PCOS, Letrozol

@Juliass jaaa precies dan is zelfs een mini streepje al beter dan niets, als je altijd maar negatieve testen krijgt.
Vind het zo fijn die herkenning hier op het forum. Ik lees al jullie berichten alleen lukt het me niet overal op te reageren haha!

@NCY Als ik je testjes zo zie.. denk ik dat je lh piek vrijdag is gestart (ik vind ze ook licht maar als je pcos hebt dan kan het zijn dat ze niet knallen hoor) bij mij is het ook heeeel wisselend. De ene keer is die even donker...donkerder maar zoals je mn fotos hiervoor ziet is het eigenlijk ook niet even donker hoor. Toch wel degelijk mijn piek geweest dus ik zou vooral uitgaan van je lichte testen ervoor en erna. Als ik zo vrij mag zijn om dan een schatting te maken uitgaande van een lf van 14 dagen. Dan is je nod op 23/1 en zit je nu op 3 dpo :) . Dat zou dus wel helemaal perfect zijn gezien je eisprong dan op cd 14 of cd 15 heeft plaatsgevonden. 
Als je vrijdag bloed moet prikken zit je korter dan een week na eisprong.. maar dan zal je progesteron toch wel hoog genoeg moeten zijn verwacht ik. Normaal moet je een week na je eisprong bloedprikken. Maar dit is mijn schatting he pin me er niet op vast.. kan 1 a 2 dagen verschillen maar als ik uitga van je testen dan zal het zo moeten kloppen.

Dit zijn mijn testen vanaf donderdag. 
Maandag en dinsdag waren ze op... en vandaag weer getest. Ik dacht dus echt donderdag mn piek te hebben. Maar was helaas niet zo... nu weer doortesten en hij loopt weer ietsje op gelukkig en krijg weer last rondom eierstokken. https://ibb.co/VTXjrDh
https://ibb.co/Kj8tQH0

@Camhay:
Wel lastig als de test de ene ronde knallender is dan de andere ronde. Daaruit kan ik opmaken dat het vooral belangrijk is om lang genoeg door te testen en indien het streepje gaat aflopen, dan weet je dus zeker dat 'ie geweest is?
Op welk moment kies je ervoor om de CB te doen? Als het streepje naar je gevoel echt donker genoeg is? Gebruik je daar dan hetzelfde plas voor als die je gebruikt hebt voor je sensitest (door het bv heel even te laten staan en te zien wat de test doet)?
Wow dat zijn best veel testen met duidelijke streepjes achter elkaar... Heb je dat iedere ronde zoveel? Ik hoor dat mijn LH piek niet pas over een week is, als het verloop hetzelfde is als bij jou! 
Misschien lastig te zien op de foto's, maar weet je zeker dat 'ie niet donderdag is geweest? De streep lijkt daar wel het duidelijkst? Wanneer ga je nu een CB wagen?

Sorry voor al mijn vragen, merk dat ik het heel prettig vind om hier ervaringen te delen en denk dat we er allemaal alleen maar wat van kunnen opsteken! :) 

nee dan stop ik met testen met die van action. Daarom ook die cb, als die een smiley geeft is het mn lh piek en dan weet ik genoeg en is het babydansjes maken! :)
Als die echt donker is dan test ik idd met de cb en vaak is die dan wel positief. Soms niet maar de dag er op wel. Ik test wel 2x per dag met goedkope dan hoor omdat ik bang ben om m anders te missen. 1e ronde met letrozol had ik opeens maar 1 dag een piek en normaal 2 dagen smileys en donkere testen. Die ochtend was action best donker en cb gaf nog geen smiley. De avond toen toch nog n action gedaan en die knalde.. toen dacht ik ja nu moet die van cb ook een smiley geven, en dat was ook zo. De volgende ochtend was de test ook direct lichter en cb ook weer n rondje. Trouwens zelfde urine idd of het plasje erna  
Elke ronde zoveel testen ja. Schommelt zo erg.. kun je nagaan als mn cyclus over de 50 dagen ging haha.
En je laatste vraag (dan heb ik ze volgens mij allemaal gehad haha)
Nee donderdag was niet mijn piek. Ik temperatuur erbij en die is nog 36.5/36.6. Geen cervixslijm gehad en belangrijkste geen ovulatiepijn. Ik kan door die combi eigenlijk wel inschatten of ik echt ovuleer of niet hoor. Maar ik twijfelde nu omdat ik dacht dat de eisprong met de letrozol weer net zo snel zou komen als de vorige ronde. Nu test ik gewoon door met de goedkope tot die gaat knallen en ik weet dat ik ovuleer. 

En al die vragen.. is toch niet erg! Ik vind het ook fijn om vanalles te delen hoor. Mijn vriend is het na zoveel rondes wel een beetje zat haha. En wat dat betreft merk ik ook veel onbegrip om me heen hoor. Niemand snapt eigenlijk waar je nou mee bezig bent. 
Nod...lf....dpo.....follikel....innesteling...lh piek...progesteron..ovulatietesten etc. Etc. Hahahaha uhhh what? 
Dus gewoon vragen hoor! Zo helpen we elkaar ook toch ;)

Ah ja tuurlijk, daarom is dat temperaturen natuurlijk ook zo fijn! Ik snap het. Piek + 1/2 dagen daarna een temperatuurstijging = de ultieme bevestiging.
Dat is lief. Fijn om het er met mensen over te hebben die exact in dezelfde situatie zitten. Ondanks dat het hier natuurlijk allemaal heel anoniem is, voelt het toch heel fijn om het er zo met jullie over te hebben haha. Wie weet als het ons straks allemaal gegund is, kunnen we eens een keer afspreken. 

Terug
Bovenaan