Smus, dat zijn inderdaad wel veel testen met 2e lijntje zeg. Zijn dit de extra gevoelige testen? Zou het kunnen dat deze te snel aanslaan? Ik zou dan inderdaad de eerste dag van de positieve test aanhouden.
Mijn temp was vanmorgen 37,05. 2 dagen daarvoor was het 36,67 en 36,65. Zou ik m'n ei gehad hebben? Durf nog niet te vroeg te juichen (had dinsdag ook een uitschieter, maar voelde me toen ook niet lekker). Eerst maar even afwachten of het min. komende 2 dagen ook hoog ligt. Zou wel een hoop verklaren, m'n afscheiding was gister echt wel wit, dik en pappig. Begreep al helemaal niks van m'n lichaam, dat is echt geen afscheiding dat hoort bij een naderende eisprong. Afgelopen zondag en maandag daarentegen kon ik kleine silertjes trekken van m'n afscheiding. Misschien dan toch woensdag m'n piek geweest (ondanks de dunne lijntjes?) of misschien zelfs wel dinsdag (toen geen test gedaan).
Hebben maandagavond seks gehad en gisteravond. Hopelijk is het voldoende geweest om een kansje te hebben. Stel het was gistermiddag, dan valt het nog binnen de 72 uur... We gaan het zien.
Doe denk vanmiddag voor de zekerheid nog even een testje, maar vraag me af of ik een lijntje ga zien.
Zie hieronder m'n testjes:
https://ibb.co/GJMNS9q