@Patty Ik snap je gevoel van tegen de echo op zien. Had ik ook. Mijn gynaecoloog is ook een man, had ik een beetje mijn twijfels over eerst maar uiteindelijk viel hij erg mee. Ik hoop voor jou dat jij dat gevoel ook gaat hebben als het erop zit! Je moet maar zo denken: die mensen doen niet anders. Voor hen is het heel normaal! Zou inderdaad het testen en temperaturen nog even achterwege laten als je bang bent dat je er obsessief mee kan worden. Je kan het altijd later nog gaan doen, toch?
@Ly Thanks voor je heldere antwoord over de ovulatietesten! ? Ik blijf nog wel even doortesten. Goed om te weten dat het bij jou vlak voor de ovulatiepiek (die wel knal paars was) heel erg kon wisselen qua streepjes. Ik dacht eerst namelijk dat ik nu helemaal geen kans meer had op een streepje omdat het de eerste dagen wel licht aanwezig was en nu niks meer. Maar wie weet komt het nog. Ik zit nu op CD16.
Fijn trouwens dat het ziekenhuis tevreden was over je cycluslengte! Nu dus alweer aan een nieuwe ronde letrozol, dat gaat lekker snel.
@Lineline Wat balen zeg dat je echo tegenviel. ? Ja ik dacht inderdaad al dat het tweede streepje op de ovulatietest echt heel duidelijk moest zijn. Maar het is fijn dat ik het nu helemaal zeker weet en weet waar ik me op moet instellen.
@Smus Fijn om te horen dat ik niet de enige ben waarbij de ovulatietesten nog niet echt een duidelijk beeld geven. Wel vervelend dat je de piek nog niet hebt kunnen vinden! ?Inmiddels wel een positieve test gehad of niet?
@Juliass Je hebt helemaal gelijk dat je je nog niet aan ovulatietesten hebt gewaagd haha. Achteraf denk ik ook dat het me meer onzekerheid brengt dan duidelijkheid helaas. Werkt het temperaturen voor jou wel fijn deze cyclus?
@Camhay Wat rot dat je zo in onzekerheid zit. Je mag hier altijd je gevoel kwijt hoor! Ik zit pas in ronde 1 en voel me ook al gestresst of alles wel gaat zoals het hoort te gaan. Ik kan me goed voorstellen hoe lastig het voor jou moet zijn dat je moet afwachten. Helemaal omdat er bij je man vruchtbaarheidsproblemen spelen. Is er wel tegen jullie gezegd wanneer jullie wel in aanmerking zouden komen voor iui?
Ik ben de afgelopen maand trouwens ook 1,5 kg aangekomen. Of dit door de letrozol komt weet ik niet zeker. Ik vind het wel opvallend want na de feestdagen was ik wel iets zwaarder maar ook daarna ben ik nog wat aangekomen terwijl ik wel heb opgelet qua voeding… Hopelijk blijft het hierbij. Wat balen dat je bent aangekomen, snap dat dat ook niet meehelpt qua hoe je in je vel zit.
@Lisett We zitten nu nog in de vruchtbare dagen, daarna komt inderdaad het wachtbankje! ? Dankjewel voor je geruststrelling omtrent de ovulatietesten. Ik heb nog steeds geen donker streepje gezien, nu op CD16. Ik probeer maar positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Ook als ik geen positieve test heb zou het best kunnen dat er wel een eisprong is geweest, hoop ik. We gaan het zien!