PCOS, Letrozol

@Juliass; oeh, het lijkt wel positief als je temperatuur vanmorgen hoog was. Ben heel benieuwd of dat zo aanhoudt. In dat geval zijn wellicht de gevoelige testen inderdaad wat voor jou! Ik ga denk ik vanaf morgen ook weer beginnen met de testjes (dag 7 nog maar), aangezien de piek al zo vroeg was (cd 11) vorige cyclus. @camhay; wat vervelend dat er nog geen spoor te bekennen is van je eisprong.. ik zou inderdaad anders woensdag gewoon aan de bel gaan trekken hoor, net wat je zegt dan weet je dat je cyclus 35+ dagen wordt. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat er een dezer dagen toch een eisprong komt!! Ik duim voor je! oh @ncy, wat shit voor je dat je progesteron niet uitwijst dat je een eisprong hebt gehad. Zou je nu niet alsnog een echo kunnen aanvragen om te kijken hoe het eitje er voor staat in plaats van alleen weer een week wachten om opnieuw bloed te prikken? Nou snap best dat je teleurgesteld bent hoor, dat mag je ook zeker zijn! Hou hoop meid, en probeer in ieder geval vannacht weer even lekker te slapen. Dat is heel belangrijk ?. @lisett; hoe is het met jou? Ben je inmiddels al ongesteld geworden, of is er wellicht toch ander goed nieuws?
@smus; oh jij hebt de gevoelige testen zo te zien. Dat is wel wat lastiger aflezen inderdaad, maar toch lijkt er wel een knaller tussen te zitten. Ik ben benieuwd of je dat straks kan herleiden naar je eisprong, dan weet je voor een eventuele volgende ronde wat je als vergelijking kan gebruiken. 

@NCY: balen dat er geen eisprong is geweest! Hopelijk komt hij nog en anders zsm beginnen met opwekken van die menstruatie! Hopelijk gaat dat prikje dan het gewenste resultaat opleveren (als het zover komt)!
@juliass: als ik jouw testen zo zie lijkt er inderdaad wel een piek tussen te zitten! Hopelijk blijft je temp dus hoog!
@camhay: hoop goede tips heb jij! Voor ons fijn dat jij wat meer ervaring hebt, maar voor jou niet zo..
@ allemaal: ik heb gisteren pas voor het eerst cb gebruikt, dus weet niet wat hij met de piek gezegd zou hebben. Ik was gelijktijdig ook begonnen aan de minder gevoelige testen, maar daar had ik er niet genoeg van ? ik probeer deze ook even te uploaden. Ik had gisteren ook die link gebruikt, maar toch zie ik de foto dan niet.  

@Ly Lieve reactie dankjewel! Ja mijn teleurstelling mag er ook gewoon even zijn. Maar dan gaan we wel weer met goede moed verder hoor. Denk dat een echo niet veel zin heeft, lijkt me niet dat een eitje kan krimpen dus dan zou je precies hetzelfde zien weer? Ik laat het even gaan en zie het donderdag wel weer. Misschien dat ik dan ook wat rust krijg en weer wat beter kan slapen.

@Camhay: wat shit dat er nog altijd geen eisprong te bekennen is :-( ik hoop dat die alsnog komt en dat je anders gewoon zsm toch voor een echo mag. Ik duim voor je! ??

@NCY: Shit, wat een domper ?! Ik ken je gevoel zoooo goed, heb dat helaas 2 keer gehad zelfs en ik was 2 dagen van de kaart ? houd hoop, je hebt gelukkig nog mogelijkheden genoeg, al zijn dat op dit moment loze woorden. Dikke knuf voor jou ?

@Juliass: voor jou nog even spannend dus! Ik hoop zzooo voor je dat morgenochtend je temperatuur nog gewoon goed is ??? dan ben je in ieder geval zeker van je eisprong, duimen duimen duimen!

@Just-Me: hoe staat de vlag er bij jou voor? Vandaag was je NOD toch?! ? ben zo benieuwd of je al meer weet! ??

@Ly: waar zit jij nu precies in je cyclus, in de wachtweken toch? Kan het in alle pagina's berichten niet meer terug vinden sorry... ? enne je had het bij mij goed aangevoelt... ?

@hier: lieve lieve dames, wat voor mij onderhand ondenkbaar was, is vanmiddag ineens toch gebeurd... Totaal random deed ik een zw.test (geen idee waarom eigenlijk) en die sloeg ineens DIK POSITIEF uit ???.
Gewoon einde middag omdat we een weekend met drank op de planning hadden staan, toch even voor de zekerheid. Nou ik heb behoorlijk staan schreeuwen hahaha ?? natuurlijk direct naar de winkel gereden en inmiddels 6 testen verder en natuurlijk ook een echte CB en die zei het echt: ZWANGER !!! Ik ben gewoon zwanger!!! ??? en al "ver" ook hahaha. CB gaf 2-3 weken aan en alle testen waren instant positief, dus echt geen twijfel mogelijk ? volgens mijn kalender app ben ik nu 4 weken + 5 dagen. Oh wat is dit een ontiechelijk onwerkelijk idee en gevoel!! ?❤️
Oh enne @Rshaa mocht je dit lezen: je hebt gelijk!!! Die 9e ronde is blijkbaar dé magische ronde ❤️❤️

@ncy, ahh dat is inderdaad een teleurstelling voor je. En een tegenvaller. Maar houd hoop. Wellicht heb je volgende week toch nog goed nieuws! En anders… misschien heeft jou lijf net dat extra zetje nodig om je eitje te laten springen. En als het zover komt en dat prikje helpt, ga je daarna mooie rondes tegemoet! Helaas werkt het voor iedereen anders en heb jij net iets anders nodig. Maar het komt ook voor jou! Maar jeetje, wat duurt het dan lang en het voelt gewoon niet fijn, die onzekerheid. Niet opgeven, jullie goede rondes komen eraan!

@Juliass, hopelijk blijft je temp nu mooi hoog! Het zou wel balen zijn (voor jullie allemaal) als de testen niet werken. Sinds ik de letrozol heb, slaan de testen echt duidelijk uit. Hoop dat dit voor jullie ook zo gaat zijn! Dat geeft wel een stukje meer duidelijkheid!
@hier: nog geen menstruatie te bekennen. Ik zal wel wat later zijn, maar is me nog niet op deze manier gebeurd dit… Ik verwacht eigenlijk ook geen positieve test, maar ik heb wel een vaag onderbuik gevoel dat mijn lijf iets geprobeerd heeft maar toch niet door heeft gezet. Klinkt misschien heel stom ? Droom er ook al drie nachten over. Nou ja, ik weet het ook niet ?

@Lisett, jaaaahh!! ?? eindelijk! Zo blij voor jullie! Dat moet echt heel mooi geweest zijn! Ik duim voor een mooie zwangerschap! Wat een mooi begin van 2022! ❤️

@Smus, @Lisett en @Just-Me Jullie ook bedankt voor de lieve reacties. Dat doet me echt onwijs goed. ❤️

Lisett, wat een geweldig nieuws! Ik zie helemaal voor me hoe blij jij het uitschreeuwde! Ik ben super blij voor jou. Hier heb je het 9 rondes voor volgehouden. Heel veel geluk, lekker genieten samen! ?

@Lisett: WAAAAUW!! Wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd jullie, eindelijk! Je moet soms een lange adem hebben, maar je bent gewoon zwanger! Wie weet heeft het lekker loslaten voor jullie nog wat bijgedragen ?. Heb je al contact gehad met het ziekenhuis om je eerste echo in te plannen? Laat je ons nog even weten als het zover is hoe het met je gaat? En nu.... genieten ??

Terug
Bovenaan