Ik reageer later even goed op m'n laptop, kan het op m'n telefoon niet goed bijhouden en alle berichten goed lezen en beantwoorden.
Lisett: wat SUPER! Gefeliciteerd!
NCY: balen meid, vind ik echt rot om te horen! Hopelijk volgt ie nog en anders biedt een verhoging vast de uitkomst voor je! ?
Camhah: oeh dat zou heel fijn zijn, duim voor je!!
Mijn temp was vanmorgen nog hoog!! 37,03. Gister was ie 37,05 en de dag daarvoor 36,67. Heb goede hoop dat ie toch geweest is maar ben pas echt blij als het aanhoudt t/m maandagochtend, als ik weer exact op het tijdstip meet, dat doe ik in het weekend niet. Maar ondanks dat ik ca een uurtje later gemeten heb zou 'ie anders echt wel lagen moeten zijn.
Baal ervan dat ik dinsdag niet heb getest, bedacht het me woensdag pas om het structureel te doen. Die maandag was ff 1 snel tussendoor. Wellicht was dinsdag m'n echte piek wel!? Of toch woensdag. Achteraf gezien had ik woensdagavond wel eventjes krampjes en steekjes en Woensdag was m'n afscheiding ook nog klein beetje slierterig. Donderdag was het dik en echt als een papje, eigenlijk nog nooit eerder zo erg gehad, afscheiding is nu wel stuk minder. Mss toch dinsdag een piek gehad, woensdagavond m'n ei waardoor vrijdagochtend m'n temp pas omhoog ging? We will see ?