PCOS, Letrozol

Dab heb je een mooie cyclus als hij dinsdag gesprongen is toch!?
Ik mag morgen nog een x terug voor een echo,  inderdaad om te kijken of hij daadwerkelijk gesprongen is.
Hoop het.  Hoe leuk zouden de feestdagen zijn als het deze ronde lukt ;)
 
Ja dat zou zeker een mooie cyclus zijn. Dinsdag was cd 17 en m'n lf duurt altijd 12-13 dagen. Dus dan zou het een cyclus van 30 dagen zijn. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt voor de letrozol ?
Fijn dat je morgen weer een echo hebt. Scheelt toch als je dat beetje extra zekerheid hebt.
Ik zat er ook al aan te denken dat we dan rond de feestdagen mogen gaan testen. Tegelijkertijd zijn die dagen ook nog eens een goede afleiding van het afwachten. Het enige wat misschien wel wat ingewikkelder wordt is ongemerkt niet drinken ? (wil ik hoe dan ook niet doen, ook al weet ik met kerst misschien nog net niet zeker of het deze ronde überhaupt gelukt is). Ik ben sowieso geen grote drinker, maar een wijntje bij het kerstdiner sla ik doorgaans ook niet af. 
 
De wijn overslaan bij het kerstdiner om de dag daarna ongesteld te wedden zou inderdaad wel jammer zijn.  Maar leuk nieuws zou in die tijd ook wel weer heel bijzonder zijn. 
Gelukkig hoef ik niet te verantwoorden waarom ik niet drink.  Heel mijn familie weet van het traject en dat ik tijdens wacht werken niet drink.  Helemaal niet zou inderdaad nog beter zijn maar als ik ongesteld ben mag ik van mijzelf toch wel een wijntje hihi. Een ik hen steun want ik loop tegelijk met anderen van de familie dus die zullen vast ook de wijn overslaan.  
Een de afleiding in het wachten lijkt me inderdaad heel fijn
 
Dat wijntje overslaan is bij mij ook geen probleem onze familie weet er ook vanaf. Niet iedereen maar wel genoeg mensen om geen vervelende vragen te krijgen. 
Heb vandaag mijn 2de echo gehad. Bms mooi doorgegroeid tot 12.6 eitje naar 19.  Vandaag cd16 maar mijn ei zal van het weekend waarschijnlijk springen. (De keren hiervoor was het op cd16). Dus het is wat later.
Als het deze keer niet raak is word en een hsg onderzoek gedaan om te kijken of mijn eileiders verstopt zijn of niet. Het is pas ronde 3 maar mijn gyn wil het dan toch al onderzoeken. Als het niet lukt vanwege de feestdagen dan word het na ronde 4. 
Maar eerst nog goede hoop dat het deze ronde raak mag zijn.
Fingers crossed voor iedereen.
 
Yes! Gefeliciteerd!
Ik ben nu juist weer flink onzeker of m'n ei nou wel dinsdag al gesprongen zal zijn. M'n temp was vanmorgen wel weer nog een 1/10 graad omhoog, maar ik weet niet of ik deze temp kan meetellen. Je moet nl. eigenlijk 3 uur aaneengesloten geslapen hebben voor een goede temp en ik was rond 5 uur 's ochtends wakker en uit bed ? en om 7 uur temp gemeten. Daarnaast heb ik juist vandaag en gisteren extra veel (meer dan op ma t/m wo) eiwit afscheiding en dat is doorgaans een teken dat m'n eisprong nog moet komen.
Nouja gewoon vanavond weer aan de bak en voor de zekerheid ook zondag maar ? Dan zien we met het bloedprikken van woensdag wel of m'n ei gesprongen is. 
 
Geweldig nieuws gebruiker. Dat die gesprongen is.
Lilo even het bleloedprikken afwachten en dan weet je het zeker. Beter een keer te veel dan te weinig gezellig maken. 
Wanneer is jullie nod?  Die van mij is 30 december.
 
Terug
Bovenaan