PCOS, Letrozol

@Lisett; ik zit trouwens op dag 6 van m'n nieuwe cyclus, morgen laatste dag Letrozol van deze ronde. Hopelijk brengt het net zulk mooi nieuws over een paar weken als bij jou ?

@ Lisett: wauw eindelijk!!! Wat super fijn dat het nu gelukt is! Van harte gefeliciteerd. Ik ga ook voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat. Succes verhalen zijn ook voor ons hoopgevend!

Yessss! Wat een fijn nieuws Lisett! Ik ben heel blij voor je! En wat fijn ook dat je al wat verder bent, dat scheelt echt al een hoop dagen onzekerheid. Hopelijk kun je snel een echo plannen om de kleine even te bekijken ☺️

Er zijn zo veel nieuwe verhalen bijgekomen dat ik het niet meer bijhoud hier. Maar ik kijk wel af en toe even of er goed nieuws is. Zo leuk dit!!

Hier gaat alles nog goed. Bijna 9 weken inmiddels en al 2 goede echo’s gehad. Kans dat het nu nog mis gaat is heel klein. Maar blijft voor ons spannend tot we een levend kindje thuis hebben.

Voor de rest: heel veel succes dames! Ik hoop dat jullie allemaal snel een mooie positieve test in handen hebben ❤️

@Rshaa; wat goed om te lezen dat je zwangerschap zo fijn verloopt tot nu toe! Op naar die 12-13 weken, en hopelijk kan je daarna echt wat meer gaan genieten.
@Lisett; vraagje nog trouwens! Heb je uiteindelijk nog andere symptomen opgemerkt dan anders ;)? Ben ik nog wel benieuwd naar!

Wauwww lisett!!!! Tof..gaaf...super!! Eindelijk zeg. Pfff ben erg blij voor jou! Zo fijn. Van harte gefeliciteerd!!! Leuk nieuws hier op deze ochtend.
Ncy, shit meis jammer zeg... heel erg balen dat het toch niet zo was.. maar misschien was het te vroeg? Weet je jouw progesteronwaarde? Anders ff vragen.. want misschien zat die er wel tegenaan en gezien je testen... stel ze waren wel positief zat je nog maar net na je eisprong natuurlijk en bloedprikken moet eigenlijk 7 dagen later. Hoop dat je donderdag alsnog een hogere waarde hebt. Of dat je ei miss nog moet komen.

Hoe was je temp trouwens deze ochtend? Wel nog hoog?

Dames... ik begin ovulatiepijn te krijgen volgens mij zet het nu wel door..maar durf er niet echt op te hopen! Mn testen zijn op en komen vandaag weer binnen dus dan gelijk maar een doen. Anders rij ik ff naar de action straks. Mn afscheiding is van wit naar waterig aan het gaan nu.. dus wellicht dat het snel de vruchtbare kant op gaat. Nu cd 18 dus als ik deze dagen ovuleer dan blijf ik toch net voor die 35 dagen. Hoop het zo! 

Ik reageer later even goed op m'n laptop, kan het op m'n telefoon niet goed bijhouden en alle berichten goed lezen en beantwoorden.
Lisett: wat SUPER! Gefeliciteerd!
NCY: balen meid, vind ik echt rot om te horen! Hopelijk volgt ie nog en anders biedt een verhoging vast de uitkomst voor je! ?
Camhah: oeh dat zou heel fijn zijn, duim voor je!!
Mijn temp was vanmorgen nog hoog!! 37,03. Gister was ie 37,05 en de dag daarvoor 36,67. Heb goede hoop dat ie toch geweest is maar ben pas echt blij als het aanhoudt t/m maandagochtend, als ik weer exact op het tijdstip meet, dat doe ik in het weekend niet. Maar ondanks dat ik ca een uurtje later gemeten heb zou 'ie anders echt wel lagen moeten zijn.
Baal ervan dat ik dinsdag niet heb getest, bedacht het me woensdag pas om het structureel te doen. Die maandag was ff 1 snel tussendoor. Wellicht was dinsdag m'n echte piek wel!? Of toch woensdag. Achteraf gezien had ik woensdagavond wel eventjes krampjes en steekjes en Woensdag was m'n afscheiding ook nog klein beetje slierterig. Donderdag was het dik en echt als een papje, eigenlijk nog nooit eerder zo erg gehad, afscheiding is nu wel stuk minder. Mss toch dinsdag een piek gehad, woensdagavond m'n ei waardoor vrijdagochtend m'n temp pas omhoog ging? We will see ?

Aah goedzo juliass. Dan denk ik idd dat het toch je piek was.. jeeeej! We zullen het zien over ongv 2 weken of het klopt. Maar je temp ziet er goed uit hoor! 
Aah man ik hoop dat we hier snel kunnen gaan klussen.. hopelijk vanmiddag een duidelijke test.

Terug
Bovenaan