@julias, ja ik temp er ook bij. Zit nog op 36.5/36.6 dus zeker geen eisprong. Jouw temp ziet er goed uit voor na eisprong hoor! Het opstaan snachts heeft bij mij iig geen invloed op mijn ochtendtemp. Ziek zijn kan dat wel hebben.. maar als je geen koorts hebt verder denk ik dat je wel kan uitgaan van je eisprong. Hier is het voor de sprong heel stabiel 36.5/36.6 en na de eisprong ook 36.9 maar soms wel een dip of een lichte stijging. Vooral rondom 4dpo kan het wisselen. Maar over het algemeen redelijk stabiel. Wat cervixeslijm betreft is het hier altijd wisselend. Ook niet dat het "er uit loopt" zoals je vaker leest. Maar vaak merk je wel dat het wat vochtiger is down there, zeg maar. Lekker onderwerp altijd maar als je er draden van kan trekken... dan is het sowieso goed haha. Ik kan het gelukkig daar wel aan merken en dat alles in combi met pijn...slijm...tempen en testen maakt me gelukkig altijd wel zeker van mn ovulatie...
@smus aah shit.. klinkt ook niet heel top. Dacht dat je daar juist wat meer persoonlijkheid had.. daar ben ik meer naar op zoek. Ik loop nu in het JBZ Den Bosch. Ben daar verder heel tevreden over en ken het goed daar. Maar wat het persoonlijke betreft is dat hier ook iets minder heb iknhet idee. Moet zeggen dat corona ook wel een rol speelt met artsen die afwezig waren en wisselde. Ik kijk het nog maar even aan dan
@justme zo hey! Dat zijn er al wat... hoe lang mag je hier nog mee door dan? Normaal 6x toch? En al enig idee wat ze dan gaan doen mocht dit nog geen zwangerschap brengen?
@smus aah shit.. klinkt ook niet heel top. Dacht dat je daar juist wat meer persoonlijkheid had.. daar ben ik meer naar op zoek. Ik loop nu in het JBZ Den Bosch. Ben daar verder heel tevreden over en ken het goed daar. Maar wat het persoonlijke betreft is dat hier ook iets minder heb iknhet idee. Moet zeggen dat corona ook wel een rol speelt met artsen die afwezig waren en wisselde. Ik kijk het nog maar even aan dan
@justme zo hey! Dat zijn er al wat... hoe lang mag je hier nog mee door dan? Normaal 6x toch? En al enig idee wat ze dan gaan doen mocht dit nog geen zwangerschap brengen?