PCOS, Letrozol

Hoi! Misschien een gekke vraag; gisteren heb ik het laatste tabletje van de Letrozol kuur genomen (dinsdag echo) maar vandaag heb ik echt enorme buikpijn. Als in: kramp, gevoel dat ik in een blauwe plek duw als ik alleen maar mijn handen op mijn buik leg. Vanmorgen 4x500 mg paracetamol genomen maar helpt bijna niet. Herkent iemand dit? 

Camhay
Woehoe! Nog geen temperatuurstijging gehad denk ik hè?
Mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog, dus is denk wel zeker dat m'n eisprong je geweest, dus daar ben ik blij mee.
Mn vriend heeft vanmorgen positief getest op Corona, ik (nog) niet dus zitten officieel in quarantine, flink balen. Hoop nu extra extra dat het deze ronde raak is aangezien ik overal lees dat je zaad kwaliteit er flink op achteruit gaat, suuuper kut... naja we gaan het weer zien!

M'n kaartje, met de uitschieter op dinsdag toen ik hier lekker was
https://ibb.co/VtWhK3V
Zo zie je maar hoe 'verkeerd' de verwachtingen in m'n app zijn door m'n lange cyclussen, die zegt dat vandaag m'n vruchtbare periode begint, haha!

Patty:
Oh jeetje wat vervelend zeg... ik herken het niet. Zou het ook door iets anders kunnen komen? Ik zou als ik jou was morgen toch wel even het ziekenhuis bellen. Sterkte!

@patty; ach jeetje meid wat vervelend.. ik herken het helaas niet ?. Lijkt me niet per se te linken aan de Letrozol, maar inderdaad wat Juliass zegt misschien maar even het ziekenhuis bellen morgen als het niet minder wordt.. sterkte!
@Juliass; ooooh wat ontzettens shit zeg.. hopelijk krijg jij het niet ook nog. Ik heb ook wel eens iets gehoord over verminderde zaadkwaliteit na Corona.. maar dat is wel langer geleden bij de vorige varianten. Wie weet is het bij omikron weer anders, aangezien de meesten er ook minder ziek van worden. Probeer daar niet te veel op te focussen ?. Maar beter is het natuurlijk gewoon raak deze ronde!! Je temperatuur ziet er keurig uit ??

@ Patty: ik heb al 2 maanden non stop krampen sinds ik met letrozol begonnen ben, de ene dag meer dan de andere, maar zeker niet zo heftig als wat jij nu beschrijft! Ik zou morgen ook even bellen, want dit klinkt echt heel naar!

@Patty, ik heb geen krampen. Maar zoals de anderen ook al aangeven, dit klinkt niet echt ok ? Hoop dat het snel afneemt! Sterkte ?

Hey meiden, hoe is het hier?
Patty: hoe is het nu met jou? Al wat minder krampen? Heb je het ziekenhuis al gesproken? Hoop heel erg dat je je beter voelt.
Camhay: hoe is het met jou? Heb je je eisprong inmiddels gehad? En nog belangrijker: goed benut? Hihi.
Sorry ik heb op dit moment even niet het overzicht wie van de meiden hun NOD bijna hebben of net hebben gehad. Wie zitten nu op de wacht bank? ?
Mijn temp was vanmorgen weer wat gedaald, ben even benieuwd; wie herkent dat? Is dat normaal of vinden jullie de daling vreemd?
https://ibb.co/RynzBzz

Terug
Bovenaan