PCOS, Letrozol

Oh ik sla gewoon 1 pagina aan nieuwe berichten over zie ik haha.
Ja wat smus ook zegt... op en af gaan de testen. Bij mij ook altijd en ook altijd 1 licht lijntje. Zelfs weleens net na ms getest en dan al een streepje. Soms heeeel donker en dan ineens weer licht. Er zit niet echt oploop in... maar als de eisprong eraan komt dan gaat ie vaak wel echt in 1 dag dik oplopen...knallen en weer aflopen. 

@Ly:  
Ja, wellicht dat ik gister m'n piek had gevonden, lees toch ook wel verhalen van vrouwen waarbij de streep niet heel donker wordt, maar dat ze hun piek dan wel vinden doordat de dagen daarvoor en de dagen daarna het nog lichter is. Vind het moeilijk te geloven omdat ik nog niet zo lang test. Maar goed, wie weet? Als dat zo is, laten we dan hopen dat mijn eisprong pas ca. 48 uur later komt, waardoor 'ie dus morgen springt, waardoor we vanavond nog op tijd zijn!  
Ik test in ieder geval nog even door.
Wellicht bieden extra gevoelige testen uitkomst voor mij. Maar het risico is dan ook weer dat ze te snel positief uitslaan dacht ik?

@Juliass, wat een onzekerheid geeft het he.. Het klinkt nog niet alsof je hem al gehad hebt, dus wellicht ben je later. Toen dit mij overkwam zei de gynaecoloog: dit gebeurt, het is een lijf, geen robot. Het kan alle kanten op, want er zoveel factoren waar het van af kan hangen. Heb geduld, probeer er niet de hele dag boven op te zitten want die stress kan ook weer invloed hebben. Het komt of het komt niet en daar heb je geen invloed op. Durf te vertrouwen op je lichaam en de signalen die het geeft.

@hier: ik heb echt geen idee deze maand ? ik denk dat de ophoging letrozol wellicht ook mijn normale verschijnselen wat beïnvloed. Ik heb een paar dagen geleden 1 dag krampjes gehad en spierpijn in mijn benen. Nu niks meer, geen last van pijnlijke borsten, krampen of anders. Zou in principe morgen ongesteld moeten worden. Mijn temp is wel wat gedaald vanmorgen, want die was echt heel hoog de afgelopen 5 dagen. Dus zwangerschap is denk lijkt me ook wel uitgesloten? Maar nog niet laag genoeg voor menstruatie. Dus hier ook anders dan anders!

Nou schiet mij maar lek met die ovulatietesten. Mijn vriend blijft iedere keer maar vragen of ik nog een testje doe.. dinsdagavond en woensdagavond was hij iets lichter dan de piek dinsdagochtend en nu is hij weer net zo donker.. Ik weet het nu echt niet meer! Heb al wel 2 dagen echt kramp, maar geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Het maakt me echt helemaal gek dit!

Smus leg ze ns onder elkaar en maak eens een foto. Dan kijken we ff mee.
In principe moet he gewoon uitgaan van de 1e positieve test en kan je daarna stoppen. Ook kan het zijn dat die nu weer positief is omdat het andere urine is en geconcentreerder. Mijn testen zijn vaak de ochtend negatief en middag/avond knallen ze. Ook tijdens mn piek 

Het lukt mij helaas niet om de foto toe te voegen! Iemand die dat uit kan leggen?
Ben wel bij Kruidvat nog cb testen gaan halen en die laat een rondje zien.. Ga er dus maar vanuit dat die piek geweest is!

Terug
Bovenaan