandaag weer gewerkt en m'n temperatuur vanmorgen 6.30 uur was ook 'gewoon' 37,2 net als de dagen er voor. Soms bij later opstaan ook 37,1 gemeten trouwens. 

@Lisett; wat top om te lezen dat jullie gewoon heerlijke seks hebben in de vruchtbare periode! Ik merk wel dat het bij ons ook steeds beter gaat weer, m'n vriend voelt wat minder pressure (terwijl het iedere maand natuurlijk een soort meer druk zou moeten geven gevoelsmatig). Dus dat is heel fijn! Hoe gaat het trouwens nu bij je met temperaturen? zit je nog steeds in de voor jouw hoge temperatuur?
@Gebruiker4779 (patty toch?): wat fijn dat je klaar bent, laat die bloeding maar gauw komen en dan kan je eindelijk starten!! Ik begrijp je onzekerheid helemaal, dat hoort er bij. Over een poosje bij de eerste echo krijg je hier hopelijk wat geruststelling over ???

@gebruiker-779, ja helaas.. de eerste rondes werkten super goed dus er was goede hoop. Ik vind het een beetje dubbel ofzo, 6 maanden om proberen zwanger te worden is echt niet lang! Maar 6 maanden pillen slikken daarentegen vind ik best een ding. En daar komen er nog wel wat bij waarschijnlijk ? Hopelijk loopt het voor jullie anders, want wachten duurt lang… maar ongeacht het aantal maanden; ik ben al lang blij dat er iets werkt waar ik niet al teveel last van heb! Geduld is een woord waar je hier mee wordt dood gegooid zo ongeveer, maar we hebben het allemaal nodig ?

@Lisett, gelukkig! Wat een opluchting is dat hè! Mijn bloed was goed, duidelijk een eisprong gehad zeiden ze, dus ik ook blij :) Onze donor heeft ook uitslag (hij heeft het ook via de huisarts laten doen, vandaar waarschijnlijk dat ze niet alles wisten wat ze wilden weten?) Maar ziet er goed uit, enkele met een afwijkende vorm werd er aangegeven maar omdat het aantal zo hoog is, zou dat geen zorg moeten zijn gaf zijn huisarts aan. Ben benieuwd of de gynaecoloog er ook zo over denkt haha! Nu afwachten geblazen dus! ??

@ Sonnie, super fijn nieuws! Spannend, ik hoop dat je echo goed was! Maar het komt vast helemaal goed!

@NCY, ja het ophogen duurde even! Ik had ook niet verwacht dat de 2,5 zou werken toen! Was echt verbaasd. En nu eigenlijk weer haha! Fijn dat het voor jou ook al iets lijkt te doen, en anders is er altijd een volgende stap en zoals je leest (geen garantie natuurlijk) werkt dit voor velen van ons prima!

@just-me: wat fijn dat je bloeduitslag goed was en ook bij jullie donor het goed is! Wanneer is je nod? Succes met wachten ?

@Ly, als ik mijn temperatuur mag geloven verwacht ik volgende week vrijdag mijn nod (mits LF 14 dagen is) Hoe gaat het bij jou? Jij had ook een vroegere eisprong dan je verwachtte, als ik het goed heb onthouden? Leuk hè, die wisselingen van dosering ? Wanneer is jou nod? Fingers crossed voor een mooie start van het nieuwe jaar!

@just-me; Spannend!! Ja klopt inderdaad, ik had uiteindelijk op dag 12 of 13 m'n eisprong. M'n nod zal dan as dinsdag zijn! Spannend die laatste dagen. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, op krampjes na de laatste dagen niet echt symptomen (maar dat hoeft natuurlijk ook niet per se). M'n temperatuur is nog wel mooi hoog ?. Afwachten maar!!

@Lisett Nou het bloedprikken van volgende week vind ik zeker wel spannend hoor! Ben benieuwd wat daaruit komt. Ik heb stiekem ook de onrealistische hoop dat ik gewoon een goede eisprong gehad heb en in 1x zwanger ben, dat merk ik de laatste dagen steeds meer. Ik denk omdat we nu zo bewust bezig zijn met om de dag seks hebben en je weet dat je nu een kansje zou hebben. 
@Juliass Mijn vriend weet zeker wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Zoals jij zegt, je doet het samen. Zo kunnen we elkaar ook een beetje helpen om in de mood te komen als het allebei alvast in ons achterhoofd zit van dat we die dag even wat moeten doen. ? Ik hoop dat je wel lekker hebt uitgeslapen en niet je wekker hebt gezet? Voldoende rust lijkt me ook belangrijk! 

Terug
Bovenaan