PCOS, Letrozol

Camhay:
Vervelend ook voor jou dat je nog aan het wachten bent.
Je vraagt mbt je temperatuur kan ik je helaas niet verder mee helpen, ben ook pas net begonnen. Is het 100% zeker dat je temperatuur stijgt als je je eisprong hebt gehad? 

Mijn soort van oplopende streepje gister was bij m'n test vanmorgen compleet verdwenen, geen 2e streepje te zien. Had echt lange tijd niet gedronken en geplast bewust. Pffff... waarom was ik hier ook al weer aan begonnen? ? Hoop dat 'ie nog een keer gaat oplopen/knallen... 
Aangezien mijn temperatuur vanmorgen weer 36,67 was (heb ik wel vaker gehad vorige dagen) ga ik er dan maar vanuit dat m'n eisprong nog niet is geweest... 

@Ncy; Wellicht test je toch wat lichter en heb je misschien toch al je piek gehad! Houd je ook je temperatuur bij? Als deze gestegen is kan je het wellicht bevestigen! Ben benieuwd wat er morgen uit je progesteron komt!
@ Juliass en @ Camhay; pfff ja lastig allemaal he.. zo onzeker word je er van. Maar het kan nog steeds dat het er aan komt maar nog even duurt! Hou vol dames!
Ik gebruik vaak ook een CB op hetzelfde moment, als ik denk dat de Sensitest postief is.

Dank je Ly! Heb je ook weleens dat je licht oploopt, afloopt, oploopt en je daarna 'ineens' een mooie piek vindt?
Hopelijk doet de letrozol nog goed z'n werk.

@Juliass; Ja dat gebeurd me ook wel eens, dus ben heel benieuwd hoe de testen uitvallen bij je de komende dagen. Wel kan het zijn dat je net als @ncy ook lichte testuitslagen hebt en misschien toch gisteren al een piek hebt gehad? Maar dan zou in ieder geval je temperatuur morgen wel hoger moeten zijn. Door de afgifte van progesteron na je eisprong gaat je temperatuur altijd wat omhoog, daar mag je echt wel vanuit gaan! Tenminste dat is in mijn ziekenhuis hetgeen waar ze het meeste aan vasthouden qua meetbare variabelen ;). Maar ik zou er wel eerder vanuit gaan dat je nog geen piek hebt gehad. Keep us posted, ben benieuwd!

Ik test komende dagen gewoon door, hoop dat er een knaller aankomt. Zou inderdaad kunnen dat 'ie gister is geweest maar heb ergens het idee dat 'ie misschien een beetje uitgesteld is doordat ik ziek ben geweest, hopelijk volgt ie komende dagen!

Zegt zo'n licht streepje wel dat 'ie eraan zit te komen denken jullie, of is zo'n streepje meestal wel zichtbaar?

Oh ik heb weer een hoop gemist!
@ Juliass: ik heb eigenlijk altijd wel een streepje ik mijn test ook als ik zeker weet dat die eisprong echt nog niet in de buurt ook (ook voordat ik begon met medicatie en toen gebeurde er echt niks). Ik ben op  cd 11 begonnen en tot dag 18 bleef dit een licht streepje, maar wel de ene dag iets donkerder en dan weer wat lichter! Pas op cd19 zag ik echt duidelijk dat hij wat donkerder was in de avond en volgende ochtend op zijn donkerst. In de avond was hij alweer lichter. Dacht ook echt dat ik nooit een keer een donkere streep zou gaan zien, maar dus toch! Zou denk ook nog even door testen als ik jou was. Als het deze maand niet raak is ga ik dan ook de clearblue bestellen voor extra bevestiging! Het is ook allemaal maar heel verwarrend als je het mij vraagt!

@juliass, Ja je temp stijgt altijd na eisprong. Dit komt o.a. door de aanmaak van progesteron  en is een zeer betrouwbare maatstaaf (mits je goed temperatuurt zelfde tijd, zonder inspanning en direct bij opstaan). Ondanks dat veel invloed kan hebben op je temperatuur. Is het onder normale omstandigheden (zonder koorts, ziekte, alcohol etc) betrouwbaar. 36.6 is idd nog voor eisprong. Even doortesten nog maar allebei dan... hopelijk hebben we snel succes!

Terug
Bovenaan