PCOS, Letrozol

Heb je foto gezien smus. Ik zou dinsdag aanhouden start van je lhpiek gezien dikte en donkerte... en ff kijken hoe die van vandaag opgedroogd is morgen. Miss zie je dan beter het verschil met de voorgaande. 
Heb je dinsdag ook met cb getest? Of toen nog niet... 

Smus, dat zijn inderdaad wel veel testen met 2e lijntje zeg. Zijn dit de extra gevoelige testen? Zou het kunnen dat deze te snel aanslaan? Ik zou dan inderdaad de eerste dag van de positieve test aanhouden. 
Mijn temp was vanmorgen 37,05. 2 dagen daarvoor was het 36,67 en 36,65. Zou ik m'n ei gehad hebben? Durf nog niet te vroeg te juichen (had dinsdag ook een uitschieter, maar voelde me toen ook niet lekker). Eerst maar even afwachten of het min. komende 2 dagen ook hoog ligt. Zou wel een hoop verklaren, m'n afscheiding was gister echt wel wit, dik en pappig. Begreep al helemaal niks van m'n lichaam, dat is echt geen afscheiding dat hoort bij een naderende eisprong. Afgelopen zondag en maandag daarentegen kon ik kleine silertjes trekken van m'n afscheiding. Misschien dan toch woensdag m'n piek geweest (ondanks de dunne lijntjes?) of misschien zelfs wel dinsdag (toen geen test gedaan). 
Hebben maandagavond seks gehad en gisteravond. Hopelijk is het voldoende geweest om een kansje te hebben. Stel het was gistermiddag, dan valt het nog binnen de 72 uur... We gaan het zien.

Doe denk vanmiddag voor de zekerheid nog even een testje, maar vraag me af of ik een lijntje ga zien.
Zie hieronder m'n testjes:
https://ibb.co/GJMNS9q

Oh juliass, het slijm is bij mij meestal net voor de LH piek en als ik er middenin zit, neemt dat alweer af. Zoals ik jentesten zie is 12e je piek dan begonnen, dan was gisteren je eisprong want ongv 24 uur erna stijgt dan je temp. Als je temp morgen nog hoog is dan heb je duidelijkheid en zal je eisprong geweest zijn.
Ik vind de testen wel heel licht (maar dat vind ik bij die dipssticks bij mezelf ook) daarom gebruik ik action, die zijn net iets duidelijker. Maar als je ziet hoe ze ervoor en erna zijn.. dan lijkt het me wel een piek gezien je verhaal met je slijm etc en je temp. Mja dat is alleen als je temp morgen nog hoog is he. Anders zal die nog niet geweest zijn.
Nou hier nog steeds helemaal niks van slijm, positieve test of hoge temp. Ik heb wel weer een normale basale temp van 36.6. 
Ik zat ook te denken. Ik heb een tijd terug ik geloof Oktober.. een maand geen eisprong gehad. Toen bleek later op de echo dat er een cyste was gaan vormen. Die cyclus had ik hetzelfde als nu. Eerst netjes op tijd een hele donkere ovulatietest maar het zette niet door zeg maar. Toen kreeg ik wel 2 weken later weer een eisprong en was mn cyclus over de 40 dagen. Zo gaat het nu ook weer een beetje hier.. dus ben bang dat er weer een cyste is gaan vormen ipv een mooi eitje. Zou een hoop verklaren.. en daarom had ik zo graag een echo voor duidelijkheid.  
Ik ga toch als ik woensdag nog geen eisprong heb gehad, weer bellen naar het ziekenhuis en vragen voor een echo. Dan weet ik namelijk al dat ik over die 35 dagen heen ga. 

@Juliass Het zou zomaar kunnen dat je wel je eisprong hebt gehad en dat ovulatietesten bij jou altijd licht blijven. Het lijkt erop dat dat bij mij ook het geval is. Ik heb nooit een tweede streepje, op het moment dat er wel een licht tweede streepje staat is dat voor mij een opvallend verschil. Bij vrouwen die altijd een licht tweede streepje hebben zou ik verwachten dat je wel echt 2 dikke strepen moet hebben om je eisprong te bepalen. Maar ik ben geen expert en kan het niet met zekerheid zeggen. ? Ik heb mijn temperatuur niet opgenomen dus daar kan ik niks over zeggen trouwens. Vanmorgen heb ik bloed laten prikken op progesteron, aan de hand daarvan heb ik meer zekerheid straks. Zal de uitslag even delen als ik die heb!

@Camhay Wat vervelend dat het bij jou nog niet opschiet. Ik geef je groot gelijk dat je het tot woensdag aankijkt en dan weer gaat bellen voor een echo. Het lijkt me niet de bedoeling dat jij helemaal in de stress blijft zitten terwijl zoiets simpels als een echo laten maken misschien zou kunnen helpen. Daar zouden ze wel begrip voor moeten hebben, vind ik.

@Smus Ik heb je testen ook gezien, jeetje ik snap je verwarring! Je test van donderdag 13-1 lijkt wel donkerder dan die van dinsdagochtend 11-1. Ik weet ook niet welk moment je dan moet aanhouden. Maar misschien helpt het om het positief te bekijken: je hebt in ieder geval vast wel een eisprong gehad, want je testjes waren donker. Je weet alleen niet precies wanneer het was. Als je regelmatig seks hebt gehad, dan zit het vast wel goed met dat je je kansen zoveel mogelijk benut hebt toch? 

@Ly Heb mijn temperatuur niet opgenomen, omdat ik merk dat het obsessief ermee bezig zijn heel slecht voor mij is. Ik voel me de afgelopen week best wel gestresst door dit traject en heb daardoor 5 nachten achter elkaar nauwelijks geslapen. Ik probeer mezelf daar nu wat meer te beschermen. Zwanger worden is wat ik het allerliefste wil, maar mijn gezondheid gaat voor.      

Terug
Bovenaan