PCOS, Letrozol

@Camhay:
Vervelend die onzekerheid meid, echt niet fijn. Zeker voor jezelf opkomen en naar het ziekenhuis bellen hoor!! 
Het 'slijm' dat je meestal net voor de LH piek hebt, bedoel je vruchtbaar, doorzichtig slijm mee denk ik he? 
Knuf voor jou.
@NCY:
Ik ben zó benieuwd wat uit jouw bloedtest komt. Hopelijk een mooi resultaat wat erop wijst dat je je eisprong gewoon lekker hebt gehad. Ik heb vanmorgen maar weer een testje gedaan voor de zekerheid, en die streep is heel vaag (vager dan die van woensdag), had bewust heel lang niet gedronken en geplast. Onze testjes lijken best wel op elkaar, ben even zo vrij geweest om ze naast elkaar te zetten. Mocht je een eisprong hebben gehad, dan hoeft het dus niet te betekenen dat die lijntjes altijd moeten knallen.
Misschien zijn de gevoelige testen wel geschikter voor ons allebei?
Van mij
https://ibb.co/B321DRK

Van jou
https://ibb.co/7RW38Y6

Wat ik mij nu wel afvraag: zal de CB test wel positief uitvallen op onze 'piek-dagen'? Of is de lijn daar te licht voor? Of kijkt die test eerder naar verhoudingen, waardoor die 'm wel kan oppikken?

Je hebt groot gelijk, je gezondheid gaat zeker voor! Knuf voor jou ook!

@Juliass Ja onze streepjes en verloop qua cyclus is best wel vergelijkbaar inderdaad, grappig! Ik hoop inderdaad dat ik gewoon een eisprong gehad heb, maar het kan ook zijn dat de testjes wel donkerder hadden moeten uitslaan en dat er niks gebeurd is. Ben benieuwd. 
Ik heb geen idee of een Clearblue test bij ons met deze lichte streepjes wel positief zou uitwijzen. Lijkt me van niet eigenlijk. En ik wist niet dat er gevoeligere testen bestaan, misschien is dat dan wel wat voor ons inderdaad! Maar ik wacht eerst even de uitslag af voor ik nieuwe bestel.

Proberen jullie dan die van de action volgende keer misschien krijg je dan ook wat duidelijkere streepjes. Ik had dit ook met die teststrips altijd licht en nog nooit mn piek mee gemeten. Maar mn actiontesten zijn nu op en morgen komen deze strips ook binnen. Was ff t goedkoopste en snelste bezorgd online en al aardig wat geld aan uitgegeven deze ronde :(
Mocht je iets van wasmiddel/schoonmaakmiddel etc moeten hebben van de action..gewoon n paar doosjes testen erbij dan zit je zo aan die 15 euro haha. Ik heb dat net na de lockdown ook gedaan maar helaas nu dus door mn testen heen. Ik ben echt heeeel benieuwd of jullie testen toch die piek hebben aangegeven. Mja dat is weer wachten nu. 
Ik duim in ieder geval mee voor jullie lieve meiden! 

Oh kak! Komt nu net t nieuws binnen dat de winkels weer open gaan zonder afspraak hahahaha dan kan ik toch ff naar de action. Net bestelling gedaan pfff 

NCY:
Ergens wel fijn dat we in hetzelfde schuitje zitten. Als uit jouw bloed komt dat je een eisprong hebt gehad en als mijn temp hoog blijft, dan weten we zeker dat het blijkbaar kan! Ik wacht ook voorlopig even af voordat ik iets erbij bestel, maar mss dat ik dat met de tijd wel ga doen.

Camhay:
Oh dat is wel opvallend dat jij ook nooit een duidelijk streepje kreeg, ligt dan ook deels aan de testen dan blijkbaar!
Haha, ah, zal je altijd zien!
Ik duim ook heel hard met jou mee.
Voor nu een heel fijn weekend allemaal!! 

@Camhay Haha dat is balen dat je net online besteld hebt! Goede tip wel, misschien stap ik volgende keer over op de Action testjes.

Nou ik heb net de gynaecoloog aan de telefoon gehad. Geen eisprong gehad helaas. ? Volgende week donderdag nog een keer bloedprikken, er is nog heel kleine kans dat de eisprong later is. We moeten voor de zekerheid nog steeds om de dag seks hebben. 
De gynaecoloog was wel tevreden met mijn echo’s: er groeit een mooi eitje, alleen hij springt (nog) niet. De letrozol ophogen is dus nog niet nodig en blijft op 2,5 mg. Wat ze volgende ronde wel willen doen, is dat ik mezelf een prikje toe ga dienen op een bepaalde dag in de cyclus. En dat prikje gaat er dan voor zorgen dat ik binnen 1-2 dagen mijn eisprong heb. 
Ik vroeg hoe het dan nu verder gaat als donderdag blijkt dat er nog geen eisprong is geweest. Ze zei eerst: dan wachten we je volgende menstruatie af, dat kan een paar weken duren en begin je opnieuw met de letrozol maar dan mét prikje. Toen zei ik: ja maar menstruaties zijn bij mij nog nooit vanzelf gekomen, ik ben bang dat we dan weken zitten te wachten op niets. Dat begreep ze gelukkig en ze zei: dat snap ik, weet je wat: als er donderdag niks is gebeurd begin je gewoon opnieuw met de 10 daagse duphaston kuur die je menstruatie opwekt. 
Was een lieve vrouw, ze heeft de belafspraak specifiek op donderdag ingepland omdat zij er dan zelf ook is en zij mij dan kan bellen.
Lijkt mij niet dat de eisprong nog gaat komen deze ronde. Het was pas de eerste ronde dus ik weet dat er nog veel kansen zullen komen. Maar ben toch wel teleurgesteld. ?

Ik blijf nog wel even doorgaan met de ovulatietesten. Je weet maar nooit. Misschien komt er bij mij ook ooit eens een donkere streep. ?
Maar @Juliass, het lijkt er dus wel op dat onze streepjes echt te licht zijn!

Terug
Bovenaan