@Juliass; oeh, het lijkt wel positief als je temperatuur vanmorgen hoog was. Ben heel benieuwd of dat zo aanhoudt. In dat geval zijn wellicht de gevoelige testen inderdaad wat voor jou! Ik ga denk ik vanaf morgen ook weer beginnen met de testjes (dag 7 nog maar), aangezien de piek al zo vroeg was (cd 11) vorige cyclus. @camhay; wat vervelend dat er nog geen spoor te bekennen is van je eisprong.. ik zou inderdaad anders woensdag gewoon aan de bel gaan trekken hoor, net wat je zegt dan weet je dat je cyclus 35+ dagen wordt. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat er een dezer dagen toch een eisprong komt!! Ik duim voor je! oh @ncy, wat shit voor je dat je progesteron niet uitwijst dat je een eisprong hebt gehad. Zou je nu niet alsnog een echo kunnen aanvragen om te kijken hoe het eitje er voor staat in plaats van alleen weer een week wachten om opnieuw bloed te prikken? Nou snap best dat je teleurgesteld bent hoor, dat mag je ook zeker zijn! Hou hoop meid, en probeer in ieder geval vannacht weer even lekker te slapen. Dat is heel belangrijk ?. @lisett; hoe is het met jou? Ben je inmiddels al ongesteld geworden, of is er wellicht toch ander goed nieuws?
@smus; oh jij hebt de gevoelige testen zo te zien. Dat is wel wat lastiger aflezen inderdaad, maar toch lijkt er wel een knaller tussen te zitten. Ik ben benieuwd of je dat straks kan herleiden naar je eisprong, dan weet je voor een eventuele volgende ronde wat je als vergelijking kan gebruiken.
@smus; oh jij hebt de gevoelige testen zo te zien. Dat is wel wat lastiger aflezen inderdaad, maar toch lijkt er wel een knaller tussen te zitten. Ik ben benieuwd of je dat straks kan herleiden naar je eisprong, dan weet je voor een eventuele volgende ronde wat je als vergelijking kan gebruiken.