PCOS, Letrozol

[quote quote=10521212]Dank voor de voorbeelden Lisett! Hoe weet je zo precies dat je toen je eisprong hebt gehad? Tussen 32-48 uur? Ben benieuwd, even doortesten en hopelijk ga ik een logische opbouw zien! Bij onderstaande link, had je je piek op 24-10 denk ik hè? https://ibb.co/CBG4ZQ9[/quote]
Dat is dus het lastige van indroog streepjes, maar piek was juist op de 25e of nou ja eigenlijk dus vanaf de 24e t/m 25e :) pas in de avond liep die af. 
Het stomme is dus: ik weet niet wat mijn LF is, ik was er steeds heilig van overtuigd dat die 16 dagen was, maar recent dacht ik ineens ja maar wat als die wel maar 14 dagen is. Dus met temperatuur gekeken en dan lijkt het er dus op dat die inderdaad korter is. Daarvan uitgaande zou de eisprong zo'n 32 a 48 uur na de laatste positieve test zijn ;-) 

Dank je Cambay voor het meedenken en de tips!
Was even een rondje wandelen dus ben gelijk even langs de Kruidvat gelopen en de testen gehaald. Zijn inderdaad vrij prijzig maar prima te doen als je er 1/Max 2 per cyclus gebruikt. 
Zodra ik (naar mijn gevoel) een positieve test te pakken heb met sensitest, doe ik er gelijk een CB test achteraan. Als ik dan een smiley heb hoef ik vervolgens niet meer te twijfelen en weet ik zeker dat ik m'n piek heb. Hoop dat ik komende dagen een smiley krijg! 

Dank ook voor jullie geruststellingen mbt mijn vriend. Baalden er beide echt behoorlijk van, zou zo zonde zijn als je totaal geen kans maakt omdat je simpelweg geen seks hebt gehad. Laten we nu maar hopen dat zijn afwezigheid juíst positief gaat uitpakken doordat er langere tijd tussen heeft gezeten en zijn zaad dus hopelijk in topconditie is, haha! 

[quote quote=10521237]Oh lisett meen je niet. Gewoon n jaar door dus voor jou.. maar verder is alles goed bij jullie toch? Dus in principe zou het dan moeten kunnen bij een goede dosis toch? Hopelijk mag het snel zo zijn. Bij ons is het zo dat ik natuurlijk al mn voorgeschiedenis had en we weten dat ik zonder clomid of letro niet zwanger raakte. Daarnaast komt dan mn vriend met slechte zwemmers dus eigenlijk weten we nu.. dat de kans gewoon heel klein is dat het zo lukt maar gelukkig mocht ik gewoon gelijk starten met de letro, zodat het bij mij iig in die 3 maanden op orde zou zijn. Als het bij mn vriend op miraculeuze wijze straks goed zou zitten (denk het niet hoor gezien het echt slecht was). Dan zouden we 6 maanden zo door mogen gaan en hebben dan weer een evaluatie. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niet verbeterd is (stukje zelfbescherming). Nu hierna nog 1x zo proberen en dan weten we meer. Mocht het allemaal wel goed zitten, dan zou dat super fijn zijn en weet ik iig dat we een normale kans hebben net zoals ieder ander. Maar het rotte is gewoon 2 maanden terug was het niet goed dus deze “kansjes” nu zullen ook wel niet heel groot zijn…maaaar hey we blijven positief, er is 1 zwmmertje maar nodig natuurlijk haha .[/quote]
Jep, helaas toch wel ?. Mag nog 3 rondes (ervan uitgaande dat ik dit weekend ongesteld wordt) en dan moeten we door voor vervolg onderzoek. Zit dus nu in de laatste dagen van mijn 9e werkende ronde (in totaal 11 rondes gehad). Buiten dat ik dus PCOS heb en geen eisprong van mezelf had, zit bij mijn man gelukkig alles goed! :) dus daar zijn we blij mee. Inmiddels ruim 1,5 jaar onderweg (sinds mei 2020) waarvan dus inmiddels ook meer dan een jaar met hulp van zkh/Letrozol. 

Ik duim heeeeeel hard voor jou/jullie dat de zaadstaal op bijzondere wijze tóch ineens goed is!! ?
Hoe dan ook mega vervelend nu dat het bij jullie dubbel op niet goed zit :-( en als de staal dus niet goed is, mogen jullie snel door voor de IUI? 
Helemaal met je eens, er is uiteindelijk maar 1 zwemmer nodig om de dromen werkelijkheid te maken! En een eitje natuurlijk, maar die hebben nu al hulp ?. 

Goedzo meis, dat moet goed komen hoor! 
Heb je wel die roze? Want die paarse vindt ik persoonlijk heel verwarrend.. knipperende smiley.. rondje... smiley.. dan weer dagen knipperend haha. En mocht het nog nodig zijn dan zou ik ze via bol.com aanschaffen. Daar heb je er meer voor minder geld geloof ik. Ohja en laatste tip... mocht je nog niet ovuleren dan zou ik morgen gewoon gezellig doen samen hoor. Te lang onthouding is ook weer slecht voor de zwemmers namelijk. (Lees langer dan 7 dagen) Maar jullie hebben verder geen problemen met het zaad toch?
Ben benieuwd naar wanneer je eisprong eraan komt. 

Oh erg Lisett.. zolang alweer. Respect voor jullie dan. Hopelijk wordt het snel beloond.
Ik ben nu "pas" 11 ronde bezig. Maar bij mn zoontje duurde het 3 jaar. 1 jaar "ontpillen" 2e jaar pas een verwijzing gekregen en toen duurde het erg lang voor allerlei onderzoeken en vooral een erfelijkheidsonderzoek van mn ex partner wat erg lang duurde... en voordat ik eindelijk clomid kreeg en het erfelijkheidsonderzoek allemaal in orde was. Waren we 3 jaar verder. 1 ronde clomid en pregnyl en was gelukkig gelijk zwanger. Dus je geduld wordt dan echt op de proef gesteld he. Ik hoop echt dat het dit keer sneller gaat en vooral nu we al sneller met het traject konden beginnen. Heb het er elke ronde steeds moeilijker mee dat ik negatief test of ongesteld wordt.

@Lisett:
Ah, ik snap het! Dank je wel, ik ga zo hard voor je duimen dat je snel een positieve test in handen hebt!
@Camhay:
Yes, ik heb de roze. We gaan het morgen zeker gezellig maken, maar ik bedoelde meer; dat ik het dan maar als iets positiefs zie dat we het daarvoor 3 dagen geleden hebben gedaan. Mochten m'n testen oplopen en ik bijv. morgen/overmorgen een piek heb (laten we het hopen) denk ik dat we het dan vanaf morgen gewoon een aantal avonden achter elkaar doen ofzo zodat we de piek goed kunnen benutten! 
Wat betreft het zaad van mijn vriend, dat is nog niet gecontroleerd dus we hebben geen idee of dat wel of niet goed is. 

Ah zo ja ik snap het! Nou hopelijk wordt je test duidelijker. Dan lopen we een beetje gelijk op toch? Ik zit nu op dag 15. Maar hier ook nog geen positieve test hoor :(. Ik begin heel lichtjes ovulatiepijn te krijgen, dus ik hoop toch ergens het weekend een positieve test te hebben.

Terug
Bovenaan