PCOS, Letrozol

Thanks lieve meiden, het is echt zó onwerkelijk gewoon. We geloven het gewoon niet hihihi. Hopelijk snel terecht voor een echo zodat we die kleine eindelijk echt kunnen gaan zien ?!

@Rshaa: wat fijn dat het bij jou goed gaat en dat je echo's goed zijn!! Ik duim zo voor je dat jullie deze baby wel gewoon lekker veilig mee naar huis mogen nemen, het is je zo gegund ❤️!!

@Ly: oh ik dacht dat je aan het einde van je cyclus zat, maar net weer begonnen dus! Dat is dan je 3e ronde denk ik? Spannend weer! Ga je nu ook ovulatietesten doen net zoals de andere meiden? Of track je het verder niet? Sorry beetje kwijt hoe jij je cyclus ook alweer door gaat ?.

@Juliass: Jaa, wat fijn dat je temperatuur ook vanmorgen hoger was! ? ziet het er inderdaad toch naar uit dat je de eisprong hebt gehad, zo fijn! En dan nu op de wachtbank, spannend! Wanneer ongeveer je NOD?

@Camhay: oh wat fijn dat je eisprong er toch aan lijkt te komen!! Ik duim voor je dat het echt doorzet ???! Hopelijk zometeen lekker snel je testen binnen, kun je weer door! Of inderdaad even naar de action crossen hihi. 

@Just-Me: hoe gaat het bij jou? Je was nog niet ongesteld geworden of inmiddels wel? Of heb je inmiddels een test gedaan??? Ik ben zzooo benieuwd naar jou ook ?

@Hier: Zo lief al jullie reacties ❤️ ik had het zelf echt niet meer zien aankomen, we begonnen inmiddels zelfs de gesprekken over wat nou als het nooit lukt...? Ik ga maandag met het ziekenhuis bellen om een echo in te plannen, met een beetje geluk kan dat dan al over 1,5 week! Dat zou echt súper zijn, nog even in spanning dus al hebben we er nu wel gewoon helemaal vertrouwen in ?. 
@Ly: goeie vraag! Nu ik terug ga denken, zijn er wel wat symptonen anders deze ronde. Maar ik had regelmatig al mega veel symptonen en dus heb ik er nu ook veel onderdrukt ?? haha!
Maar voornaamste verschil: heel veel afscheiding en heel onrustig. Afscheiding heb ik mijn hele leven lang al redelijk veel (gebruik altijd al inlegkruisjes, elke dag) maar nu moest ik echt gedurende de dag inlegkruisje gewoon vernieuwen, zo veel afscheiding dus... En verder heel onrustig haha, kon geen uur rustig zitten (ook met werk). Dus mijn man durfde er al niets over te zeggen, want ik ben vaker onrustig met de hormonen, vooral tijdens slikken Letrozol maar dat was dan altijd maar 1 of 2 dagen. Nu dus al de hele week. En mijn man en ik werken samen op kantoor, dus die werd helemaal gek van me hahaha maar goed, dat blijkt dus allemaal voor een goed doel! ❤️?
Oh en mijn temperatuur ging ietsje omlaag (nog minder reden om te geloven dat ik zwanger ben) maar dat heeft dus uiteindelijk niets gezegd, want zit nu op een temp van 36.9 :) 

Lieve meiden: allemaal heeeeeel erg veel succes, sterkte en liefde voor jullie voor deze trajecten. Het is een slopend traject, heel emotioneel, veel liefde, veel verdriet en dat allemaal zo dicht bij elkaar. Ik gun het jullie allemaal! ❤️? Ik zal af en toe blijven mee lezen en uiteraard laten weten hoe mijn eerste echo was ??

Wat lief lisett! Jij kan heerlijk naar topic letrozol bij zwanger! Lijkt me een super gevoel! Geniet ervan en hou ons zeker op de hoogte van je 1e echo ?

Testen zijn binnen. En jeeeej mijn eisprong komt er echt aan. Ik heb al licht vruchtbaar slijm sinds net! En ovulatiepijn dan. Maar belangrijker de dipstick test is vrij donker! Nog nooit gehad bij die dingen eigenlijk... kan het nu natuurlijk niet vergelijken. Maar gezien bovenstaande en ik mn lijf aardig goed ken. Verwacht ik snel de piek en de eisprong binnen nu en een dag of 3 zeker? zo blij!
https://ibb.co/BspqkBB

Woehoeee zó blij voor je, je weet wat jullie te doen staat hihi! Wel heel fijn zeg dat je ovulatie pijn hebt en je lichaam het op die manier goed aangeeft. Jouw streep is ongeveer net zo donker als dat mijn streep was lijkt wel. Frappant dat 'ie bij jou ook niet goed aanslaat, omdat je zegt dat de lijnen nog nooit zo donker zijn geweest. 
En wat betreft mijn NOD: Weet ik niet precies, ik denk als ik 29 jan ofzo nog niet ongesteld ben, ik een testje waag!
Heb er alleen niet zo heel veel vertrouwen in aangezien we 2/3 dagen daarvoor voor het laatst seks hebben gehad...

@Juliass, wat fijn van je temperatuur! Ik hoop voor je dat dat doorzet tot en met maandag. Nog bedankt voor je lieve reactie!
@Camhay ook bij jou eindelijk goede voortekenen van een naderende ovulatie dus, top! Wat een opluchting zeg, heel blij voor je! ik weet mijn progesteron waarde niet, kan het nog steeds niet inzien online gek genoeg. Maar de gynaecoloog zei wel dat hij echt te laag was voor een eisprong. 

Meiden, ik snap even niets meer van mijn lijf. Had vanmorgen wat bloedverlies, eerst een beetje bruin (oud bloed). Ik dacht misschien vanwege de seks gisteren. Maar nu ook gewoon helder rood bloed en steeds meer, had net zelfs een klodder zeg maar. Lijkt erop alsof ik dus ineens ongesteld ben geworden al op dag 20 van m’n cyclus. Kan dat gewoon als je geen eisprong hebt gehad? Dat zei de gynaecoloog immers gisteren nog (dat ik geen eisprong had gehad) toen ze gisterochtend mijn progesteron waarde geprikt hadden. Helaas is de poli gesloten en moet ik tot maandag wachten tot ik kan bellen. ? Helpt niet mee voor mijn stress en herstel van het slaaptekort. Als ik nu gewoon al een nieuwe cyclus ben gestart is dat opzich goed nieuws? Des te eerder kunnen we weer starten met letrozol? Ik weet het niet meer!

Wow pijn neemt ineens toe.. beide kanten dat is wel vreemd.. daalijk 2 eitjes haha. Ik denk doe nog ns n test en zie hier!! MEGA BLIJ!
https://ibb.co/S3SL7TX

Spannend juliass. Ik duim voor jou op een mooie test binnenkort!
@NCY HUH wat gek.. lijkt me niet hoor ongesteld als er geen eisprong was.
Misschien een innesteling? Hoeveel dpo zit je nu als we uitgaan van die testen? Zou dat mogelijk zijn? Ben zeer benieuwd naar je bloeduitslag dan donderdag. Misschien was je toch echt te vroeg voor progesteron prikken? Klote dat je nu niet kan bellen.
Laat even weten of het bloeden doorzet of dat het misschien stopt. Heeel vreemd allemaal hoor. En wat klote die onzekerheid zo. 

@Camahy, de twee dagen dat ik een licht tweede streepje op de ovulatie testen had was vrijdag 7 en zaterdag 8 januari. Maar volgens de bloeduitslag had ik dus geen eisprong. Die bloeduitslag zal wel kloppen. Innesteling kan het dus niet zijn lijkt me. Zal even laten weten hoe het verder verloopt ja... Fijn dat jouw testen oplopen!

Terug
Bovenaan