@Ly:
Dank je, ik hoop dat het inderdaad voldoende gaat zijn. Hebben het gister nog gedaan en indien nodig doen we het dan ook zaterdag en zo verder. Om de dag maar dan donderdag 1 ‘uitschieter’ van +/- 12 uur extra omdat we het dinsdag ’s ochtends doen en donderdag ’s avonds. Normaal gesproken had ik het wel liever korter op elkaar gedaan. Het is niet anders.
Die lage uitschieter, hoe ver is dat bij jou van tevoren? Mijn temperatuur was zondag juist weer wat hoger dus dacht even ‘zal ik dan zaterdag de dip gehad hebben en zondag mijn eisprong?’ Maar mijn temperatuur was vanmorgen weer 36,54 (beetje hetzelfde als de dagen ervoor) dus denk dat mijn eisprong nog in aantocht is. Had zowel gister als vanmorgen toen ik wat slijm bij mijn BMM weghaalde doorzichtig slijm waar ik (kleine) sliertjes van kon trekken. Hij zal nu toch wel komende dagen ergens moeten komen verwacht ik zo. Hoop dat m’n temperatuur dit komende week gaat bevestigen! Zit nu op CD15.
Ik geloof dat een LF van 12 dagen best oké nog is hoor, maar het zkh zal je daar vast een beter antwoord op geven. Het is inderdaad wel weer fijn dat je daardoor wel weer snel een nieuwe poging kunt wagen. Ach, het heeft wat dat betreft allemaal voor- en nadelen. Jij hebt sneller een nieuwe kans, ik heb een vrij lage LF waardoor de innesteling evt. weer meer kans heeft, maar als het niet is gelukt moet ik weer langer wachten… Geduld, geduld, geduld, is een schone zaak haha.
@Patty:
Wat super fijn dat je doorbraakbloeding al zo snel kwam, mag je echt van start nu! Kan me nog herinneren dat ik daar toen zo blij mee was. Bij ons is de regel: na 18:00 uur betekent een dag later, daarvoor mag je die dag als dag 1 tellen.
@Just-Me:
Ah oke, ben benieuwd of ik er snel een patroon in ga herkennen. Zaterdag had ik een dipje, zondag weer wat hoger, en vandaag zoals de dagen daarvoor (lager dan zaterdag). Misschien komt-ie dan wel vandaag?! We gaan het zien. Heb je na dat dipje dan ook wel eens een stijging die niet direct doorzet? Oftewel: is je dipje dan soms ook een dag of 2 voordat je een eisprong hebt, waardoor de stijging pas later komt omdat ie later doorzet? Heb ooit gelezen dat je op de dag van de eisprong een dipje kan hebben, zo vlak ervoor maar dit gaat bij mij niet op anders had mijn temperatuur vandaag ook hoger moeten zijn.
Het is tot nu toe zo:
CD 8: rond 07:30: 36,43
CD 9: rond 07:30: 36,67
CD 10: rond 07:30: 36,63
CD 11: rond 07:30: 36,54
CD 12: rond 07:30: 36,67
CD 13: om 06:50 uur 36,33 en om 09:30: 36,73
CD 14: rond 07:30: 36,72
CD 15: rond 07:30: 36,54
Vartieert /verschilt het bij jullie ook zo?!
@NCY:
Ovulatietesten kan ik je niet bij helpen, dat heb ik nog nooit gebruikt, eigenlijk precies om deze reden hihi. Ben bang dat het niets doet en dat ik daardoor in de stress ben dat ik geen eisprong heb, terwijl het dan misschien wel zo is. Ben nu ook pas voor de eerste keer aan het temperaturen, hoop dat dit me wel wat duidelijkheid ga geven.